Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، شایان نادری مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: در قالب رزمایش مثبت حرکت بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام در راستای تامین ۱۲۰ ویلچر برای معلولان کهگیلویه و بویراحمد اجرا شد.

او اظهار کرد: طرح مثبت حرکت بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در راستای تامین ۲۷ هزار ویلچر برای معلولین مناطق کم برخوردار در سراسر کشور آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان تصریح کرد: طی مراسمی تعداد ۱۲۰ دستگاه ویلچر بین افراد با نیاز ویژه زیر ۱۴ سال استان توزیع شد.

نادری ادامه داد: این رزمایش همزمان با سراسر کشور آغاز شده است تا ۲۷ هزار دستگاه ویلچر را به دست نیازمندان و افراد با نیاز ویژه می رساند و به تبع آن در مرحله اول ۱۲۰ دستگاه ویلچر در استان توزیع می شود.

او عنوان کرد: هدف ما در ستاد اجرایی فرمان امام (ره) این است که معلولیت، محدودیت انگاشته نشود، بنابراین نیروهای جهادی نیز با کمک ستاد اجرایی و بنیاد ۱۵ خرداد و اداره کل بهزیستی استان اقدام به شناسایی و بررسی وضعیت معلولین زیر ۱۴ سال کردند و این تعداد ویلچر بین آن ها توزیع خواهد شد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان با اشاره به کمک ها و همکاری سازمان بهزیستی در راستای اجرای این همایش بیان کرد: همچنین این ستاد در ساخت خانه برای خانواده های دارای دو فرزند معلول مشارکت خواهد کرد.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد ستاد اجرایی فرمان امام معلولین ستاد اجرایی فرمان امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۲۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجلاسیه شهدای بهمئی برگزار می‌شود

جانشین سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری اجلاسیه شهدای بهمئی خبر داد و گفت: مهمانان کشوری این مراسم مشخص شده است. - اخبار استانها -

سردار مصطفی مثنوی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج، اظهار داشت: در راستای برگزاری دومین کنگره ملی 2 هزار شهید استان کهگیلویه و بویراحمد اجلاسیه 128 شهید بهمئی امروز (چهارشنبه) ساعت 20 در محوطه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی برگزار می‌شود.

جانشین سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد افزود: این مراسم با حضور سردار سرتیپ پاسدار «غلامحسین غیب پرور» جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امام علی (ع) و حاج «ابوذر روحی» (خواننده سرود سلام فرمانده) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعتبارات بنیاد شهید در حوزه درمان به ۱۸ هزار میلیارد تومان رسید
  • اجلاسیه شهدای بهمئی برگزار می‌شود
  • نخستین رزمایش کمک مومنانه در بجنورد
  • آغاز اصلاح حادثه‌خیزترین تقاطع جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد
  • ناگفته های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • یک میلیون و۳۱۸هزارقطعه جوجه ریزی در مرغداریهای استان انجام شد
  • افتتاح دو شهرداری جدید شهر ممبی و شهر سرآسیاب یوسفی
  • ۹۸ و ۸ دهم درصد نرخ باسوادی در کهگیلویه و بویراحمد
  • برای تحقق رشد اقتصادی نیازمند اجرای برنامه‌های تحول آفرین هستیم
  • کهگیلویه و بویراحمد در جایگاه دوم جوجه‌ریزی کشور