Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-03@03:43:06 GMT

کاهش ۰.۸۸ درصدی قیمت بیت کوین

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۵۴۸۹۲

کاهش ۰.۸۸ درصدی قیمت بیت کوین

الگوی نمودار تغییر کرده و سطح داینامیک کف شکسته شد، پیش بینی میشود روند نزولی بیت کوین و سپس به دنبال آن بازار رمز ارزها شروع شود،  به علت از دست دادن حمایت کف پیش بینی می‌شود روند نزولی تداوم داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «ایمان کرمی» تحلیلگر بازارهای مالی، بازار ارزهای دیجیتال امروز _ دوشنبه ۱۵ آذرماه ۱۴۰۰_ را اینگونه تحلیل می‌کند:

نگاهی به تحولات امروز بازار ارزهای دیجیتال:

·:BTCبیت‌کوین ۴۸ هزار و ۹۳۱ دلار

·:ETHاتریوم چهار هزار و ۱۵۹ دلار

· BNBبایننس‌کوین ۵۴۹ دلار و ۱۸ سنت

· ADAکاردانو یک دلار و ۳۵ سنت

· DOGEدوج‌کوین ۱۶ سنت

· XRPریپل ۷۹ سنت

· DOTپولکادات ۲۷ دلار و ۲۸ سنت

· SOLسولنا ۱۹۲ دلار و ۶۷ سنت

· SHIBشیبا اینو ۰.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۰۰۰۰۳۵ دلار

· Avalanche: اوالانچ ۸۳ دلار و ۷۲ سنت

مواردی مانند: تتر (Tether)، یو اس دی کوین(Usd coin)و بایننس یواس‌دی (Binance usd)استیبل کوین(Stabel coin) هستند. استیبل کوین‌ها بر پایه یک دارایی منتشر می‌شوند، در این موارد بر پایه دلار آمریکا منتشر شده‌اند و قیمت آنها در محدوده یک دلار است و همواره در همین سطح باقی می‌مانند.

روند ۱۲ رمز ارز برتر بر اساس حجم بازار، در تصویر زیر قابل مشاهده است‌:

تحلیل تکنیکال بیت کوین

الگوی نمودار تغییر کرده و سطح داینامیک کف شکسته شد، پیش بینی می‌شود روند نزولی بیت کوین و سپس به دنبال آن بازار رمز ارزها شروع شود، به علت از دست دادن حمایت کف پیش بینی می‌شود روند نزولی تداوم داشته باشد.

(سیگنالی در خصوص خرید و فروش نیست، صلب مسئولیت)

شاخص ترس و طمع بیت کوین امروز: ۱۶ واحد

اخبار مهم

روسیه و اوکراین چندین مزرعه رمز ارز را تعطیل کردند

مقامات روسیه و اوکراین تعدادی از تأسیسات استخراج غیرقانونی کریپتو را که گفته می‌شود با برق دزدی تأمین می‌شد، تعطیل کردند. مزارع زیرزمینی در اطراف شهرهای پایتخت، کیف و مسکو و همچنین در جمهوری داغستان روسیه کشف شده است.

روسیه مزارع استخراج غیرقانونی را در منطقه مسکو و داغستان منهدم کرد

مأموران انتظامی و گمرک روسیه اخیراً سرقت مقدار زیادی برق از شبکه تحت اداره Rosseti در استان مسکو، منطقه مجاور پایتخت روسیه را کشف کرده‌اند. تاس((Tass این هفته به نقل از اکاترینا کوروتکووا (Ekaterina Korotkova) از دفتر دادستانی حمل و نقل بین منطقه‌ای مسکو، خبر عملیات را منتشر کرد.

این مقام مسئول گفت: یک بازرسی اتصال غیرمجاز به شبکه برق، سرقت برق و تصرف غیرقانونی زمین برای بهره برداری از تجهیزات طراحی شده برای انجام محاسبات رمزنگاری مربوط به استخراج ارزهای دیجیتال را نشان داد.

کوروتکووا افزود: هزینه برق مصرف شده غیرقانونی که برای تأمین انرژی سخت افزار استخراج استفاده می‌شود، بیش از ۵۰۰ هزار روبل در روز (تقریباً هفت هزار دلار) است. مقامات پرونده جنایی تشکیل داده و قصد دارند صاحبان تأسیسات ضرب رمز ارز را تحت تعقیب قرار دهند.

دو مزرعه ارز دیجیتال نیز در داغستان، جمهوری روسیه واقع در قفقاز شمالی منهدم شد. در اواخر نوامبر، روزنامه Komsomolskaya Pravda گزارش داد که یک عملیات استخراج بزرگ در یک منطقه کوهستانی پیدا شده است. داده‌های اولیه از تحقیقات نشان می‌دهد که اپراتورهای ناشناخته آن حدود ۱ میلیون روبل (بیش از ۱۳ هزار دلار) خسارت وارد کرده‌اند.

پلیس محلی همچنین یک شرکت معدنی را در منطقه بوتلیخ کشف کرده است که استخراج کنندگان بدون مجوز به شبکه متصل بودند. بر اساس گزارش فورکلاگ به نقل از وزارت کشور داغستان، مزرعه کریپتو از نوامبر راه اندازی شده بود و توسط یک ساکن ۳۵ ساله منطقه داخادایفسکی اداره می‌شد که برق به ارزش ۲۵۷ هزار روبل (حدود ۳۵۰۰ دلار) سرقت کرده بود.

قانون «در مورد دارایی‌های مالی دیجیتال» که در ژانویه اجرایی شد، برخی از فعالیت‌های مرتبط با رمزنگاری را در فدراسیون روسیه تنظیم می‌کند، اما استخراج ارزهای دیجیتال یکی از آنها نیست. امسال تماس‌ها میان مقامات مسکو افزایش یافته است تا کسب‌وکار را به‌عنوان یک فعالیت کارآفرینی به رسمیت بشناسند و بر این اساس از آن مالیات بگیرند.

مزرعه رمز ارز زیرزمینی در منطقه کیف، اوکراین کشف شد

در همین حال، سرویس امنیتی اوکراین (SBU) روز جمعه اعلام کرد که یک تأسیسات استخراج غیرقانونی را در استان کیف کشف کرده است. به گفته آژانس انتظامی اصلی اوکراین، سه ساکن محلی تعدادی ASIC را در پناهگاهی که در منطقه بوچانسکی در منطقه هم مرز با پایتخت اجاره کرده بودند، نصب کرده‌اند. گفته می‌شود که آنها از انرژی الکتریکی به ارزش ۳.۵ میلیون گریونا (بیش از ۱۲۸ هزار دلار) استفاده کرده‌اند.

محبوبیت فزاینده ارزهای دیجیتال در سال‌های اخیر اوکراین را به یک پیشتاز در پذیرش تبدیل کرده است و دولت اقداماتی را برای قانونی کردن «دارایی‌های مجازی» انجام داده است. در حالی که استخراج بیت کوین ممنوع نیست، هنوز تنظیم نشده است. امسال، SBU به دنبال استخراج‌کنندگانی است که از شبکه تأمین برق کشور بهره می‌برند و تعدادی از مزارع کریپتو در مناطق مختلف، از جمله یک مرکز داده بزرگ در مرکز اوکراین را در ماه گذشته تعطیل کردند.

کاهش اولین صندوق سرمایه گذاری ETF با تمرکز بر NFT در بورس نیویورک

صندوق سرمایه گذاری قابل معامله در بورس (ETF) با تمرکز برNFT از روز پنجشنبه در بورس نیویورک معاملات خود را آغاز کرد. این صندوق در دو روز اول معاملات خود از ۲۴.۴۱ دلار آمریکا با ۱۱ درصد کاهش به ۲۱.۶۶ دلار آمریکا رسید.

اولین ETF متمرکز بر NFT به نام ((NFTZ پس از رونق بازار NFT در سال جاری، به سرمایه گذاران اجازه می‌دهد تا در اکوسیستم‌های NFT، بلاک چین و ارزهای دیجیتال قرار بگیرند. این صندوق از BITA NFT و شاخص انتخاب بلاک چین پیروی می‌کند. سیلویا جابلونسکی (Sylvia Jablonski)، بنیانگذار و مدیر ارشد سرمایه گذاری Defiance ETFs، در بیانیه‌ای گفت: “NFT ها می‌توانند بزرگ‌تر از اینترنت باشند.” در ماه اکتبر(مهر)، حجم معاملات NFT تمام وقت از ۱۵ میلیارد دلار گذشت.

NFTZ دارای نسبت هزینه ۰.۶۵ درصد است که به معنای ۶.۵۰ دلار هزینه مدیریت برای هر هزار دلار سرمایه گذاری است. هولدینگ های برتر آن شامل شرکت سیلورگیت کپیتال، Cloudflare و شرکت کوین بیس گلوبال و… می‌باشند.

ETF دو روز پس از اظهارات کنگره توسط جروم پاول، رئیس فدرال رزرو و جانت یلن، وزیر خزانه داری، راه اندازی شد و نگرانی‌ها در مورد نوع جهش اومیکرون و تورم بالا و پایدار را منتقل کردند. NFTZ در اولین عرضه خود با کاهش ۲.۷ درصدی به قیمت ۲۳.۷۵ دلار در هر سهم بسته شد.

استخراج ۲۱۸ بیت کوین توسط شرکت بلاک چین HIVE در ماه نوامبر

تکنولوژی بلاکچین هایو (HIVE) نتایج تولید خود را برای نوامبر ۲۰۲۱ (آبان)منتشر کرده است. HIVE یک شرکت استخراج رمز ارز است که گزارش کرده است ۲۱۸ بیت کوین در ماه نوامبر تولید کرده است.

در همان دوره، این شرکت درآمد استخراج به دست آورد که در مجموع حدود ۱۳.۲ میلیون دلار بود که رشد بزرگی به حساب می‌آید. در طول این گزارش، این شرکت همچنین ظرفیت استخراج خود را برجسته کرد. اعلام کرد که ظرفیت استخراج بیت کوین آن در حدود ۱.۳۱ اگزاهش است. این امر آن را به یکی از بزرگترین شرکت‌های استخراج بیت کوین تبدیل می‌کند.

HIVE علاوه بر اینکه یک ماینر بیت کوین است، به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در استخراج اتریوم نیز شناخته می‌شود. داده‌های آن از نوامبر نشان می‌دهد که در طول ماه ۲۳۳۴ استخراج کرده است. علاوه بر این، این شرکت همچنین درآمد قابل توجهی به دست آورد که به ۱۰.۴ میلیون دلار از استخراج اتریوم رسید.

ظرفیت استخراج اتریوم HIVE در حال حاضر ۴.۳۶ تراهش است. مجموع درآمد این شرکت در حال حاضر ۲۳.۶ میلیون دلار است. ما بسیار خرسندیم که گزارش دهیم HIVE به دنبال رکوردشکنی تولید اکتبر(مهر) ما به حرکت قوی خود ادامه داده است. این روند در تولید نوامبر ادامه دارد، جایی که HIVE مجدداً با استفاده از ارقام ماه نوامبر بیش از ۲۸۰ میلیون دلار درآمد سالانه بر اساس دولت اجرا می‌کند. آخرین نتایج سه ماهه این شرکت استخراج نیز افزایش قابل توجهی در درآمد و تولید نشان می‌دهد. در اکتبر ۲۰۲۱( مهر ۱۴۰۰)، این شرکت همچنین یک سرمایه گذاری استراتژیک در سرگرمی‌های شبکه‌ای برای تقویت حضور خود در بازار انجام داد.

آیدین کیلیچ (Aydin Kilic)، رئیس HIVE نیز در مورد فعالیت‌های استخراج بیت کوین و اتریوم این شرکت صحبت کرد.

وی اظهار کرد: HIVE ظرفیت استخراج خود را به میزان قابل توجهی در سال ۲۰۲۱ افزایش داده است.

Kilic همچنین در مورد رابطه بین استخراج بیت کوین و استخراج اتریوم صحبت کرد و اظهار داشت که می‌خواهد سرمایه گذاران شرکت و کل جامعه رمز ارز این دو فعالیت را درک کنند.

نقشه بازار رمز ارزها

کد خبر 540132

منبع: ایمنا

کلیدواژه: بیت کوین بیت کوین کش قیمت بیتکوین بازار بیت کوین ارزش بیت کوین قیمت بیت کوین بیت کوین بومی بازار امروز بیت کوین قیمت امروز بیت کوین استخراج بیت کوین ماینر بیت کوین بیت کوین قیمت پیش بینی قیمت بیت کوین آموزش استخراج بیت کوین تحلیل قیمت بیت کوین آموزش بیت کوین بیت کوین چیست بیت کوین رایگان دستگاه بیت کوین پیش بینی قیمت بیت کوین تا سال 2022 رکورد جدید بیتکوین شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق استخراج بیت کوین ارزهای دیجیتال استخراج اتریوم شود روند نزولی ظرفیت استخراج سرمایه گذاری میلیون دلار پیش بینی بیت کوین هزار دلار رمز ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۴۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

آفتاب‌‌نیوز :

 بازار در جریان معاملات امروز شاهد روند صعودی قیمت طلا و سکه نسبت به روز گذشته است.

آخرین نرخ اونس طلا

هر اونس طلا، امروز به ۲،۳۲۸ (دو هزار و سیصد و بیست و هشت) رسید که نسبت به روز قبل، کاهش ۰.۶۵ درصدی داشته است.

قیمت گرم طلا ۱۸ عیار امروز

قیمت طلا بالا رفت و هر گرم طلا ۱۸ عیار، امروز به ۳،۴۹۰،۵۰۰ (سه میلیون و چهارصد و نود هزار و پانصد) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش ۱.۶۵ درصدی داشته است.

آخرین نرخ مثقال طلا ۱۸ عیار

همچنین هر مثقال طلا ۱۸ عیار با افزایش ۲.۲۳ درصدی نسبت به روز قبل، ۱۵،۲۱۰،۰۰۰ (پانزده میلیون و دویست و ده هزار) تومان معامله شد.

آخرین نرخ دلار مبادله‌ای

قیمت دلار مبادله‌ای در بازار داخلی هم ۴۴،۳۱۴ (چهل و چهار هزار و سیصد و چهارده) تومان قیمت خورد.

قیمت یورو مبادله‌ای امروز

یورو مبادله ای، امروز به ۴۷،۴۹۱ (چهل و هفت هزار و چهارصد و نود و یک) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش ۰.۱۴ درصدی داشته است.

آخرین نرخ پوند

پوند امروز با افزایش ۱.۶۶ درصدی، از ۷۶،۷۵۰ (هفتاد و شش هزار و هفتصد و پنجاه) تومان به ۷۸،۰۵۰ (هفتاد و هشت هزار و پنجاه) تومان رسید.

قیمت درهم امارات مبادله‌ای امروز

همچنین درهم امارات مبادله‌ای بدون تغییر نسبت به روز قبل، ۱۲،۰۶۶ (دوازده هزار و شصت و شش) تومان معامله شد.

قیمت لیر ترکیه امروز

لیر ترکیه، امروز به ۱،۹۲۰ (یک هزار و نهصد و بیست) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش ۱.۳ درصدی داشته است.

آخرین نرخ دلار کانادا

دلار کانادا امروز با افزایش ۱.۵۳ درصدی، از ۴۴،۸۵۰ (چهل و چهار هزار و هشتصد و پنجاه) تومان به ۴۵،۵۵۰ (چهل و پنج هزار و پانصد و پنجاه) تومان رسید.

قیمت دلار استرالیا امروز

همچنین دلار استرالیا با افزایش ۱.۳۵ درصدی نسبت به روز قبل، ۴۰،۷۰۰ (چهل هزار و هفتصد) تومان معامله شد.

آخرین نرخ دینار عراق

دینار عراق، امروز به ۴۷ (چهل و هفت) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش ۲.۱۲ درصدی داشته است.

قیمت سکه امامی امروز

قیمت سکه امامی به ۴۱،۹۰۰،۰۰۰ (چهل و یک میلیون و نهصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش ۱.۴۳ درصدی داشته است.

آخرین نرخ نیم سکه

نیم سکه، امروز به ۲۴،۰۰۰،۰۰۰ (بیست و چهار میلیون) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش ۱.۲۵ درصدی داشته است.

قیمت ربع سکه امروز

همچنین ربع سکه با افزایش ۱.۳۳ درصدی نسبت به روز قبل، ۱۵،۰۰۰،۰۰۰ (پانزده میلیون) تومان معامله شد.

آخرین نرخ سکه گرمی

هر سکه گرمی در بازار داخلی هم ۷،۰۰۰،۰۰۰ (هفت میلیون) تومان قیمت خورد.

منبع: دنیای اقتصاد

دیگر خبرها

  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • گشتی در اقتصاد جهان | خوش‌بینی صندوق بین‌المللی پول به اقتصاد آسیا
  • سقوط آزاد رمزارزها؛ افت ۱۸ درصدی قیمت بیت‌کوین در یک ماه
  • قیمت طلا، سکه و دلار در بازار چهارشنبه۱۲ اردیبهشت
  • قیمت بیت کوین به ۵۷ هزار دلار رسید
  • بازار رمزارز‌ها / سقوط بیت‌کوین و اتریوم پیش از رویداد هنگ‌کنگ
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • روند نزولی بیت کوین آغاز شد؟
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۱۱ ارديبهشت
  • نزول بیت‌کوین و اتریوم / قیمت روز ارزهای دیجیتال