Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمدرضا فتاحی بافقی، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بافق از پوشش امدادی حادثه تصادف در کیلومتر ۲۱ محور بافق - بهاباد (منطقه بیشه در) خبر داد و گفت: پس از تماس تلفنی اورژانس مبنی بر تصادف رخ به رخ کامیون FM۹ و سواری سراتو تیم امداد و نجات از پایگاه سه راهی سه چاهون به محل حادثه اعزام و عملیات امدادرسانی را انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فتاحی افزود: این حادثه سه مصدوم برجای گذاشت که به همت تیم امداد و نجات رهاسازی و پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی به بیمارستان منتقل شدند.

او با تقدیر از همه دستگاه‌های امدادرسان حاضر در صحنه از جمله پلیس راهور، آتشنشانی و اورژانس ۱۱۵ تصریح کرد: این حادثه سه مصدوم برجای گذاشت که دو مصدوم به کمک اورژانس و یک مصدوم به همت هلال احمر به بیمارستان ولیعصر (عج) بافق منتقل شدند.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: شهروندان عزیز می‌توانند در صورت مشاهده حوادث جاده‌ای و کوهستان با شماره تماس ۱۱۲ ندای امداد تماس گرفته و حادثه را اطلاع دهند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هلال احمر حوادث جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۴۹۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته در برخورد دو کامیون در آزاد راه اصفهان- شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رئیس جمعیت هلال احمر آباده گفت: در پی اعلام مرکز پیام هلال احمر این شهرستان، گزارشی مبنی بر برخورد کامیون ولوو اف اچ ۴۸۰ با کامیونت الوند در کیلومتر ۱۷۴ آزادراه شیراز-اصفهان نجاتگران این سازمان به محل حادثه اعزام شدند.
علی سعادتمند افزود: سه تن از نجاتگران پایگاه شهدای عشایر کلوان پس از کنترل ترافیک و ارزیابی، فرد جان باخته را که در کامیونت الوند گرفتار شده بود به وسیله ست نجات هیدرولیک و جرثقیل، رها کردند.
وی بیان کرد: ۲ مصدوم دیگر این حادثه که مرد بودند هم با اورژانس به مرکز درمانی آباده منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • 3 مصدوم درحادثه واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب _مهاباد
  • یک کشته در برخورد دو کامیون در آزاد راه اصفهان- شیراز
  • ۳مصدوم و ۳ حادثه دیده در حادثه واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب _مهاباد 
  • تصادف در محور لردگان ۷ مصدوم برجای گذاشت
  • انفجار چاه فاضلاب در تبریز با ۴ مصدوم
  • تصادف دو خودروی سواری با ۷مصدوم
  • حل برخی مشکلات اهدای خون در شهرستان‌های استان یزد
  • یک‌ کشته و ۲۳ مصدوم در واژگونی اتوبوس در قزوین
  • ۳ مصدوم بر اثر برخورد ۲ خودرو سواری در آزاد راه قزوین _ زنجان
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته در کشور