Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@00:53:38 GMT

افتتاح نمایشگاه «بانوی ایران زمین» در کیش

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۵۲۸۱۵

افتتاح نمایشگاه «بانوی ایران زمین» در کیش

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، به همت اداره امور زنان سازمان منطقه آزاد کیش و به دبیری لیلی صدیق، آئین افتتاح رویداد ملی عکس «بانوی ایران زمین» با موضوع زن در اقوام ایرانی و اهدای جوایز به برگزیدگان این رویداد، پنجشنبه ۱۸ آذر ساعت ۱۸:۳۰ در مرکز همایش های بین المللی کیش، سالن خلیج فارس با حضور مسئولان سازمان، هیئت داوران و عکاسان برگزیده، برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رویداد ملی که با محوریت آداب، رسوم و آیین‌های سنتی بانوان در اقوام مختلف ایرانی، انواع پوشش، حجاب و هنرهای دستی بانوان و حس مادرانه در فرهنگ غنی اقوام ایرانی برگزار شد تعداد ۲ هزار و ۲۰۰ قطعه عکس از ۳۵۰ عکاس، به دبیرخانه جشنواره ارسال شد و ۶۸ قاب (۶۰ تک عکس و ۸ مجموعه عکس) برای شرکت در نمایشگاه انتخاب شدند.

همچنین نرگس آبیار، مریم زندی، نیکی کریمی، جمشید بایرامی و حسین تهوری هیئت داوران رویداد ملی بانوی ایران زمین با موضوع زن در اقوام ایرانی هستند.

گفتنی است مراسم بزرگداشت مقام پرستار بخش دیگری از برنامه های آئین افتتاح رویداد ملی عکس «بانوی ایران زمین» است.

کد خبر 5368802

منبع: مهر

کلیدواژه: منطقه آزاد کیش روز پرستار سالروز ولادت حضرت زینب جزیره کیش بوشهر ویروس کرونا آمار کرونا خطبه های نماز جمعه کرمانشاه معلولان گرگان واکسن کرونا ایلام عکس استانها آلودگی هوا شیوع کرونا بارش باران لیگ برتر فوتبال ایران بانوی ایران زمین رویداد ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۲۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح نمایشگاه هنرهای دستی دانش آموزان در فریمان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیر آموزش و پرورش فریمان گفت: این نمایشگاه شامل غرفه‌های عروسک‌های نمایشی، تربیت کودک، سفال گری، مد و لباس و طراحی دوخت است. 

محمد یوسف پور افزود: این نمایشگاه تا ۱۵ اردیبهشت ماه برای بازدید عموم دایر است.

دیگر خبرها

  • حضور همراه اول در بزرگترین نمایشگاه فناوری ترکیه
  • نمایشگاه «در ستایش سعدی» به موزه خوشنویسی ایران می‌آید
  • افتتاح طرح برق‌آبی اومااویا در سریلانکا / رئیسی: ایران در حال اجرای طرح‌های بزرگ در ۲۰ کشور است
  • جمیله علم الهدی در پاکستان، «بانوی اول» شد /تصاویری از حضور در مراسم افتتاح با عینک آفتابی
  • افزایش همکاری‌های ایران و سریلانکا با افتتاح پروژه اومایا
  • روابط عمومی؛عامل کلیدی در رونق کسب و کار‌ها
  • افتتاح نمایشگاه نقاشی در دامغان
  • افتتاح نمایشگاه هنرهای دستی دانش آموزان در فریمان
  • استقبال کشورهای غرب آسیا از اکسپو ۲۰۲۴
  • «نون - خ» برنده صفا و سادگی