Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، اداره کلانتری شهرستان «تولر» اعلام کرد یک فروند هواپیمای سبک با چهار سرنشین روز گذشته (شنبه) به وقت محلی در کالیفرنیا سقوط کرد که تمامی سرنشین‌های آن جان خود را از دست دادند.

شبکه «ای بی سی ۷» آمریکا گزارش کرد، هویت قربانیان این حادثه هنوز تأیید نشده است و اداره کلانتری تولر گفته است که علت سقوط این هواپیمای سبک هنوز نامشخص است و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق این گزارش، حدود ساعت ۱۸:۳۰ روز شنبه به وقت محلی (۰۶:۰۰ صبح روز یکشنبه به وقت ایران)، معاونان کلانتری محلی تولر تماس‌هایی در خصوص سقوط یک فروند هواپیمای سبک در محدوده جاده ۶۸ و خیابان ۲۸۸ در نزدیکی فرودگاه «ویسالیا» در ویسالیای ایالت کالیفرنیا دریافت کردند.

شبکه ای بی سی نیوز گزارش کرد، زمانیکه معاونین کلانتری به محل حادثه رسیدند، یک هواپیمای تک موتوره «بیچکرافت بونانزا» در محل سقوط کرده بود و تمامی سرنشین‌های آن جان خود را از دست داده بودند.

هیأت ملی ایمنی حمل و نقل امروز یکشنبه اعلام کرد که تحقیقات درباره علت سقوط این هواپیما در جریان است.

شبکه آمریکایی «کی اف اس ان» نیز گزارش کرد که هواپیمای مذکور درست ثانیه‌هایی پس از برخاستن، سقوط کرده است.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: کالیفرنیا سقوط هواپیمای سبک آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۲۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط مرگبار عکاس ۴۰ ساله از ارتفاعات جنگل ابر شاهرود

یک مرد ۴۰ ساله که برای عکاسی به ارتفاعات جنگل ابر شاهرود رفته بود، بر اثر سقوط از ارتفاع جان باخت. - اخبار استانها -

علی عامریان رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان شاهرود در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: حوالی ساعت 18 و 40 دقیقه عصر روز جمعه، چهاردهم اردیبهشت 1403، بنا بر گزارش واصله اطلاع یافتیم مردی حدوداً 40 ساله در منطقه موسوم به "قلعه‌چه" که در سمت چپ آن پرتگاهی وجود دارد دچار حادثه سقوط شده است.

وی با اشاره به وجود پرتگاه‌های عمیق در این منطقه افزود: فرد مذکور به پایین پرتگاهی حدوداً 100 متری سقوط کرد.

رئیس جمعیت هلال احمر شاهرود با تأیید کشته شدن این مرد 40 ساله افزود: تیم امدادونجات جمعیت هلال احمر شاهرود با احداث کارگاه نجات در منطقه و انجام طناب‌کشی‌های لازم در حال بالا کشیدن جسد از پرتگاه به سمت بالا هستند.

عامریان با اشاره به اینکه تیم دوم امدادونجات نیز برای پشتیبانی به محل حادثه اعزام شده است بیان داشت: باتوجه به اینکه مسیر حادثه صعب‌العبور بوده و منطقه نیز متأثر از هوای ناآرام جوی است، عملیات بالا کشیدن جسد فرد فوت شده به کندی پیش می‌رود.

انتهای پیام/363/

 

دیگر خبرها

  • آمار نگران‌کننده هواپیما‌های سالم کشور؛ فقط ۷ تا ۸ فروند!
  • چرا چشم مردم به دیدن ۵۰ فروند هواپیمایی که دولت می‌گوید وارد کشور کرده، روشن نمی‌شود؟
  • دعوای زنان هواپیمای کویتی را وادار به فرود اضطراری کرد
  • ۵ سرنشین پراید در تصادف با کامیون در محور رستم جان باختند
  • ۵ سرنشین پراید در تصادف با کامیون در محور رستم جا باختند
  • اولین تصاویر از سقوط هواپیمای فوکر ۵۰ در کومور
  • سقوط مرگبار یک طبیعت‌گرد از ارتفاعات جنگل ابر
  • سقوط مرگبار در ارتفاعات شاهرود
  • سقوط مرگبار نوجوان ۱۶ ساله کاشانی از کوه
  • سقوط مرگبار عکاس ۴۰ ساله از ارتفاعات جنگل ابر شاهرود