Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید لازم الاجرا است، گفت: برای اجرای برخی از این مصوبات که مرتبط با بانک‌ها است با مشکل مواجه هستیم، بانک‌ها باید در اجرایی شدن این مصوبات نهایت همکاری را داشته باشند.

الله‌کرم نصیری ۱۵ آذرماه در شورای هماهنگی بانک‌های چهارمحال و بختیاری با تاکید بر فعال شدن ستاد بازسازی مناطق زلزله‌زده در شهرستان کوهرنگ، اظهار کرد: باید نمایندگان بانک‌های عاملی که تسهیلات بازسازی مناطق زلزله‌زده به آن‌ها اختصاص پیدا کرده است در بخش بازفت، صمصامی و بخش مرکزی شهرستان کوهرنگ یک نماینده مستقر کنند تا روند پرداخت تشهیلات در این مناطق تسهیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: تاکنون تسهیلات برای بازسازی مناطق زلزله‌زده در اختیار بانک‌های صادرات و تجارت قرار گرفته است و دو بانک دیگر نیز به‌زودی این تسهیلات به آن‌ها برای پرداخت ابلاغ خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری لازم الاجرا است، گفت: برای اجرای برخی از این مصوبات که مرتبط با بانک‌ها است با مشکل مواجه هستیم، بانک‌ها باید در اجرایی شدن این مصوبات نهایت همکاری را داشته باشند.

نصیری با اشاره به سفر ریاست جمهوری و هیات همراه به چهارمحال و بختیاری، گفت: در این سفر طرح‌های تولیدی تملک شده توسط بانک‌ها مورد بررسی قرار خواهد گرفت، بنابراین بانک‌ها باید آمادگی لازم را داشته باشند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری در خصوص ارزیابی وثایق بانکی توسط کارشناسان، توضیح داد: برخی از بانک‌های عامل در رابطه با ارزیابی مجدد این وثایق سخت‌گیری‌هایی را انجام می‌دهند، در ارزیابی برخی وثایق در گذشته ایرادات و اشکالاتی وجود دارد، بنابراین می‌طلبد برای ارزیابی مجدد وثایق سخت‌گیری نشود.

وی تاکید کرد: تمامی مدیران باید برای توسعه همه‌جانبه چهارمحال و بختیاری باید تلاش کنند، اگر سرمایه‌گذار واقعی برای دریافت تسهیلات به بانک مراجعه می‌کند، بانک‌های باید همکاری لازم را داشته باشند، قطعا سرمایه‌گذاری در استان باعث ایجاد اشتغال و تولید می‌شود، بانک‌ها در موضوعات مختلف انعطاف بیش‌تری به خرج دهند.

نصیری با بیان اینکه باید واقعیات موجود را در سیستم بانکی و اداری بپذیریم، عنوان کرد: مطرح کردن مشکلات به‌معنای زیر سوأل بردن خدمات نیست، بلکه به‌دنبال راه‌حل برای حل مشکلات هستیم، همه معتقد هستیم بیت‌المال باید برگردد، اما نباید سخت‌گیری‌ها موجب ایجاد مانع در تولید شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی منطقه چهارمحال و بختیاری ستاد تسهیل رفع موانع تولید بانک چهارمحال و بختیاری داشته باشند بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۶۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت ارتباط مدیران با مردم

محمدطیب صحرایی، استاندار کرمانشاه در نشست شورای اداری استان، با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم توسط مقام معظم رهبری و تاکیدات رییس جمهوری روی تحقق آن، گفت : در راستای تحقق این شعار انتظار می‌رود حضور و همراهی مردم در فعالیت‌های مختلف استان نمود بیشتری پیدا کند.

وی افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی از همین شروع سال باید ارتباط و تعامل خود را بویژه به شکل دیدار‌های چهره به چهره با مردم افزایش دهند.

استاندار کرمانشاه با تاکید بر فعالیت مضاعف دستگاه‌های اجرایی استان در سال‌جاری، اعلام کرد: مدیران استان در سال گذشته زحمات زیادی را در حوزه کاری خود انجام دادند، اما امسال باید تلاش و کار مضاعفی را رقم بزنند.

وی اضافه کرد: در شروع این سال عزم اعضای شورای اداری استان باید بگونه‌ای جزم شود که با نهایت دقت و جدیت امور مربوط به استان را شروع و پیگیری کنیم تا در پایان سال نتایج رضایت بخشی به دست آید.

صحرایی یادآورشد: دستگاه‌های اجرایی هر طرح و برنامه‌ای که دارند باید از همین ابتدای سال آن را به مرور اجرایی کنند تا در پایان سال با کمبود فرصت برای اجرای آن مواجه نشوند.

وی به در پیش بودن دور دوم سفر ریاست جمهوری به استان هم اشاره کرد و گفت: در این راستا دستگاه‌های اجرایی موظف هستند تا مصوبات دور اول سفر مربوط به حوزه خود را احصاء کرده و مشخص کنند که کدام مصوبات اجرایی شده، کدام مصوبات در حال اجراست و کدام مصوبات هنور اجرایی نشده یا روند کندی دارد.

استاندار کرمانشاه اضافه کرد: دستگاه‌های اجرایی باید همکاری داشته باشند تا دور دوم سفر رییس جمهور برای استان پر برکت‌تر و با دستاورد‌های بیشتری همراه باشد.

وی به در پیش بودن مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان کرمانشاه هم اشاره کرد و گفت: امیدواریم در این مرحله از انتخابات با همراهی و تلاش دستگاه‌های اجرایی مختلف، پرونده انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با افتخار در استان بسته شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • اجرای برنامه هفتم توسعه نیازمند اهتمام ویژه
  • تشکیل ستاد وصال شیرین در راستای تسهیل ازدواج جوانان در کشور
  • اشتغال ۲۰۰ نفر در کهگیلویه و بویراحمد با بازگشت ۵۰ واحد راکد به چرخه تولید
  • برگزاری نخستین اردوی جهادی مدیران دستگاه‌های اجرایی در شهرستان کیار
  • نشست هم‌اندیشی تربیت تسهیل‌گر جوانی جمعیت
  • آغاز به کار ستاد برگزاری دومین کنگره شهدای چهارمحال و بختیاری
  • تقویت ارتباط مدیران با مردم
  • مدیران ارتباط خود با مردم را تقویت کنند
  • مشکلات ۷ بنگاه اقتصادی استان بوشهر رسیدگی شد
  • همایش حدنگاری برای تسهیل اجرای کاداستر برگزار شد