Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، فردین مهرابیان ظهر دوشنبه با اشاره به روند کاهش آمارهای کرونایی در استان گیلان همانند روزهای و هفته‌های اخیر، اظهار کرد: البته این نباید سبب عادی انگاری و بی توجهی به رعایت شیوه نامه‌ها در میان شهروندان شود.

وی با بیان اینکه در شبانه روز گذشته ۵۲ بیمار جدید کرونایی در بیمارستان‌های دولتی و خصوصی استان بستری شده اند، گفت: در مقایسه با ۴۸ ساعت گذشته با کاهش ۱۹ نفری در میان مبتلایان مواجه هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهرابیان در ادامه با اشاره به اینکه هم اکنون ۲۱۹ بیمار کرونایی در گیلان بستری هستند، گفت: ۴۸ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند و ۹ نفر از این افراد امروز به این بخش منتقل شده اند.

وی به روند خوب واکسیناسیون در استان گیلان نیز اشاره و اضافه کرد: امروز ۴۵۲ پایگاه و مرکز واکسیناسیون در استان فعال است، تأکید کرد: رعایت دستور العمل های بهداشتی و فاصله اجتماعی، استفاده از ماسک، تزریق واکسن، پرهیز از حضور در دورهمی و مراسم باید با دقت و جدیت رعایت شود.

مهرابیان با اشاره به شیوع سویه جدید با نام اومیکرون، افزود: با توجه به ناشناخته بودن و قدرت بالای انتشار و سرایت شهروندان گیلانی باید تمام نکات را برای حفظ سلامت خود، خانواده و سایر همشهریان رعایت کنند.

کد خبر 5368946

منبع: مهر

کلیدواژه: آمار کرونا فردین مهرابیان دانشگاه علوم پزشكی گیلان بوشهر ویروس کرونا آمار کرونا خطبه های نماز جمعه کرمانشاه معلولان گرگان واکسن کرونا ایلام عکس استانها آلودگی هوا شیوع کرونا بارش باران شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۴۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لبخند سه بیمار نیازمند به پیوند در شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، با اهدای اعضای زنده یاد نجم الدین رزمجویی سه بیمار، حیاتی دوباره یافتند.
کبد و کلیه زنده یاد نجم الدین رزمجویی ۵۵ ساله که دچار مرکز مغزی شده بود با رضایت خانواده اش به دو بیمار نیازمند به کبد و کلیه در بیمارستان پیوند اعضا اهدا شد.
قرنیه آن مرحوم هم به بیماری دیگر در بیمارستان خلیلی شیراز پیوند زده شد.

دیگر خبرها

  • نارضایتی از بیمارستان کودکان در قم
  • عکس| تصویر حسن شکوهی، بازیگر قدیمی، روی تخت بیمارستان/تغییر چهره عجیب همبازی مهران مدیری
  • خطر از بغل گوش ستاره آرژانتینی گذشت
  • ملک سلمان، پادشاه عربستان بستری شد
  • پادشاه عربستان به بیمارستان رفت
  • کار پادشاه عربستان به بیمارستان کشید؟ | دلیل بستری شدن ملک سلمان
  • پادشاه عربستان بستری شد
  • کارلوس توز در بیمارستان بستری شد
  • نقش عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • لبخند سه بیمار نیازمند به پیوند در شیراز