Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری پلیس، اصغر زارع، رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: طبق پیش‌بینی هواشناسی، از صبح تا اواخر امروز شاهد بارش باران در مناطق غرب و شمال استان خواهیم بود که منجر به لغزندگی جاده‌ها و کاهش دید به ویژه در گذرگاه‌های کوهستانی می‌شود.

وی افزود: بر این اساس به همه رانندگانی که در حال تردد در محورهای شمالی و غربی استان هستند و یا قصد تردد در این محورها را دارند، توصیه می‌کنیم که با احتیاط کامل و رعایت سرعت مطمئنه حرکت کرده و حتماً فاصله طولی خودروی خود با خودروی جلویی را حفظ کنند و در صورت بروز نقص فنی خودرو از تردد به این مناطق خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زارع با اشاره به پیش بینی کارشناسان اداره هواشناسی استان مبنی بر احتمال کولاک برف در گردنه‌های کوهستانی و کاهش دید در گذرگاه‌های کوهستانی استان گفت: رانندگان باید هنگام تردد از جاده‌های کوهستانی استان احتیاط لازم را به عمل آورده و حتماً تجهیزات زمستانی نظیر زنجیر چرخ را به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/آ/

منبع: فارس

کلیدواژه: اصغر زارع رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان تردد از جاده های کوهستانی لغزندگی جاده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۱۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی بارش‌های رگباری و تندباد برای ۱۱ شهرستان اصفهان تا آخر شب

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از پیش‌بینی بارش‌های رگباری و تندباد برای ۱۱ شهرستان اصفهان خبر داد.

منصور شیشه فروش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به صدور هشدار برای بارش‌های رگباری در مناطق جنوب و شرق استان و اعلام آماده باش مدیریت بحران به دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان اظهار کرد: فعالیت سامانه بارشی طی امروز تا آخر شب ادامه دارد.

وی افزود: شدت بارش‌های رگباری و تندباد طی امروز عصر تا شب در شهرستان‌های نائین، اردستان، خوروبیابانک، ورزنه، نطنز، شهرضا، دهاقان، سمیرم، بخش انارک، بخش مهاباد و چوپانان خواهد بود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: با توجه به بارش‌های چند روز اخیر و تجمیع رسوبات در مسیر رودخانه‌ها و دهانه پل‌ها و مستعد بودن شرایط سیلاب‌های محلی در مناطق مذکور، مدیریت بحران استان اصفهان خواستار تقویت نیروهای عملیاتی و تجهیزات دستگاه‌های امدادی برای پیشگیری و کنترل حوادث محتمل ناشی از سیلاب، طوفان و آب‌گرفتگی معابر شهری و روستایی و جاده‌ها و آمادگی اداره راهداری، شهرداری‌ها، پلیس راه، جمعیت هلال احمر، شرکت‌های آزادراهی، امداد خودرو، اورژانس، شرکت‌های گاز، آب، برق، آب منطقه‌ای و فاضلاب و دهیاران و ستاد مدیریت بحران فرمانداری‌ها شد.

شیشه فروش ادامه داد: تقویت تیم‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر در جاده‌ها با تأمین اقلام ضروری و پیش بینی ظرفیت‌های اسکان اضطراری، نداشتن سفرهای غیر ضروری در محورهای فوق، پرهیز از صعود به ارتفاعات رعایت الزامات ایمنی و توجه به توصیه‌های پلیس در جاده‌ها، حفاظت محصولات و سازه‌های کشاورزی، گلخانه‌ها واحدهای دام و طیور و شبکه‌های آب و گاز در برابر سیل، تندباد و گرد و خاک و بارش رگبار باران، نداشتن استقرار و توقف و تردد در مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی، پیشگیری و کنترل آب‌گرفتگی در معابر شهری دهانه پل‌ها و زیر گذرها، تخلیه رسوبات و نخاله از دهانه پل‌ها و بازگشایی مسیر رودخانه‌ها و تخلیه اضطراری سکونتگاه‌های روستاهای در معرض خطر سیل باید مد نظر قرار گیرد.

کد خبر 747967

دیگر خبرها

  • ۵ مصدوم در برخورد دو خودروی سواری در جاده قم به اصفهان
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • خرید و فروش استقلال و پرسپولیس در چه زمانی امکان‌پذیر است؟
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری و تندباد برای ۱۱ شهرستان اصفهان تا آخر شب
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • ‌مسیرهای خراسان جنوبی لغزنده است
  • محور‌های شهرستان زیرکوه مسدود شد
  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • این جاده اصفهان هم سیلابی شد | وضعیت تردد خودروها را ببینید | تصاویر
  • جاده‌ها لغزنده است رانندگان احتیاط کنند