Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@04:22:36 GMT

رونمایی ۷ دارو در دانشکده داروسازی کرج

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۵۴۰۳۹

رونمایی ۷ دارو در دانشکده داروسازی کرج

به گزارش خبرنگار مهر، شهرام صیادی صبح دوشنبه در مراسم رونمایی از ۷ دارو و افتتاح مرکز تحقیقات زهر شناسی که در دانشکده داروسازی کرج برگزار شد، اظهار کرد: همواره یکی از دغدغه‌های بنده این بود که کارهای پژوهشی منطبق بر بالین باشد.

وی بیان کرد: امروز از بین ۷ دارو، از دارویی به نام شیاف زنجبیل رونمایی شد و امید است اثر بخشی آن در بین بیماران تجربه شده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی البرز با اشاره به اثر بخشی داروی شیاف زنجبیل، تصریح کرد: این دارو می‌تواند در درمان و کاهش درد بعد از عمل سزارین خانم‌های باردار مؤثر واقع شود.

وی خاطرنشان کرد: امید است این انطباق بین پژوهش و بالین ایجاد و اثر بخشی آن به گونه‌ای باشد که ناچار نباشیم از اقدامات بی حسی و داروهای خارجی در بی حسی عمل سزارین استفاده کنیم.

صیادی متذکر شد: از تولید کنندگان این دارو قدردانی می‌کنم امید است شاهد موفقیت‌های بیش از پیش داروسازان در این عرصه باشیم.

گفتنی است در این مراسم از ۷ دارو به نام‌های فرمولاسیون شیاف زنجبیل، فرمولاسیون ماسک صورت با منشأ عصاره سویا، فرمولاسیون خمیر دندان بر پایه عسل، صمغ عربی، پرسیکا و دارچین، قرص گونه‌ای مخاط چسب کورتیزون، فرمولاسیون فرآورده موضعی ضد برص از پوست گردو، حنا و سمه، روغن عقرب و فرمولاسیون قرص جوشان ضدعفونی کننده رونمایی شد.

کد خبر 5368913

منبع: مهر

کلیدواژه: رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز دارو بوشهر ویروس کرونا آمار کرونا خطبه های نماز جمعه کرمانشاه معلولان گرگان واکسن کرونا ایلام عکس استانها آلودگی هوا شیوع کرونا بارش باران لیگ برتر فوتبال ایران ۷ دارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۴۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین مهلت ثبت نام برای حضور در نمایشگاه پزشکی و داروسازی ویتنام ۲۰۲۴ 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، این نمایشگاه بر روی ارائه به‌روزترین فناوری‌ها، پیشرفت‌ها و دستاورد‌های برجسته حوزه  سلامت متمرکز خواهد بود، به طوریکه متخصصان و فعالین حوزه سلامت و پزشکی از سراسر جهان ، برای تبلیغات و معرفی محصولات، تبادل تجربیات و بهره گیری از فرصت‌ها در سرمایه گذاری، تولید و گسترش کسب و کار در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.   غرفه داران و مخاطبین این نمایشگاه از حوزه‌های تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، تولید کنندگان دارویی، تجهیزات و خدمات زیبایی، تجهیزات تشخیص و درمان بیماری‌ها، تجهیزات آزمایشگاهی و تجهیزات توانبخشی هستند.   شرکت‌های دانش‌بنیان متقاضی حضور در این غرفه (پاویون) تا روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ فرصت دارند در سامانه کریدور توسعه صادرات و تبادل فناوری به نشانی https://tesc.ir/service/۸/۱ ثبت‌نام کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۹۳۵۵۲۴۲۴۱۳ تماس بگیرند.   سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی پزشکی و داروسازی ویتنام ، از ۹ تا ۱۲ می (مطابق با ۲۰ تا ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) در محل کاخ فرهنگی «ویت خو» در شهر «هانوی» پایتخت ویتنام برگزار خواهد شد.  

دیگر خبرها

  • غول داروسازی آمریکا بیش از ۲ هزار نفر را اخراج می‌کند
  • داروی ایرانی بهتر است یا داروی خارجی؟
  • آیا کیفیت داروهای ایرانی با خارجی یکسان است؟/ چرایی مشکلات تهیه داروی خارجی برای برخی از بیماران
  • آخرین مهلت ثبت نام برای حضور در نمایشگاه پزشکی و داروسازی ویتنام ۲۰۲۴ 
  • توصیه ربیعی به مسئولان با یک خاطره عجیب: مدتی تصمیم نگیریم!
  • کنایه علی ربیعی به مسئولان: فقط بر سر جای خود بنشینید و کاری نکنید تا اوضاع خراب‌تر نشود /هردم از این باغ بری می‌رسد!
  • رونمایی از ترانه تیتراژ «هیس، هیچی نیس!» با پخش از شبکه امید
  • علی ربیعی خطاب به مسئولان: فعلاً تصمیمی نگیرید تا اوضاع بدتر نشود
  • رونمایی از ترانه تیتراژ «هیس، هیچی نیس!»
  • افرایش دو برابری داروخانه‌ها در خوی