Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، غلامعلی دهشیری صبح امروز در آئین آزادی زندانیان جرائم غیرعمد مالی از زندانهای این استان، اظهار کرد:  ستاد دیه ،  واسطه دهنده دستهای خیر و چشمان منتظر است که با یاری نیکوکاران  و خیرین به عنوان بزرگترین حامی این ستاد همواره زمینه آزادی محکومین مالی را از زندان فراهم می‌نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در کنار کمک های مردم دارالعباده  نمیتوان زحمات اعضاء کمیته صلح و سازش ستاد دیه استان را نادیده گرفت ، زیرا در بسیاری از موارد و پروندها  این اعضاء بیشترین مبلغ بدهی ها را از شکات گذشت رضایت مندانه اخذ مینمایند که شکات خود مانند خیرین عمل نموده و از حق خود گذشت و زمینه آزادی محکومین مالی را فراهم میکنند . 

رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: بسیج در تمام سطوح جامعه نقش بسیار تاثیرگزاری را ایفا نموده و همواره یاور انسانهای محروم و بی بضاعت بوده است و امروز نیز شاهد بعد دیگری از بسیج هستیم که در قالب کمک مومنانه اقدام به کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد نموده است .

دهشیری در ادامه با تاکید بر تاثیر آسیب هایی که زندان بر روی فرد زندانی و خانواده وی میگذارد تصریح کرد: آزادی یک محکوم مالی تنها آزادی یک شخص نیست بلکه با این اقدام از آسیبهای اجتماعی ، اقتصادی و فرهنگی جلوگیری می شود.

رئیس هیئت امناء ستاد دیه استان در ادامه بیان کرد: امروز شاهد آزادی ۱۳ محکوم مالی جرائم غیر عمد از زندانهای استان هستیم که مبلغ بدهی آنها مبلغ ۱۲ میلیارد و ۹۷۱  میلیون ریال بود که مبلغ ۸  میلیارد و ۹۷۱  میلیون ریال توسط اعضاء کمیته صلح و سازش ستاد دیه استان از شکات گذشت رضایت مندانه اخذ گردیده  و مابقی این مبلغ با کمک بسیج حقوق دانان و سپاه الغدیر استان یزد به حساب ستاد دیه استان واریز گردیده و زمینه ازادی این ۱۳ محکوم مالی از زندانهای استان فراهم گردید.

وی با تشریح وضعیت قضایی این مددجویان گفت: از این تعداد ۹ محکوم مالی، دو محکوم پرداخت نفقه و دو محکوم پرداخت دیه غیر عمد بوده که امروز شاهد آزادی این محکومین خواهیم بود .

 سردار رضا پورشمسی، فرمانده سپاه الغدیر یزد با اشاره به برگزاری کنگره ملی ۴۰۰۰ شهید استان گفت : با همت مردم استان ، مسئولین ، امام جمعه ، استاندار اقدام به برگزاری ۴۰ برنامه نموده که برای نمونه میتوان به ذبح ۴۰۰۰ گوسفند و توزیع گوشت آن بین افراد نیازمند ، ایجاد ۴۰۰۰ متر فضای آموزشی ، اهدا ۴۰۰۰ واحد خون ، کاشت ۴۰۰۰۰ نهال درخت و آزادی ۴۰ زندانی جرائم غیر عمد اشاره نمود که امروز در ادامه برنامه این کنگره شاهد آزادی تعداد ۱۳ مددجو و بازگشت آنها به آغوش جامعه خواهیم بود .

وی در ادامه از همکاری با انجمن حمایت از زندانیان استان خبر داد و گفت : در نظر داریم تا با برگزاری یک طرح پوششی از ۴۵۹ دانش آموزی که خانواده آنها در زندان هستند حمایت نموده و به آنها و خانواده آنها کمک نماییم زیرا یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری حمایت از دانش آموزان و محصلین است زیرا یکی از تاثیرگزار ترین قشر در انقلاب و جنگ تحمیلی همین دانش آموزان بودند تا جایی که از شهدای استان یزد ۱۰۰۰ شهید از  دانش آموزان بودند .     

انتهای پیام /الف

منبع: فارس

کلیدواژه: آزادی زندانی خبرگزاری فارس استان یزد سپاه الغدیر ستاد دیه بسیج حقوقدانان سردار پورشمسی ستاد دیه استان محکوم مالی جرائم غیر غیر عمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۲۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۲ زندانی جرائم غیر عمد در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، یدالله روحانی منش افزود: یک بانوی جوان به علت صدور چک کمتر از یک ماه پیش زندانی شده بود که با کمک استاندار همدان به آغوش خانواده بازگشت.

او تصریح کرد: سرپرست یک خانواده به علت بدهی از یک و نیم ماه پیش زندانی شده بود که از این محل برای آزادی این کارگر استفاده شد.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان تاکید کرد: ۲۳۲ زندانی جرائم غیر عمد شامل ۲۱۸ مرد و ۱۴ زن سال گذشته در این استان با کمک خیران و فعالیت‌های ستاد دیه و با پرداخت ۲ هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

یدالله روحانی منش افزود: این افراد شامل ۱۵۴ محکوم مالی، سه زندانی ناتوان در پرداخت دیه، ۷۴ زندانی مهریه و یک زندانی ناتوان در پرداخت نفقه می‌شود.

او تصریح کرد: شماره حساب‌های ۰۱۰۶۳۲۹۵۵۵۰۰۱ بانک ملی، شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۳۰۷۱۲ بانک ملی، شماره حساب ۲۰۳۰۳۰۳۰۳۷ و شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۱۱۵۱۸۴ بانک ملت، شماره حساب ۳۳۲۲۴۳۸۳۱۰۳۸۷۱ و شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۱۰۳۸۳۷۹۸۰۳ بانک انصار آماده دریافت کمک‌های شهروندان است.

دیگر خبرها

  • آزادی ۲ زندانی جرائم غیر عمد در همدان
  • آزادی ۱۸ زندانی جرایم مالی در نذر هشتم سبزوار
  • آزادی ۶ زندانی جرایم غیرعمد توسط هیئات کاشان
  • آزادی زندانی بدهی مالی توسط پزشک یاسوجی
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیرعمد در استان سمنان
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • آزادی ۶۵۰ زندانی در فارس با کمک خیران
  • رهاورد ۱۶ جشن گلریزان ستاد دیه استان فارس اعلام شد
  • آزادی ۲ زندانی جرایم غیرعمد به همت اهالی رسانه
  • زندانی جرایم غیرعمد با حمایت دادستان اردبیل آزاد شد