Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@00:35:38 GMT

طرح زمستانی امداد جاده‌ای تربت‌حیدریه آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۵۶۲۷۱

طرح زمستانی امداد جاده‌ای تربت‌حیدریه آغاز شد

به گزارش فارس به نقل از روابط عمومی فرمانداری تربت حیدریه، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان در مراسم افتتاح این طرح گفت: راهداران، به عنوان فرشتگان جاده‌ها هستند و بهترین لذت کاری مسوولان آن، زمانی محقق می‌شود که پیشگیری را سرلوحه کار خود قرار دهند. در صورتی که اگر حادثه‌ای اتفاق بیفتد، ضمن آنکه زمینه آلام روحی مردم فراهم آمده، کار و تلاش ما نیز مضاعف خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین شرافتی‌راد افزود: تربت‌حیدریه در کریدور شمال و جنوب قرار دارد و 11 استان به صورت مستقیم و تمام استان‌های کشور به صورت غیرمستقیم با این استان سر و کار دارند و غالب ترددهای کشوری به سمت مشهد اعم از باری و تردد 10 میلیون زائر و مسافر در طول سال از مسیر تربت‌حیدریه انجام می‌شود.

وی در ادامه گفت: پیشگیری از حوادث احتمالی، روان‌سازی جاده‌ها، تامین امنیت و ارایه خدمات به مسافران و زایران از جمله وظایف ماست که تمام این اقدامات در فصل سرما باید به صورت ویژه دنبال شود تا دغدغه فکری به وجود نیاید.

طرح امداد زمستانی تا پایان سال ادامه خواهد داشت

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تربت‌حیدریه نیز گفت: طرح امداد زمستانی از امروز آغاز و تا پایان سال جاری ادامه خواهد داشت.

علی‌اصغر کرباسی افزود: گفت: طرح با کمک ۴۵ نیروی عملیاتی در قالب ۲۰ گشت و با کمک ۳۰ دستگاه ماشین‌آلات راهداری، برف‌روب و شن‌پاش به صورت شبانه‌روزی انجام می‌شود. بر این اساس سه اکیپ در سه نقطه حساس جاده‌ای شامل پایگاه اصلی در راهدارخانه رباط سنگ که گردنه خماری را تحت پوشش دارد، راهدارخانه گردنه سبز و اکیپ سوم نیز  منطقه گرماب و گردنه‌های آن منطقه را تحت پوشش دارند.

وی اظهار کرد: اورژانس، شرکت برق، هلال‌احمر، نیروی انتظامی و نظامی از دیگر دستگاه‌های همکار در طرح زمستانی امداد جاده‌ای هستند.

۳ پایگاه هلال احمر تربت حیدریه در طرح فعال هستند

رئیس جمعیت هلال‌احمر تربت‌حیدریه نیز گفت: این نهاد خدمات اجتماعی دارای سه پایگاه جاده‌ای ثابت در مناطق گرماب، کامه و زاوه، می‌باشد.

سعید فکوری افزود: هر پایگاه جاده‌ای بر اساس تیپ ۴ یا ۵ نفره شامل نجاتگر، پرستار، یک دستگاه خودرو و یک دستگاه آمبولانس هستند و علاوه بر این نیروهای دیگر در حالت آماده باش هستد.

مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس ۱۱۵ تربت‌حیدریه نیز گفت: خدمات ما اکنون در قالب ۱۹ پایگاه در سه شهرستان تربت‌حیدریه، مه‌ولات و زاوه ارائه می‌شود.

محمدرضا نوروزی با بیان اینکه یک پایگاه ما مجهز به اتوبوس آمبولانس است، افزود: به طور متوسط و به صورت شبانه روزی ۲ تا ۳ نفر در هر پایگاه فعال هستند.

جانشین پلیس راه تربت‌حیدریه نیز گفت: در این طرح ۶۰۰ واحد عملیاتی با کمک بالغ بر هزار و ۲۰۰ نیروی پلیس به صورت شبانه روی شرکت دارند.

انتهای پیام/ ۷۰۰۷۹

منبع: فارس

کلیدواژه: تربت حیدریه امداد استان های کشور جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۶۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی تانکر حمل سوخت در محور شادمهر به مهنه

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی اورژانس تربت حیدریه، محمد جواد امیری اظهار کرد: بر اساس گزارش EOC دانشگاه، کارشناسان مرکز ارتباطات و هدایت عملیات پس از تریاژ تلفنی و کسب اطلاعات لازم، بلافاصله پایگاه اورژانس مهنه را به محل حادثه اعزام می‌کنند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه ادامه داد: این حادثه در محور شادمهر به مهنه رخ داده که با توجه به آتش‌سوزی و مسدود شدن جاده برای ساعاتی، امدادگران هلال‌احمر و عوامل آتش‌نشانی نیز توسط اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه به محل فوریت فراخوان شدند.

وی با تشریح وضعیت آسیب دیدگان اظهار کرد: این تصادف یک نفر آسیب دیده مَرد را به همراه داشته است که بعد از انجام اقدامات بالینی توسط کارشناسان فوریت‌های پزشکی به بیمارستان آموزشی درمانی امام حسین (ع) منتقل شد.

دیگر خبرها

  • ویزیت رایگان ۷۴ سالمند ساکن در سرای سالمندان تربت حیدریه
  • امداد خودرو جاده‌ای شبانه روزی همدان
  • امدادرسانی به سه مصدوم در محور شهرکرد به بروجن
  • کشف ۵۰ تن رب غیر مجاز در تربت حیدریه
  • واژگونی تانکر حمل سوخت در محور شادمهر به مهنه
  • واژگونی تانکر حمل سوخت در محور شادمهر به مهنه/آتش سوزی موجب مسدود شدن جاده شد
  • ۳۹ سالگی دانشگاه آزاد در زعفرانی‌ترین شهر جهان
  • افزایش موارد حیوان‌ گزیدگی در تربت حیدریه
  • اجاره نشین بودن ۶۰ درصد واحدهای صنفی تربت حیدریه
  • اطفاء حریق یک واحد صنفی در تربت حیدریه