Web Analytics Made Easy - Statcounter

«آندری چبزوبوف» افسر روس در جمع خبرنگاران گفت: عملیات گشت زنی نظامی مشترک روسیه و ترکیه در منطقه شهر قامشلی در شمال شرق سوریه با موفقیت انجام شد.

چبزوبوف که فرماندهی ستون روسی در عملیات گشت‌زنی مشترک را بر عهده داشت، گفت که گشت‌های منظم در این منطقه برای اولین بار در نوامبر ۲۰۱۹ آغاز شد و تاکنون همه چیز به روال عادی پیش رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: «ما این مأموریت را با موفقیت انجام می‌دهیم، زیرا آماده سازی دقیق برای آن انجام می دهیم. واکنش ساکنان برخی از مراکز جمعیتی نسبت به وجود پرچم روسیه در زمین‌های خود بسیار دوستانه هستند».

افسر روس در ادامه توضیح داد که کاروان روسیه شامل دو خودروی «تایگر» و یک خودروی «تایفون» و همچنین یک خودروی BTR-۸۰ بود.

وی افزود: در این عملیات گشت زنی همچنین چهار خودروی زرهی Kirpi-۲ ترکیه شرکت داشت و این کاروان از هوا توسط بالگردهای روسی Ka-۵۲ و Mi-۸ اسکورت شد.

گشت‌زنی‌های مشترک نظامیان روسیه و ترکیه درحالی انجام می‌شود که مسکو چند بار اعلام کرده که با وجود اعلام توافق آتش بس در مناطق شمال غربی سوریه، تروریست‌های حاضر در شمال سوریه از آرامش و فرصت پیش آمده پس از توافق آتش بس نهایت بهره را برده اند و بار دیگر با مسلح کردن خود و با حمایت های خارجی مشغول ترتیب دادن حمله به مواضع نظامیان سوریه هستند.

23 312

کد خبر 1579986

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سوریه ترکیه روسیه گشت زنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۲۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین پرواز مسافربری خودروی پرنده در جهان (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: خودرویی که به صورت خرچنگی پارک می کند (فیلم) نحوه تولید خودرو در کارخانه BMW در شهر مونیخ آلمان (فیلم) پرتاب پهپاد ۱۳۶ سپاه از روی سقف یک خودرو (فیلم)

دیگر خبرها

  • مخالفان سوریه: موضع ترکیه در قبال ما ثابت است
  • استرداد بیش از ۱۹۰ خانواده عراقی از اردوگاه الهول سوریه به عراق
  • ارتش ترکیه نیروی کمکی به شمال سوریه اعزام کرد
  • ناتوانی ترکیه در مهار درگیری گروه‌های تروریستی در شمال سوریه
  • ترکیه: ۱۵ تروریست در شمال عراق از پای درآمدند
  • ناتوانی ترکیه در مهار درگیری گروه های تروریستی در شمال سوریه
  • دیدار وزیر خارجه بحرین با بشار اسد پس از ۱۳ سال
  • وزیر خارجه بحرین با بشار اسد دیدار کرد
  • (ویدئو) اولین پرواز مسافربری خودروی پرنده در جهان
  • اولین پرواز مسافربری خودروی پرنده در جهان (فیلم)