Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – صحبت‌های فرهاد مجیدی در نشست خبری پس از دربی نود و هفتم باعث رنجش خاطر تعداد زیادی از پیشکسوتان باشگاه استقلال شده است. منصور رشیدی در گفت‌وگو با خبرورزشی، درباره کنفرانس خبری دربی و صحبت‌های فرهاد مجیدی و همچنین ضعف گلزنی در این تیم اظهاراتی را مطرح کرد.

شنیدید فرهاد مجیدی گفته «اگر فرگوسن‌های وطنی ناراحت نمی‌شوند و نمی‌گویند من فرار رو به جلو می‌کنم، داور پنالتی مان را نگرفت»؟

من کاری ندارم که آن پنالتی بود یا نبود ولی اگر امثال من صحبتی در ارتباط با مسابقات استقلال می‌کنند فقط از سر دلسوزی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاید فرهاد مجیدی دوست داشته آن خطا پنالتی گرفته می‌شد تا سه امتیاز بازی را بگیرد ولی باید به مجیدی گفت که تو کار خودت را انجام بده و به جای اینکه برای استقلال حاشیه درست کنی به فکر پنج مساوی پشت سر هم تیمت باش. برو و مشکل گلزنی خارجی‌هایت را برطرف کن.

می‌دانید استقلال برای دو مهاجم خارجی اش با حساب دلار ۲۸ هزار تومانی ۲۲ میلیارد تومان هزینه کرده است؟

الان که دلار ۳۰ تومان را رد کرد. واقعاً این حرف را می‌زنید! باور نکردنی است! با این عدد و رقم می‌توان چند بازیکن جوان و آینده دار برای استقلال گرفت. می‌توان چند علیرضا رضایی به استقلال آورد. مگر بازیکن لیگ برتری چقدر دستمزد می‌گیرد؟ ۲۲ میلیارد تومان به این دو بازیکن به درد نخور داده‌اند که اصلاً در حد لیگ برتر ایران نیستند. مگر کف دریافتی بازیکنان لیگ برتری چقدر است!

چیزی در حدود دو تا چهار میلیارد تومان است. البته در همین استقلال و پرسپولیس بازیکنان ۹، ۱۰ تا ۱۳ میلیاردی هم داریم، نمی‌دانستید؟

چه خبر است! مگر کف حقوق مردم عادی و قشر کارگر چقدر است که فوتبالیست باید این قدر پول بگیرد؟ خود من امسال حقوق بازنشستگی ام زیر ۲۰ درصد اضافه شد. تازه با این تورم ۲۰۰ درصدی که مردم را به گرسنگی انداخته است. این پول مفت را از کجا می‌آورند به بازیکنی میدهند که مثلاً در لیگ انگلیس بازی کرده ولی وقتی به هوا بلند می‌شود سرش را زیر توپ میزند! البته اگر به فرهاد مجیدی بر نمی‌خورد.

در کل خارجی‌های استقلال را چطور ارزیابی کرده اید؟

این دو نفر به غیر از همان یامگا که در بازی اول دو گل زد هیچ کاری نکردند. من شخصاً امیدوار بودم این خارجی‌ها مثل دیاباته باشند. مثل تیام باشند که وقتی آمدند خط حمله استقلال را راه انداختند. واقعاً استقلال ۲۲ میلیاردش را دور ریخته، پولش را هدر داده و آن را حیف و میل کرده است. به خدا با ۲۲ میلیارد تومان می‌توان در ۱۰ استان محروم کشور ۵۰۰ کانتینر خرید تا بچه‌هایی که روی سنگ می‌نشینند و درس می‌خوانند لااقل زیر سقف باشند و آفتاب و باران به سرشان نخورد.

بابت اظهارنظرهایتان نگران نیستید که سرمربی استقلال ناراحت شود؟

بگذارید فرهاد مجیدی ما را فرگوسن وطنی خطاب کند. بله من که از سال ۱۳۴۳ تا به حال در تیم استقلال بازی کردم، مربیگری کردم و هواداراش بودم حتماً بد تیمم را می‌خواهم. مشکلی نیست. باشگاه از حالا اعلام کند هیچ پیشکسوتی حق حرف زدن درباره استقلال را ندارد، چون فرهاد مجیدی ناراحت می‌شود.

اما باشگاه چنین اجازه‌ای ندارد و شاید تنها بتواند به عوامل خودش بگوید که حرف نزنند؟

نخیر! وقتی سرمربی استقلال باطعنه حرف می‌زند و مارا فرگوسن وطنی می‌خواند یعنی هیچ کس حرف نزند. چنین چیزی هیچ شباهتی به دموکراسی ندارد. دموکراسی واقعی یعنی اینکه ما حرفمان را بزنیم. اگر استقلال ۵ بازی مساوی کرده لابد ما مقصریم. اتفاقا در این مدت که همه پیشکسوتان از تیم حمایت می‌کنند. فرگوسن‌ها ساکت شوند مجیدی تیم را قهرمان می‌کند؟

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال استقلال خبر ویژه دربی شهرآورد منصور رشیدی میلیارد تومان فرهاد مجیدی ۲۲ میلیارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۱۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«حیدری»‌ها داوران دیدارهای حساس پرسپولیس و استقلال شدند!

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، اسامی داوران هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال در فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ مشخص شد که به شرح زیر است:

سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

* شمس آذر قزوین - پیکان
داور: رضا عادل کمک‌ها: قهرمان نجفی، مرتضی سلمان نژاد و فرهاد امینی، ناظر: رحیم رحیم مقدم

چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

* هوادار-نفت آبادان
داور: امیرسامان سلطانی کمک‌ها: امیرمحمد داودزاده، یعقوب سخندان و مسعود حقیقی ناظر: اسماعیل صفیری

* تراکتور تبریز-استقلال تهران
داور: پیام حیدری کمک‌ها: فرهاد فرهادپور، علیرضا مرادی و علی اصغر مؤمنی ناظر: مسعود مرادی

* مس رفسنجان- گل گهر سیرجان
داور: سیدرضا مهدوی کمک‌ها: امیررضا آشورماهانی، احمد سلطانی و احسان اکبری ناظر: علیرضا کهوری

* ذوب آهن اصفهان-نساجی مازندران
داور: مرتضی منصوریان کمک‌ها: حمیدرضا افشون، علی رعیت و محمدعلی صلاحی ناظر: محمود رفیعی

* آلومینیوم اراک-فولاد خوزستان
داور: یاسر همرنگ کمک‌ها: محمد عطایی، محسن حکیم و مهدی اجاقی ناظر: محمدرضا اکبریان

* استقلال خوزستان - ملوان بندر انزلی
داور: کوپال ناظمی کمک‌ها: بهمن عبداللهی، صادق رستمی و یعقوب آشوری ناظر: ایرج نظری

* پرسپولیس - سپاهان
داور: بیژن حیدری کمک‌ها: فرهاد مروجی، علی اکبری نوری و علی صفایی ناظر: رضا سخندان

کد خبر 6092046

دیگر خبرها

  • کودکان را از آغوش محروم نکنید/ رابطه بغل کردن با سلامت جسم و روان
  • ماموریت سخت نکونام در تبریز: دبل کردن تراکتور
  • بالاتر از فرگوسن، مورینیو و کلوپ؛ رکورد تاریخی گواردیولا در لیگ برتر انگلیس!
  • بازیکنان تراکتور تا بازی استقلال ممنوع‌ از مصاحبه شدند
  • داوران هفته بیست و پنجم لیگ برتر مشخص شد
  • داور بازی‌های حساس استقلال و پرسپولیس مشخص شد
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است
  • دو برادر در بازی‌های سرنوشت‌ساز استقلال و پرسپولیس
  • برادران حیدری داوران حساس ترین بازی های هفته بیست و پنجم لیگ برتر
  • «حیدری»‌ها داوران دیدارهای حساس پرسپولیس و استقلال شدند!