Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر تیم فوتبال پیکان گفت: با توجه به حواشی روزهای اخیر نگران داوری با استقلال هستیم

سعید دقیقی درباره بازی پیکان مقابل استقلال صحبت کرد.

به گزارش طرفداری، سعید دقیقی درباره دیدار صنعت‌ نفت و پیکان که با تساوی بدون گل به اتمام رسید به فارس گفت:

واقعا مقابل صنعت‌نفت بدشانس بودیم. با تماشا کردن فیلم این بازی مشاهده می‌کنید که موقعیت های زیادی را از دست دادیم و باید با اختلاف پیروز می‌شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم هرچه سریع‌تر بدشانسی دست از سر تیم ما بردارد و در مسابقات آینده به آنچه استحقاقش را داریم برسیم.

دقیقی درخصوص دیدار بعدی پیکان مقابل استقلال گفت:

وضعیت تیم ما از نظر فنی بسیار خوب است و هیچ نگرانی‌ای بابت عملکرد بازیکنان و کادرفنی در دیدارهای آینده نداریم. تنها موضوعی که نگران‌مان می‌کند فشارهایی است که طی روزهای گذشته از سوی باشگاه استقلال به کمیته داوران و قاضی های فوتبال ایران وارد شده است. 

مدیر تیم فوتبال پیکان ادامه داد:

کاری به اینکه استقلال از داوری ضرر کرده یا نه، نداریم اما اگر این اتفاق هم افتاده باشد، نباید روی دیدار آینده پیکان و استقلال تاثیری بگذارد. اگر بخواهم صریح تر صحبت کنم باید بگویم به طور جدی نگران داوری دیدار آینده مان با استقلال هستیم. فشارهایی که از سوی مسئولان استقلال به داوران وارد شده، شاید روی ذهنیت داور مسابقه در روز پنجشنبه تاثیر بگذارد و سهوا اشتباهی انجام بشود که ما به عنوان میزبان بازی ضرر کنیم. 

دقیقی با اشاره به اعتراض های شدیدی که به داوری می‌شود، گفت:

همه باهم باید به داوری کشور کمک کنیم و فشار را از روی داوران برداریم. قطعا ضعف هایی در بحث قضاوت‌ها وجود دارد اما با اعتراض مداوم به عملکرد داوران، دردی دوا نمی‌شود. از طرفی این اعتراض ها و فشارها باعث می‌شود داوران تمرکز خود را از دست بدهند و ما نیز به همین خاطر نگران قضاوت بازی با استقلال هستیم.

دقیقی افزود:

از کمیته داوران عاجزانه تقاضا دارم از داوران باتجربه برای مسابقات لیگ برتر استفاده کند. بازی گذشته ما با نفت آبادان را یک داور بین‌المللی و باشخصیت قضاوت کرد. بیژن حیدری عملکرد کم نقصی داشت و با آمادگی جسمانی بالا قضاوت خوبی انجام داد. حال فرض کنید تمام مسابقات لیگ برتر توسط داورانی در سطح بیژن حیدری که باتجربه هستند برگزار شود. آنوقت ضریب اشتباهات کم شده و شاهد قضاوت های بهتری خواهیم بود. امیدوارم کمیته داوران در این زمینه گام بردارد.

دقیقی عنوان کرد:

اکنون چیدمان داوری های هفته نهم لیگ برتر انجام نشده اما از داوری که برای قضاوت دیدار ما با استقلال انتخاب می‌شود، خواهش می‌کنم ذهنش را از تمام حواشی ایجاد شده طی یکی دو روز گذشته خالی کند و قضاوتی در خور شان فوتبال ایران داشته باشد. در باشگاه پیکان همچون همه تیم های لیگ برتر زحمت کشیدیم و انتظار داریم عدالت اجرا شود تا اتفاقی نیفتد که بعد از بازی تصور کنیم اعتراض های مسئولان استقلال روی ذهنیت داور تاثیر گذاشته است.

اخبار داغ 

فیلم لو رفته از حضور مردان در بدنسازی زنان در بابل ! / ورود آقایان ممنوع بود! جشن تولد مهدی قائدی در دبی / عکس گل علیرضا جهانبخش به فورتونا (فاینورد 5-0 فورتونا) یوسوا کیمیش در برابر بارسلونا غایب خواهد بود کیلیان ام باپه: هر اتفاقی که رخ دهد، قرار است در یک باشگاه بزرگ بازی کنم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: استقلال هستیم لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۴۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوران جنجالی برای سرخابی در هفته ۲۶ لیگ

داوران هفته بیست و ششم لیگ برتر فصل جاری فوتبال ایران مشخص شد که موعود بنیادی‌فر در انتخابی جنجالی بازی حیاتی پرسپولیس را سوت خواهد زد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ سایت رسمی فدراسیون فوتبال، رقابت های هفته بیست و ششم لیگ برتر فصل جاری ۱۴۰۳-۱۴۰۲ در حالی یکشنبه و دوشنبه ۱۶ و ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار می شود که کمیته داوران اسامی داوران هر یک از دیدارها را مشخص کرد.

موعود بنیادی‌فرد این فصل ۳ بازی پرسپولیس را قضاوت کرده که این تیم مقابل سپاهان شکست خورد، با استقلال مساوی کرد و گل‌گهر را شکست داد.

کوپال ناظمی هم دیدار استقلال - ذوب‌آهن را سوت خواهد زد. استقلال این فصل در تنها دیدار خود با قضاوت ناظمی از سپاهان شکست خورد و تنها شکست فصل خود را تجربه کرد.

یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

 گل گهر سیرجان- شمس آذر قزوین 

داور: ایمان کهیش کمک ها: حسن ظهیری، حامد تازه پور و حامد سیری ناظر: ایرج نظری

دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

صنعت نفت آبادان - مس رفسنجان

داور: پیام حیدری کمک ها: حسین مرادی، عباس پورحمیدی و امیر ایار ناظر: حسین خانبان

پیکان تهران - آلومینیوم اراک

داور: محمدحسین زاهدی فرد کمک ها: مهدی شفیعی، بهزاد پناهی و محمدعلی صلاحی ناظر: رسول فروغی

سپاهان - استقلال خوزستان 

داور: حسن اکرمی کمک ها: مهدی سیفی، محسن بابایی و فرزاد منصوری ناظر: سعید بطحایی

نساجی قائمشهر - پرسپولیس

داور: موعود بنیادی فر کمک ها: علیرضا ایلدروم، حسن انتظاری و امیرسامان سلطانی ناظر:محسن قهرمانی

ملوان انزلی - هوادار تهران

داور:میثم حیدری کمک ها: یعقوب حجتی،علیرضا طاهرخانی و پوریا افشاریان ناظر: فریدون اصفهانیان

فولاد خوزستان - تراکتور تبریز

داور:بیژن حیدری کمک ها: علی احمدی، یوسف مغروری و مسعود حقیقی ناظر: حسن کامرانی فر

استقلال - ذوب آهن اصفهان

داور:کوپال ناظمی کمک ها:امیرمحمد داودزاده، محمدعلی پورمتقی و شبیر بهروزی ناظر: محمدرضا ابوالفضلی

دیگر خبرها

  • داور دو بازی حساس پرسپولیس و استقلال + تاریخ و ساعت پخش
  • بنیادی فر داور پرسپولیس شد/ سوت بازی استقلال در دستان کوپال
  • داوران جنجالی برای سرخابی در هفته ۲۶ لیگ
  • داور ۲ بازی حساس پرسپولیس و استقلال مشخص شد
  • جام جهانی از تمام داوران فوتبال ایران گرفته شد | اعتراف مهم افشاریان؛ بله ما نتوانستیم
  • داوران ایرانی دیدار فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا را سوت زدند
  • جام جهانی از داوری ایران گرفته شد
  • پنالتی نبود، مهرداد محمدی باید اخراج می‌شد
  • قضاوت تیم داوری ایران در فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا
  • کارشناس داوری: حیدری قضاوت کولینایی کرد/ اخراج عالیشاه سختگیرانه، اما درست بود