Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@19:50:42 GMT

طرح ملی رهیافت ولایت در استان بوشهر اجرا می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۵۲۹۰۰

طرح ملی رهیافت ولایت در استان بوشهر اجرا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدرضا طاهری صبح دوشنبه در آئین امضای تفاهم‌نامه همکاری تبلیغات اسلامی و دانشگاه پیام نور بوشهر اظهار داشت: توسعه فعالیت‌های پژوهشی به صورت ویژه دنبال می‌شود.

وی اضافه کرد: جامعه به یک سامانه جامع از اندیشه حضرت امام خمینی و رهبر معظم انقلاب اسلامی نیازمند است که حکم، نگاه، منویات و مطالبه ولی را، به تفکیک در تمام عرصه‌های مورد نیاز جامعه مشخص کرده باشد و «طرح ملی رهیافت ولایت»، با همین نگاه و رویکرد طراحی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام طاهری با ارائه توضیحاتی در خصوص «طرح ملی رهیافت ولایت» ادامه داد: این طرح در سازمان تبلیغات اسلامی تصویب شد و پس از رایزنی‌های متعدد و تشریح ظرفیت‌های استان، و با عنایت حجت‌الاسلام والمسلمین قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی مقرر شد در استان بوشهر اجرا شود و مجوز آغاز فرآیند علمی کار صادر شد.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه اداره کل تبلیغات اسلامی استان، مکان مناسبی برای پژوهش در اختیار نداشت، درصدد استفاده از ظرفیت دانشگاه‌های بوشهر برآمدیم و پس از رایزنی‌های انجام شده با دکتر بحرانی، رئیس دانشگاه پیام نور و استقبال ایشان، شرایط برای انجام کار فراهم شد که مقدمات کار در قالب تفاهم نامه حاضر، تأمین شده است.

آئین امضای تفاهم‌نامه همکاری تبلیغات اسلامی و دانشگاه پیام نور بوشهر با موضوع «تأمین فضای آموزشی پژوهشی طرح ملی رهیافت ولایت» در آئینی با حضور رئیس دفاتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان، رئیس دانشگاه پیام نور استان و مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر برگزار شد.

کد خبر 5368801

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری دانشگاه پیام نور بوشهر تبلیغات اسلامی بوشهر دانشگاه پیام نور بوشهر سازمان تبلیغات اسلامی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر بوشهر ویروس کرونا آمار کرونا خطبه های نماز جمعه کرمانشاه معلولان گرگان واکسن کرونا ایلام عکس استانها آلودگی هوا شیوع کرونا بارش باران لیگ برتر فوتبال ایران دانشگاه پیام نور تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۲۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس آموزشکده فنی و حرفه‌ای شماره دو پسران سروش معرفی شد

جام جم آنلاین اصفهان؛ مراسم تکریم و معارفه رئیس آموزشکده فنی و حرفه‌ای شماره دو پسران سروش برگزار و نادعلی قائدامینی تکریم و بیژن شمس معارفه شد.
 آموزشکده فنی و حرفه‌ای شماره دو پسران سروش در سال ۱۳۷۳ تأسیس گردید. این دانشگاه یکی از دانشکده‌های فنی و حرفه‌ای اصفهان است و هم‌اکنون این دانشکده زیر نظر دانشگاه فنی و حرفه‌ای و وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است. این دانشکده پس از دانشکده فنی شهید مهاجر، دومین دانشکده فنی و حرفه‌ای اصفهان است.
هم‌اکنون در این دانشکده حدود ۱۰۰۰ دانشجو در مقاطع کاردانی پیوسته در حال تحصیل در دوره‌های روزانه و شبانه هستند. در این دانشگاه رشته‌های مهندسی شیمی، برق، صنایع چوب، صنایع شیمیایی، کامپیوتر، آسانسور و... ارائه می‌شود.
شمس پیش از این مسئولیت‌هایی همچون عضو هیئت‌علمی دانشگاه پیام‌نور استان اصفهان، ریاست دانشگاه پیام‌نور واحد فلاورجان، معاون سازمان بسیج اساتید استان اصفهان، دبیر ستاد جهاد تبیین دانشگاه پیام‌نور کشور را بر عهده داشته و به فعالیت‌های علمی و فرهنگی پرداخته است.

/* هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

دیگر خبرها

  • تأکید بر ارتقای فعالیت‌های فرهنگی در حوزه زنان و رسانه
  • شوراهای برتر استان بوشهر تجلیل شدند
  • بازگشت دوباره رشته پرستاری به دانشگاه آزاد بوشهر
  • نخستین حلقه‌ مستند روایی «معجزه مادری» در بوشهر رونمایی شد
  • رونمایی نخستین حلقه مستند روایی معجزه مادری در بوشهر
  • دانشجویان، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را «هو» کردند
  • رونمایی از مستند روایی «معجزه مادری» در بوشهر
  • بیش از ۴۰ راهپیمایی حمایت از مردم غزه در کرمان برگزار شد
  • لزوم تحلیل استراتژیک مسئله حجاب و عفاف برای مقابله با بدحجابی/استاد قانون‌گریز راه به‌جایی نمی‌برد
  • رئیس آموزشکده فنی و حرفه‌ای شماره دو پسران سروش معرفی شد