Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@21:48:30 GMT

پاس گل خلعتبری برای نباختن کافی نبود (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۵۴۹۸۷

وینگر سرعتی سپاهان در فرصت کوتاهی که به دست آورد، مثمرثمر بود و سازنده یکی از گل‌های تیمش شد.

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان در شرایطی در سیرجان با شکستی 4 گله مغلوب گل‌گهر شد که در روز کم‌فروغ مهاجمان طلایی‌پوش، جور آن‌ها را دانیال اسماعیلی‎فر پیش‌تاخته کشید و توانست هر دو گل تیمش را بزند، هر چند که درخشش او نیز مانع شکست سپاهان نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بعد از آن‌که اسماعیلی‎فر نخستین گل خود را به ثمر رساند و نتیجه بازی 3-1 به سود گل‌گهر در جریان بود، محرم نویدکیا تصمیم به انجام تعویضی تهاجمی گرفت و محمدرضا خلعتبری باتجربه را به جای یاسین سلمانی جوان به میدان فرستاد تا شاید با تزریق تجربه، خلعتبری بتواند ورق بازی را به سود سپاهان بازگرداند.


با حضور این وینگر سرعتی و کهنه‌کار سپاهانی‌ها، خط حمله طلایی‌پوشان جان تازه‌ای گرفت و آن‌ها حملات مداومی روی دروازه گل‌گهر داشتند که درخشش فروزان مانع کم کردن اختلاف شد؛ اما سرانجام روی یک توپ برگشتی و ضدحمله، در شرایطی دانیال اسماعیلی فر باز هم گلزنی کرد که محمدرضا خلعتبری سازنده آن بود.

 


پس از گل دوم دانیال بار دیگر به عدد دو رسید ولی در ثانیه‌های باقی مانده دیگر فرصتی برای جبران دو گل باقی نمانده بود تا طلایی پوشان اصفهانی دومین شکست فصل را برخلاف انتظارات خیلی زود در پایان هفته هشتم تجربه کرده باشند.


خلعتبری فصل گذشته در برخی بازی‌ها نظیر دیدار برگشت برابر ماشین سازی با تجربه مثال زدنی و تبحری که دارد، موفق شد به تیمش برای کسب سه امتیاز کمک کند و محرم نویدکیا امیدوار است این بازیکن با تجربه در فصل جدید هم بتواند چنین نقشی را در راه قهرمانی تیمش ایفا کند.

 

عکاس: یاسر جمالی

فولادمبارکه سپاهان محمدرضا خلعتبری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولادمبارکه سپاهان محمدرضا خلعتبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۴۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره استقلال برای تراکتور گام برداشت

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران در حالی عصر فردا در حساس ترین بازی این هفته لیگ برتر به مصاف تراکتور تبریز می رود که جواد نکونام برای پیروزی در این بازی حساب ویژه ای روز مهاجم آرژانتینی باز کرده است.

بلانکو که در این فصل با وجود شروع نه چندان ایده آل به مرور در ترکیب تیمش جا افتاد و در بازی رفت دو تیم هم گلزنی کرد، در هفته های اخیر ستاره بی چون و چرای ترکیب آبی ها بوده و با درخشش چند باره در بازی های مهم امتیازاتی بسیار حیاتی برای تیمش کسب کرده است.

ستاره آرژانتینی با توجه به آمادگی بالای جلالی و سایر هافبک های استقلال و البته مهارت خودش در توپ های بلند و حفظ توپ، بخت نخست گلزنی تیم نکونام در این بازی است و سرمربی موفق استقلال امیدوار است یک بار دیگر پاسخ اعتمادش به این بازیکن را در این بازی بزرگ دریافت کند.

دیگر خبرها

  • ارتش تک‌نفره قایدی برای صعود به فینال کافی نبود
  • ستاره استقلال برای تراکتور گام برداشت
  • حذف لبران جیمز و لیکرز از NBA
  • جمشیدیان: شانس بردن سپاهان و پرسپولیس برابر است/ طلایی پوشان فوتبال را از ۲ قطبی در آوردند
  • پیروزی بارسلونا برابر والنسیا با هت‌تریک لواندوفسکی
  • داوید رایا یا جوردن پیکفورد؛ چه کسی برنده دستکش طلایی فصل 24-2023 لیگ برتر انگلیس می‌شود؟
  • مرد شماره ۲ استقلال عصای دست نکونام در تبریز
  • حاج‌صفی وارد بازی قهرمانی شد
  • آسیب‌دیدگی و کشیدگی عضله محمد محبی
  • صعود سپاهان به یک‌چهارم بعد از سه سال