Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@13:47:52 GMT

تصویب درخواست ۱۰۹ ناشر برای دریافت کاغذ

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۵۵۱۱۳

تصویب درخواست ۱۰۹ ناشر برای دریافت کاغذ

پس از تشکیل دومین جلسه کمیته تخصیص، توزیع و نظارت بر کاغذ درخواست ۱۰۹ ناشر دیگر برای دریافت کاغذ تصویب شد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ به نقل از روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، دومین جلسه کمیته تخصیص کاغذ معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارشنبه، دهم آذرماه 1400، در محل خانه کتاب و ادبیات ایران تشکیل شد و درخواست 109ناشر برای دریافت کاغذ به تصویب رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جلسه پیشین کمیته تخصیص، توزیع و نظارت بر کاغذ در خواست 122 ناشر برای دریافت کاغذ به تصویب رسیده بود. این کمیته برای رسیدگی به درخواست سایر ناشران نیز به صورت منظم و با فاصله‌های کوتاه تشکیل جلسه خواهد داد و درخواست‌ها را بر اساس معیارهای تعیین شده بررسی کرده و فرآیند تخصیص را انجام می‌دهد.

کمیته تخصیص کاغذ ارشاد تشکیل شد/ 122 ناشر کاغذ می‌گیرند

در ابلاغ معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اهتمام بر توزیع عادلانه کاغذ به ناشران فعال و نظارت دقیق بر مصرف کاغذهای تخصیص داده شده از اهم وظایف و ماموریت‌های این کمیته برشمرده شده است.

ناشران متقاضی باید درخواست‌های خود را صرفاً در سامانه توزیع کاغذ و زینک کتاب به نشانی www.paperds.ir ثبت کرده و از همان طریق پیگیری کنند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: معاونت فرهنگی وزارت ارشاد صنعت کاغذ معاونت فرهنگی وزارت ارشاد صنعت کاغذ برای دریافت کاغذ کمیته تخصیص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۵۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۵۰۰ کیسه آرد در بخش گافر و پارامون بشاگرد

ابراهیم ابراهیمی رئیس کمیته امداد سردشت بشاگرد گفت: ۵۰۰ کیسه آرد به ارزش بیش از ۵۰ میلیون تومان از محل کفارات جمع آوری شده در روز عید فطر امسال تهیه و بین مددجویان بخش گافر و پارامون توزیع شد.

وی افزود: اکنون هزار و ۶۵۰ خانوار در سردشت از خدمات حمایتی کمیته امداد بهره‌مند هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • دستور وزیر صمت برای بررسی ارز خواری مونتاژکاران
  • دستور وزیر صمت برای بررسی ارزخواری مونتاژکاران خودرو
  • دستور وزیر صمت برای بررسی ارز خواری مونتاژکاران خودرو
  • کانال‌های خبری برای دریافت مجوز اقدام کنند
  • توزیع ۵۰۰ کیسه آرد در بخش گافر و پارامون بشاگرد
  • تصویب جدول توزیع اعتبارات نیروهای مسلح
  • جدول مربوط به توزیع اعتبارات نیروهای مسلح تصویب شد
  • تصویب تشکیل بنیاد شیخ انصاری در دزفول
  • تنها نماینده اوکراینی الاصل کنگره آمریکا با تخصیص کمک به اوکراین مخالف است
  • تشکیل کمیته تدوین سند احیاء ربع رشیدی تبریز