Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس پلیس راهور تهران بزرگ توضیحاتی درباره ادامه فعالیت نمایشگاه بین‌المللی ارائه کرد.

به گزارش ایلنا، سردار محمد حسین حمیدی رییس پلیس راهور تهران بزرگ درباره ادامه فعالیت نمایشگاه بین‌المللی گفت: مشکل از آنجایی شروع شد که بدون هماهنگی و بدون رعایت ملاحظات ترافیکی نمایشگاه در مجموعه نمایشگاهی بین‌المللی برگزار شد و به تذکرات و اخطارهای پلیس توجه نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه روز گذشته جلوی فعالیت نمایشگاه گرفته شد، خاطرنشان کرد: رسما کار نمایشگاه مختل شد اما با توجه به پیگیری‌هایی که از همان لحظه اعمال محدودیت صورت گرفت با حضور مسئولان وزارت صمت در ستاد راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ مجاب شدند که این عدم هماهنگی از سوی آنها بوده است و باید از قبل هماهنگ می‌کردند.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ خاطرنشان کرد: عدم هماهنگی از طرف آن‌ها بوده و باید نقطه نظرات ترافیکی را رعایت می‌کردند. باید از قبل برای برگزاری نمایشگاه هماهنگ می‌کردند. برای برنامه کوتاه مدت باید رعایت ضوابط ابلاغ شده و در دراز مدت انتقال مجموعه را به شهرآفتاب در دستور کار خود قرار می‌دادند.

سردار حمیدی تصریح کرد: با صحبت‌هایی که بین ما و مسئولان وزارت صمت انجام شد قرار شد ادامه کار نمایشگاه طی دو روز آینده تداوم داشته باشد و محدودیت رفع شود. ترافیک برای بعدازظهر پاسخگو نبود و امروز با تعهدات دادند که ساعت نمایشگاه تغییر کرد و در ساعت اوج ترافیک نمایشگاه تعطیل است، نمایشگاه عمدتا از صبح یعنی ساعت ۹ تا ۳ عصر برقرار است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه ۷۰۰ شرکت داخلی و خارجی در این نمایشگاه حضور داشتند محدودیت برگزاری نمایشگاه برداشته اشت اما برای عصر که پیک ترافیک است نمایشگاه اجازه فعالیت ندارد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: پلیس راهور تهران فعالیت نمایشگاه تهران بزرگ بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۴۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

عکاس امیر حسین جامه بزرگ

دیگر خبرها

  • حضور غایب بزرگ پارسال در نمایشگاه کتاب امسال
  • جریمه ۵۴۰۰۰۰ خودرویی که بر روی خط عابر پیاده توقف داشتند
  • هشدار هواشناسی به رانندگان: جاده‌ های ۱۱ استان بارانی است
  • نشست خبری سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • ترافیک صبحگاهی تهران پس از تعطیلات ۳ روزه
  • پلیس تهران: اتوبان خرازی باز شد/ این بزرگراه همچنان مسدود است
  • درخواست پلیس از تهرانی‌ ها؛ وارد این اتوبان نشوید
  • ممنوعیت تردد در بزرگراه شهید خرازی/ شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند
  •  اتوبان شهید خرازی مسدود شد | شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند
  • محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی/ شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند