Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی –

امیر حاج‌رضایی انتظارات بسیار بیشتری از دربی تهران داشت. او در مصاحبه ای انتقادآمیز درباره عملکرد استقلال و پرسپولیس در این بازی سخن گفت. گزیده ای از مصاحبه این کارشناس فوتبال را بخوانید:

واقعا انتظار بازی به این شکل را نداشتم و همه چیز آن بد بود. بازی روز شنبه و در یک ساعت نامناسب برگزار شد و تماشاگر هم که در ورزشگاه نداشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینها از تمام جاذبه‌های فوتبالی دربی که درست یا غلط برای هواداران اهمیت زیادی برخوردار است، کاسته بود.

*درون زمین هم چیزی نمی‌دیدیم و تقارن دربی تهران و دربی لندن (دیدار چلسی و وستهام) به نوعی آدم را به فکر فرو می‌برد. هرچند این قیاس درستی نمی‌تواند باشد اما اگر اسم آن مسابقه دربی بود، باید اسم دیگری برای این دربی انتخاب می‌کردیم. در مورد مسائل فنی و نوع تاکتیک تیم‌ها نمی‌توانیم هیچ صحبتی داشته باشیم و جای هیچ حرفی باقی نماند.

*در مورد داوری مسابقه، مظفری‌زاده که از داوران برجسته کشور است، نظر کارشناسی‌اش را گفت و در مورد هر دو صحنه حساس بازی صحبت کرد. من داور نیستم؛ با این حال شخصا دوست داشتم داور اقتدار بیشتری داشت و با خواهش و تمنا کارش را پیش نمی‌برد. من این اقتدار را در فغانی دیدم که خیلی محکم و قرص کارتش را درمی‌آورد.

*موضوع دیگر هم بیانیه‌هایی است که آنها دائما صادر می‌کنند. درست یا به غلط، این دو تیم نورچشم فوتبال مملکت ایران هستند؛ تنها تیم‌هایی که ۳۰ مسابقه‌شان پخش زنده دارد، در حالی که مسابقات سایر تیم‌ها نهایتا از شبکه استانی پخش می‌شود. بارها و بارها پای صفحه تلویزیون می‌آیند و همواره هم در زمینه‌های مختلف شاکی هستند.

*چیزی که از تلویزیون دیدیم اصلا حس خوبی به ما نداد. متاسفم یک مسابقه که برای همه اهمیت دارد و باید درس‌هایی از فوتبال به جامعه فوتبال منتقل کند، هیچ چیزی ندارد. برنده واقعی این بازی کسانی بودند که وقتشان را تلف نکرده و بازی را ندیدند. در دوران ما تلویزیون فیلم‌هایی از کمدین‌های صامت نشان می‌داد. یکی از آن شخصیت‌ها در سینمای صامت با زیرنویس می‌گفت خیلی تلویزیون را دوست دارم و برایم آموزنده است، چرا که وقتی تلویزیون روشن می‌شود، فورا می‌روم، کتاب می‌خوانم و چیزی یاد می‌گیرم. به عقیده من گروهی که بازی را ندیدند برنده این بازی بودند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال پرسپولیس استقلال امیر حاج رضایی پرسپولیس دربی شهرآورد موعود بنیادی فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۲۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و برنلی از تلویزیون+ شبکه ۳ و پخش آنلاین

پخش زنده بازی منچستر یونایتد و برنلی در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از ساعت ۱۷:۳۰ امروز آغاز و از شبکه ۳ و سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های منچستر یونایتد و برنلی امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز منچستر یونایتد و برنلی

لیگ برتر انگلیس (منچستر یونایتد - برنلی) ساعت ۱۷:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه سه

کد خبر 748352

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی منچسترسیتی و ناتینگهام فارست از تلویزیون+ شبکه ۳ و آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی تاتنهام و آرسنال‌ از تلویزیون+ شبکه ۳ و آنلاین
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز یکشنبه ۹ ‌اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و تایلند ‌در فینال جام فوتسال آسیا از تلویزیون + شبکه ۳ و آنلاین
  • بیانیه تند تراکتور علیه تلویزیون؛ چرا در مورد حق پخش چیزی نمی‌گویید؟
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و برنلی از تلویزیون+ شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز شنبه ۸‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و ازبکستان ‌در جام فوتسال آسیا از تلویزیون + شبکه ورزش و آنلاین
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز جمعه ۷ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • مناظره داغ روی کین و ایان رایت؛ آیا برونو فرناندز کاپیتان مناسبی برای منچستریونایتد است؟