Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@16:09:18 GMT

وضعیت جوی و دریایی آرام در بوشهر

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۵۵۳۹۴

وضعیت جوی و دریایی آرام در بوشهر

ایسنا/بوشهر کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت:هفته جاری در اغلب ساعات وضعیت جوی و دریایی استان به نسبت آرام است.

محمدرضا انصاری اظهار کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد طی امروز تا روز پنجشنبه هفته جاری در اغلب ساعات وضعیت جوی و دریایی استان به نسبت آرام است.

وی افزود: در این مدت، غبار محلی، گاهی وزش ملایم باد و افزایش ابر و در برخی نقاط مه صبحگاهی از پدیده های غالب در سطح استان و روی دریا پیش بینی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن اینکه طی ساعاتی از وقت امروز و امشب سرعت وزش جریانات در فراساحل شمالی و مرکزی افزایش خواهد یافت.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: آسمان نیز صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی و طی صبحگاه در برخی از نقاط مه صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود.

انصاری بیان کرد: جهت وزش باد متغیر، بیشتر جنوب غربی تا جنوب شرقی و از فردا شمال شرقی تا شمال غربی با سرعت ۸ تا ۳۲ کیلومتر در ساعت و در فراساحل شمالی و مرکزی گاهی ۳۸ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

وی عنوان کرد: ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر و در فراساحل شمال و مرکزی در برخی ساعات ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۴:۱۲ بامداد، مد اول ساعت ۱۰:۱۷، جزر دوم ساعت ۱۴:۰۹ و مد دوم ساعت ۲۱:۰۶ خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: هواشناسي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۵۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه بارشی به مازندران

تاکامی کارشناس هواشناسی مازندران گفت:هوای مازندران امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت صاف تا نیمه ابری - در بعدازظهر و اوایل شب با افزایش ابر در ارتفاعات نیمه غربی با رگبار پراکنده و وزش باد پیش بینی می‌شود.

او افزود:وضعیت جوی مازندران روز سه شنبه نیمه ابری تا ابری همراه با رگبار پراکنده، وزش باد و کاهش دما خواهد بود.

کارشناس هواشناسی مازندران گفت:آسمان استان روز چهارشنبه ابری و خنک همراه با بارش باران (گاهی بشکل رگبار و رعدوبرق) و وزش باد پیش بینی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • فعالیت سامانه بارشی در استان بوشهر/ دریا متلاطم است
  • صدور هشدار زرد هواشناسی استان کرمان با پیش‌بینی وزش باد و گرد و خاک
  • ورود سامانه بارشی به مازندران
  • ناپایداری جوی و دریایی در هرمزگان از بعدازظهر، ۱۷ اردیبهشت
  • کتاب «خانه زیر آب و جوجه لاک پشت ها» منتشر شد
  • لزوم بهره‌مندی از ظرفیت‌های گیلان برای توسعه صنایع دریا محور
  • افزایش محسوس دما در مازندران
  • افزایش باد همراه با غبار محلی و مواج شدن دریا در خلیج فارس، ۱۶ اردیبهشت
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان ۱۶ اردیبهشت
  • هوای صاف و آفتابی در مازندران