Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ" علی قاسمی " اظهار داشت: ماموران کلانتری ۱۶۴ ولنجک درحال گشت زنی بودند که ۲ مرد لاغر اندام را هنگام سرقت از انباری یک منزل مشاهده و وارد عمل شدند.

به گزارش رکنا، ‌وی افزود:در حالی که  الات و ادوات سرقت و تخریب درب انباری در محل مشهود بود ماموران اقدام به دستگیری سارقان کرده که سارقان با مشاهده ماموران  با سلاح سرد به سمت آنان حمله ور شده که با اقتدار  ماموران سارقان دستگیر و به کلانتری منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کلانتری 163 ولنجک تصریح کرد: سارقان سابقه دار پس از انتقال به کلانتری در بازجویی ها به جرم خود مبنی بر سرقت از اماکن خصوصی در شمال تهران اعتراف کردند.

قاسمی با بیان اینکه سارقان از شگرد تخریب درب و استفاده از کلید های مختلف وارد منازل ویلایی و فاقد درب های استاندارد می شدند در پایان خاطرنشان کرد: پرونده سارقان برای سیرمراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا سرقت سارقان اخبار حوادث سرقت سارقان سرقت از اماکن خصوصی سهام عدالت قیمت خودرو کرونا ریحانه پارسا اینستاگرام قیمت ریحانه پارسا ریحانه پارسا بازیگر دنیا جهانبخت بازار آزاد فال ریحانه پارسا برهنه سحر قریشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۶۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق احشام در دام پلیس نکا

سرهنگ قاسم عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان نکا گفت: در پی وقوع سرقت احشام در شهرستان نکا، بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات تخصصی سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیات غافلگیرانه وی رادستگیرکردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا گفت: متهم که در خرید و فروش دام زنده اشتغال دارد در تحقیقات پلیس به سرقت احشام در این شهرستان نیز اعتراف کرد.

سرهنگ عزیزی در خاتمه با بیان این که تحقیقات پلیسی در این ارتباط همچنان ادامه دارد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند
  • واکنش پلیس به حمله سارقان به مهاجم سابق استقلال تهران
  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند / ۱۵ فقره سرقت به ارزش ۱۰ میلیارد تومان
  • کشف پنج دستگاه خودرو سرقتی از مخفیگاه باند سارقان
  • سارق احشام در دام پلیس نکا
  • این شهروند باید به پلیس اعتماد کند | واکنش پلیس به حمله سارقان به مهاجم سابق استقلال تهران
  • سرقت ۱۵ هزار دلار توسط سرایدار خانه
  • بازداشت بیش از ۱۵۰ سارق مغازه و مالخر حرفه‌ای طی ۳ روز در کشور
  • بازداشت ۱۵۰ سارق مغازه و مالخر حرفه‌ای طی ۳ روز در کشور
  • درآمد ۱۵۰میلیونی مالخری وسوسه‌کننده است