Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@09:32:32 GMT

چند ایستگاه آتش نشانی در کرج فعال است؟

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۵۱۲۵۷

چند ایستگاه آتش نشانی در کرج فعال است؟

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، محمد جمشیدی، سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج با اشاره به برخی اقدامات انجام شده توسط نیروهای سازمان آتش‌نشانی در بارندگی‌های اخیر گفت: در حال حاضر ۳۱ ایستگاه آتش نشانی و ۱۱۶ خودرو و ادوات ایمنی در این سازمان فعال است.

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج با بیان این که در بارندگی اخیر ۱۵۰ نیروی آتش نشانی به ۵۷ ماموریت اعزام شدند افزود: این نیروها به کمک تجهیزات و ادوات در اختیار، حدود ۳۰ دستگاه خودرو را از آب به بیرون کشیده و ۲۰۰ نفر از شهروندان هم جابه جا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمشیدی گفت: در بارندگی اخیر، ۵۰ نیروی آتش نشان خارج از شیفت کاری خود به ماموریت اعزام شدند.

او با تاکید بر ضرورت افزایش امکانات و تجهیزات این سازمان افزود: برای بهترین عملکرد در شرایط بحرانی، لازم است ادوات و تجهیزات موجود را به روز رسانی کنیم.

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: با تامین اعتبار مناسب می‌توان بخشی از کمبودهای موجود را برطرف کرد که تحقق این امر مستلزم نگاه ویژه شهردار و شورا به این مجموعه است.

انتهای پیام/ خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آتش نشانی آتش نشانان سازمان آتش نشانی آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۱۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح پایش هوشمند سوخت ماشین‌های کشاورزی در فارس

مجتبی دهقان پور در اولین نشست شورای کشاورزی استان فارس در سالجاری، بیان کرد: این طرح با هدف شفاف سازی و مدیریت مصرف سوخت و با نصب GPS بر روی ادوات کشاورزی اجرا می‌شود.

به گفته او؛ چهار شهرستان بیضا، زرقان، سپیدان و لامرد به صورت پایلوت برای اجرای این طرح در نظر گرفته شده اند و شهرستان‌های فسا، قیروکارزین، جویم و کوار نیز متقاضی اجرای آن هستند.

دهقان پور تصریح کرد: در صورتی که کشاورزان شهرستان‌های دیگر نیز راغب به اجرای این طرح باشند، سازمان جهاد کشاورزی استان فارس آمادگی همکاری در این زمینه را دارد.

این مقام مسئول با بیان اینکه مشکل تامین سوخت ادوات کشاورزی از دغدغه‌های اصلی کشاورزان است، افزود: با توجه به کاهش ۱۰ درصدی سهمیه سوخت ماشین‌های کشاورزی از سوی ستاد قاچاق کالا و سوخت، امیدوارم با حمایت استاندار محترم فارس و همکاری شرکت پخش فرآورده‌های نفتی تلاش کنیم نگرانی کشاورزان در این زمینه برطرف شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • آتش نشانان ناجی جوان٣٣ساله کوهنورد
  • حریق در پشت بام یک منزل مسکونی در مشهد اطفا شد
  • تصاویر آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه بزرگ در تهران |‌ ویدئو
  • آتش‌سوزی بزرگ در کارخانه مبل شهرک صنعتی شمس‌آباد
  • آتش سوزی گسترده در کارخانه مبل سازی مهار شد
  • 0 تا 100 ایستگاه پمپاژ فاضلاب؟ تجهیزات و قیمت | مزایا و نکات مهم در انتخاب
  • اجرای طرح پایش هوشمند سوخت ماشین‌های کشاورزی در فارس
  • جسد یکی از غرق‌شدگان نازلوچای ارومیه کشف شد
  • آمادگی آتش نشانی رشت برای آموزش ایمنی در بیمارستان‌ها
  • ادعای کارفرمایان به رعایت نکات ایمنی با نصب کپسول آتش نشانی