Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گرارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، دیروز رسما خبر عقد قرارداد پرسپولیس با کارگزار جدید منتشر شد تا مجید صدری حالا خود را محق ترین گزینه برای مدیرعاملی پرسپولیس بداند. قرارداد ۶۳۰ میلیاردی‌ای که سرخ ها با کارگزار جدید بستند می تواند مشکلات مالی این تیم را به صورت کامل رفع و رجوع کند اما بخشی از این قرارداد وابسته به گرفتن حق پخش از صداوسیماست که بعید به نظر می‌رسد نتیجه‌بخش باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این همه صدری دیروز و به در جریان نشست خبری معرفی کارگزار باشگاه چهره یک مدیر موفق به خود گرفت و از پرداخت کامل بدهی پرسپولیس به بودیمیر و همین طور کالدرون سخن گفت. هر چند او اعلام کرد که قسط سوم مطالبات کالدرون برگشت خورده و او راه مطمئنی برای پرداخت باقی مانده طلب مربی آرژانتینی پیدا کرده است.

صدری امیدوار است بعد از این اقدامات حمید سجادی حکم مدیرعاملی او را امضا کند اما منابع نزدیک به وزیر ورزش می‌گویند او کماکان بر این باور است که صدری باید عضو هیات‌مدیره بماند و شخص دیگری به‌عنوان مدیرعامل انتخاب شود و شاید به همین دلیل درست در روزی که خبر عقد قرارداد با کارگزار منتشر شد خبر رسید سجادی بعد از علی شجاعی(استاندار سابق خراسان‌شمالی) برای مدیریت پرسپولیس با محمد علیپور، هم مذاکره کرده است.

سجادی پیش از این البته به این موضوع اشاره کرده بود که صدری گزینه هیات مدیره پرسپولیس است و آنها صرفا فقط سرپرست کنونی باشگاه را برای رسیدن به پست مدیرعاملی به او معرفی کرده اند.  اظهار نظری که به هیچ عنوان خبر از قطعی بودن مدیرعامل صدری در باشگاه  پرسپولیس نمی داد.

گفته می‌شود گزینه اصلی وزیر ورزش؛ علیپور مدیرعامل سابق باشگاه تراکتور و نفت تهران است که حضوری کوتاه مدت در تبریز داشت و در نهایت به دلیل اختلاف نظر با زنوزی از این تیم جدا شد.

او سابقه مدیریت موفقیت آمیزی در باشگاه نفت تهران هم داشت و تیم تحت مدیریت او در لیگ برتر و حتی آسیا نمایش درخشانی از خود ارائه کرده بود. در دوران حضور علیپور بازیکنان بزرگی در نفت تهران چهره شدند که می‌توان به علیرضا بیرانوند، وحید امیری، مرتضی پورعلی گنجی، وریا غفوری، محمد دانشگر، عیسی آل‌کثیر و … اشاره کرد.

با این حال گفته می شود او پیش از عقد قرارداد پرسپولیس با کارگزار رسمی چندان علاقه مند نبود تا یک باشگاه بدهکار را در اختیار بگیرد اما شرایط جدید سرخ ها شاید او را مجاب کند تا بر صندلی مدیرعاملی پرسپولیس تکیه بزند.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۳۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یحیی گل‌محمدی سکوتش را شکست؛ مشکلی برای کار ندارم و آماده خدمت به جوانان کشورم هستم!

یحیی گل‌محمدی گزینه اصلی تراکتور برای هدایت این تیم است.

طرفداری | یحیی گل‌محمدی سرانجام سکوت خود را شکست.

یحیی گل‌محمدی پس از کش و قوس‌های فراوان از هدایت پرسپولیس استعفا کرد و نیمکت این تیم را به اوسما ویرا واگذار کرد. این روزها نام یحیی گل‌محمدی به عنوان گزینه اصلی هدایت تراکتور مطرح می‌شود اما طبق شایعات مشکلاتی برای قطعی شدن این قرارداد وجود دارد.

یحیی گل‌محمدی در مصاحبه‌ای گفت:

من هیچ مشکلی برای کارکردن ندارم، با تراکتور مذاکرات زیادی داشتم. من بازیکن و مربی این تیم بودم و روزهای خوبی را همراه با مردم تبریز گذراندم. شهر تبریز و هواداران تراکتور را خیلی دوست دارم و باید از این فرصت استفاده کنم و از لطفی که هواداران تراکتور در این چند روز به من داشتند، تشکر کنم. من عاشق کار کردن در کشورم هستم و همیشه آماده خدمت به جوانان کشورم خواهم بود.

یحیی در مورد تاخیر در امضای قرارداد با تراکتور گفت: 

به دلیل مشکلات شخصی از باشگاه زمان خواستم تا به آنها رسیدگی کنم.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • بررسی شایعه تغییر مدیریت در سرخابی‌ها توسط مالکان جدید
  • ۲ وزیر احمدی نژاد رقیب قالیباف شدند /ذوالنوری هم وارد گود شد /اولین گزینه نایب رئیسی مجلس مشخص شد
  • یحیی گل‌محمدی سکوتش را شکست؛ مشکلی برای کار ندارم و آماده خدمت به جوانان کشورم هستم!
  • پرسپولیس تغییر مدیریتی نخواهد داشت
  • تصاویری از مراسم امضای قرارداد واگذاری استقلال و پرسپولیس | تعیین تکلیف ۵ درصد از سهام باقیمانده
  • رضا درویش در سمت مدیرعاملی پرسپولیس ماندنی شد
  • زمان مذاکره پرسپولیس با سرمربی فصل بعد مشخص شد
  • سهم هواداران پرسپولیس از تیم مشخص شد
  • «کونته» گزینه ناپولی نیست/ «ایتالیانو» در یک قدمی «پارتنوپی»
  • درویش، اولین مدیرعامل دوران خصوصی پرسپولیس