Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ استاندار سمنان با بیان اینکه اجرای قانون جهش تولید مسکن از اولویت‌های اصلی در این استان است گفت: زمین مورد نیاز متقاضیان تأمین شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، سید محمدرضا هاشمی شامگاه گذشته در جلسه شورای مسکن استان اظهار داشت: باید زمین موردنیاز برای اجرای قانون جهش تولید مسکن با سرعت تأمین شود و نباید برای موضع متقاضیان دغدغه نگرانی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بر ضرورت ایجاد تمهیدات لازم برای تأمین زمین مورد نیاز برای اجرای قانون جهش تولید مسکن تأکید و ابراز امیدواری کرد تا با کمک مسئولان مربوط در مدت مشخص شده قانون جهش تولید مسکن در استان سمنان به نحو مطلوب اجرایی شده و سمنان به‌عنوان نخستین استان در اجرای این قانون باشد.

استاندار سمنان با بیان اینکه قانون جهش تولید مسکن در سطح روستاهای این استان نیز اجرایی می‌شود تصریح کرد: اجرای این قانون بر اساس میزان درخواست متقاضیان انجام می‌شود.

هاشمی همچنین از شهرداری‌ها خواست تا برای تسریع در اجرای قانون جهش تولید مسکن در زمینه صدور پروانه ساخت و آماده‌سازی زیرساخت‌ها اقدامات لازم را انجام دهند.

با بیان اینکه متولی اجرای قانون جهش تولید مسکن در روستاها بنیاد مسکن انقلاب اسلامی افزود: نیاز است تا اقدامات لازم در این زمینه در اسرع وقت آغاز شود.

در استان سمنان عزم جدی برای اجرای قانون جهش تولید مسکن وجود دارد و تمامی مسئولان عزم جدی برای اجرای این طرح دارند.

چندی پیش نیز مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان گفت: مشکل تأمین زمین برای طرح جهش مسکن رفع شده و در حال حاضر به‌جز شهرستان سرخه مشکل تأمین زمین وجود ندارد.

تشریح آخرین جزئیات طرح نهضت ملی مسکن در خرم‌آباد؛ عملیات ساخت 1000 واحد مسکونی آغاز شدواریز 35 میلیارد دیگر توسط بنیاد مستضعفان برای ساخت مسکن مددجویان کمیته امدادهشدار معاون وزیر اقتصاد: روش تامین مالی قانون جهش تولید مسکن، تورم‌زاست

حل مشکل مسکن یکی از دغدغه‌های دولت و نمایندگان مجلس است و تصویب قانون جهش تولید در حوزه مسکن نشانه این مهم و گامی برای خانه‌دار شدن مردم جامعه است.

انتهای پیام/363/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اجرای قانون جهش تولید مسکن قانون جهش تولید مسکن استان سمنان برای اجرای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۱۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور اولویت دارد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ سید محمدرضا هاشمی در جلسه شورای برنامه ریزی  با بیان اینکه در دور اول سفر ریاست جمهوری به استان ۷۴ میلیارد تومان اعتبار  جذب شد افزود: امیدآفرینی و جلب اعتماد مردم باید در برنامه کاری مسئولان قرار گیرد.

وی همچنین تاکید کرد : باتوجه به اینکه  سمنان یکی از استان‌های خشک و کم آب کشور است ضروری است کشت محصولات گلخانه ای توسعه یابد.
رییس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان هم گفت: بمنظور کنترل و مهار تورم ، پارسال ۲۷۲ تن گوشت منجمد. ۵۲۴ تن گوشت مرغ منجمد. ۷ هزار و ۹۲۲ تن شکر و  یک هزارو ۴۵۰ تن برنج وارداتی در استان توزیع شد.
وی گفت: در همین مدت بمنظور کنترل تورم ۸۰ هزارتن گندم خوراکی و بذری. بیش از ۵ هزارتن جو. چهار صدو ۷۸ تن کلزا خریداری شد.
رییس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: همچنین به همین منظور سال گذشته بیش از ۵۳ هزار مورد بازرسی و نظارت در بخش‌های مختلف عرضه و توزیع کالا‌ها در استان صورت گرفت.
تعیین کاربری زمین برای احداث مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی کیلومتر ۴۰ محور میامی - شاهرود و همچنین کیلومتر ۲۷ محور میامی - سبزوار از جمله مواردی بود که در این جلسه تصویب شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بی توجهی بانک‌ها برای تحقق شعار سال در بخش مسکن/ سهم صفر درصدی ۱۸ بانک در تأمین مالی نهضت ملی مسکن/ نظارت بانک مرکزی کجاست؟
  • پیگیری مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور اولویت دارد
  • اتمام پروژه‌های عمرانی حوزه درمان، اولویت‌ مهم سازمان تأمین‌اجتماعی در سال جدید
  • اتمام پروژه‌های عمرانی اولویت‌ سازمان تأمین‌اجتماعی در سال جاری
  • شرکت‌های تعاونی استان سمنان به حوزه کشت کم آب‌بر ورود می‌کنند
  • تأمین امنیت روانی جامعه در اولویت دستگاه عدلیه است
  • وزیر صمت: شرکت‌های ارزآور در اولویت تامین ارز هستند
  • استان‌ها‌ از مرحلۀ تأمین زمین ‌‌طرح ملی مسکن عبور کرد‌ند
  • تحویل واحدهای مسکن ملی به متقاضیان تا پایان امسال
  • توجه به حفظ حرمت خانواده اولویت اصلی پلیس در طرح نور است