Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-06@23:11:20 GMT

کشف میلیاردی محموله قاچاق در میاندوآب

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۵۱۹۰۱

کشف میلیاردی محموله قاچاق در میاندوآب

صراط:

سرهنگ فخرالدین رستم‌ پوراظهار داشت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید محمدنژاد حین کنترل خودروهای عبوری در محور میاندوآب - تبریز به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را متوقف کردند.

به گزارش ایرنا، وی افزود: در بازرسی از این کامیون ۴۲ هزار و ۵۹۴ عدد انواع دارو، ۲۳ دستگاه کارت خوان و ۲۰ دستگاه مودم خارجی قاچاق کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه برابر اعلام کارشناسان ارزش ریالی محموله کشف شده سه میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: در این راستا یک دستگاه کامیون توقیف و یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی میاندوآب اظهار داشت: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک، مراتب را در اسرع وقت از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

سرهنگ رستم‌پور اضافه کرد: همچنین شماره تلفن ۱۹۷ پلیس آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و تقدیر شهروندان از عملکرد پلیس است.

روز گذشته نیز سه هزار و ۶۰۰ قلم انواع مواد محترقه که به طرز ماهرانه ای در یک دستگاه اتوبوس جاسازی شده بود در این ایستگاه بازرسی کشف و توقیف شده بود.

میاندوآب یکی از گلوگاه های کنترل قاچاق کالا از مناطق مرزی جنوب آذربایجان غربی و استان کردستان به شهرهای عمقی کشور به شمار می رود که سالانه ده ها میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در در آن کشف و ضبط می شود.

میاندوآب در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: کالای قاچاق میاندوآب تبریز توقیف نیروی انتظامی صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۱۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کولر‌های قاچاق در توقیف پلیس رودبار

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ، سرهنگ عیسی روشن‌قلب با بیان اینکه ماموران یگان امداد حین کنترل وسایل نقلیه عبوری در محور مواصلاتی شمال به جنوب به یک دستگاه خودرو باری نیسان که در حال تردد بود، مشکوک شده و برای بررسی آن را متوقف کردند، گفت: در بازرسی از این خودرو، ۱۰ دستگاه کولر گازی قاچاق کشف شد.
وی ارزش تقریبی این کشفیات را طبق نظر کارشناسان ۳ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: متهم ۲۴ ساله برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • کشف ۱۳۰ میلیاردی دستگاه‌های آزمایشگاهی قاچاق
  • کشف محموله ۵ میلیارد ریالی قاچاق در خشکبیجار
  • کشف محموله ۱۰ میلیاردی تنباکوی قاچاق از انباری در جنوب تهران
  • کشف ۹ میلیاردی سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در ساوه کشف شد 
  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • کشف محموله ۴ میلیاردی قاچاق دخانیات در قشم
  • توقیف بیل مکانیکی میلیاردی در هرمزگان
  • کولر‌های قاچاق در توقیف پلیس رودبار
  • کشف محموله های قاچاق در سمنان و میامی