Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@23:10:24 GMT

مشاور امنیت ملی امارات با رئیسی دیدار کرد

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۵۵۴۲۶

مشاور امنیت ملی امارات با رئیسی دیدار کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، «شیخ طحنون بن زاید» مشاور امنیت ملی امارات متحده عربی که به دعوت رسمی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان به تهران سفر کرده است، امروز با حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان دیدار و گفتگو کرد.

توسعه و تقویت روابط دوجانبه و رایزنی پیرامون آخرین تحولات منطقه‌ای از اهداف سفر «شیخ طحنون بن زاید» به تهران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تکمیل می‌شود...

کد خبر 5369016 هادی رضایی

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی امارات مجلس شورای اسلامی مذاکرات وین دولت سیزدهم علی باقری سیدابراهیم رئیسی مذاکرات هسته ای پیام تسلیت محمد باقر قالیباف سعید خطیب زاده هیئت دولت حسین امیرعبداللهیان حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی برجام وزارت امور خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۵۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عمان و امارات خواستار خویشتنداری ایران و اسرائیل شدند

به گزارش صدای ایران به نقل از خبرگزاری آنادولو،رهبران عمان و امارات متحده عربی با انتشار بیانیه‌ای، خواستار خویشتنداری ایران و اسرائیل و کاهش تنش در منطقه شدند.

این بیانیه پس از دیدار هیثم بن طارق، سلطان عمان از ابوظبی و دیدار وی با محمد بن زاید آل نهیان رئیس امارات متحده عربی منتشر شده و روابط دو جانبه، تحولات جهانی و منطقه‌ای محور دیدار بن طارق و آل نهیان عنوان شده است.

در این بیانیه همچنین با تاکید بر اهمیت افزایش همگرایی منطقه‌ای میان کشور‌های همسایه به منظور تقویت اعتماد و ثبات و همچنین اشاره به افزایش تنش‌ها میان تهران و تل‌آویو، تصریح شده است: بن طارق و آل نهیان خواستار خویشتن‌داری طرف‌های درگیر به منظور دور نگه داشتن منطقه و شهروندان از خطرات ناشی از افزایش تنش هستند.


دیگر خبرها

  • روایت امیرعبداللهیان از حال و هوای سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا
  • اشتیاق برای دیدن رئیس‌جمهور و ابراز احساسات شدید به رهبری در سفر خارجی رئیسی
  • عمان و امارات خواستار خویشتنداری ایران و اسرائیل شدند
  • تاثیر سفر رئیسی به پاکستان، در ارتقای امنیت مرزی/رابطه با تهران برای پاکستان استراتژیک است
  • آمریکا: به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
  • دیدار احمدیان با همتایان چینی و برزیلی خود در سن پترزبورگ
  • کاخ سفید : ارسال سلاح به ایران و کره شمالی از سوی روسیه منجر به بی ثباتی منطقه می شود
  • آمریکا: ارسال سلاح به ایران و کره شمالی از سوی روسیه منجر به بی ثباتی منطقه می‌شود
  • سالیوان: به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
  • کاخ سفید ارسال مخفیانه موشک‌های دوربرد به اوکراین را تایید کرد