Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - معاون بهره‌برداری و توسعه شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با اشاره به اجرا طرح‌های آب‌شیرین‌کن در نقاط مختلف استان بوشهر گفت: فاز نخست پروژه‌های ۵۲ هزار مترمکعب آب‌شیرین‌کن بوشهر امسال وارد مدار تولید می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  دشتستان ، روح‌الله دوانی ظهر امروز در آیین افتتاح طرح آبرسانی به روستا محروم بیدو دشتستان با اشاره به اجرا طرح‌های آبرسانی در نقاط محروم و دور افتاده اظهار داشت: پروژه‌های آبرسانی در نقاط محروم، کم برخوردار و دور افتتاح از اولویت‌های استان بوشهر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تدوین طرح‌های آبرسانی در شهرها و روستاها خاطر نشان کرد: تمام تلاش شرکت آب و فاضلاب تحقق مطالبات و رضایت مردم است که در این راستا تلاش شبانه‌روزی می‌شود.

دوانی به طرح آبرسانی به روستا بیدو دشتستان پرداخت و بیان کرد: این طرح شامل حفر، تجهیز و راه‌اندازی یک چاه با اعتبار 4.5 میلیارد ریال است که قادر است 3 لیتر بر ثانیه آب آشامیدنی 49 خانوار روستای بیدو با جمعیت 177 نفر را تأمین کند.

وی اجرا 3 کیلومتر شبکه توزیع آب را از دیگر ویژگی‌های طرح یاد شده دانست و افزود: در اجرا این ‌طرح شبکه توزیع و انشعاب خانگی با اعتبار 8 میلیارد ریال اجرا شده است.

معاون بهره برداری و توسعه شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر، اجرا 750 متر شبکه برق‌رسانی فشار متوسط را از دیگر مشخصات طرح آبرسانی به بیدو دشتستان دانست و گفت: برای اجرا شبکه برق‌رسانی و نصب ترانسفورماتور  9.9 میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.

دوانی اعتبار کل طرح را 22 میلیارد و 500 میلیون ریال دانست و با تبریک به خانوارهای روستا بیدو تصریح کرد: مدیریت مصرف آب یکی از ضروریات است که امید می رود در دستور کار مشترکین قرار بگیرد.

وی در ادامه به اجرا طرح‌های آب‌شیرین‌کن در شهرها و روستاها پرداخت و خاطر نشان کرد: طرح‌های آب‌شیرین‌کن استان بوشهر با ظرفیت 95 هزار مترمکعب در شبانه‌روز در دست اجرا است که امسال به ظرفیت 40 هزار مترمکعب آن وارد مدار تولید می‌شود.

ظرفیت تولید آب از پروژه‌های آب‌شیرین‌کن استان بوشهر افزایش می‌یابد + فیلم اجرا طرح‌های آب‌شیرین‌کن بوشهر به روایت تصویر پروژه آب‌شیرین‌کن بوشهر تا یک‌ماه آینده وارد مدار تولید می‌شود

معاون بهره برداری و توسعه شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر، با بیان اینکه در شهر بوشهر 2 پروژه آب‌شیرین‌کن با ظرفیت 52 هزار مترمکعب در حال اجرا است خاطر نشان کرد: بر اساس تعهد سرمایه‌گذار و پیمانکار فاز نخست این پروژه‌ها امسال وارد مدار بهره‌برداری می‌شود.

یکی از مطالبات مهم مردم محروم روستایی دشتستان محقق شد

فرماندار دشتستان هم با قدردانی از خدمات و تلاش شرکت آب و فاضلاب در تحقق مطالبات مردم افزود: با اجرا این طرح آبرسانی یکی از مطالبات مهم مردم روستا بیدو برطرف شد.

فتح الله نوروزی افزود: خوشحالم که با همکاری و پیگیری مجموعه آبفا این پروژه با اعتبار 22 میلیارد ریال شامل حفر، تجهیز و راه اندازی چاه و عملیات برق‌رسانی شبکه توزیع در یکی از دورترین نقاط شهرستان دشتستان افتتاح شد.

انتهای پیام/190

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وارد مدار تولید می شود طرح های آب شیرین کن آب شیرین کن بوشهر شرکت آب و فاضلاب اجرا طرح های آب هزار مترمکعب میلیارد ریال بهره برداری استان بوشهر طرح آبرسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۶۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبار توسعه راه‌های جنوب استان بوشهر تامین شد

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی زاده ظهر چهارشنبه در دیدار با فعالان فرهنگی، اجتماعی، هنری، تولیدکنندگان کشاورزی و صنعتی و اقشار مختلف مردم جم با تاکید بر اهمیت خدمات رسانی بهینه به مردم اظهار داشت: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شده و مدیریت استان برای مردمی سازی فعالیت‌های مختلف اهتمام دارد.

استاندار بوشهر با اشاره به تأمین اعتبار توسعه راه‌های جنوب استان بوشهر ابراز داشت: هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان در حوزه راهداری استان تخصیص یافته که تلاش داریم، راه ریز به دژگاه و ریز به دوراهک را تکمیل کنیم.

وی به مشکلات آب در جم اشاره کرد و گفت: بخشی از خط انتقال سیراف به جم در مدار قرار دارد و در دیداری که با وزیر نیرو داشته ایم، قول تأمین اعتبار لازم برای تکمیل طرح در قالب وام به پیمانکار داده شده و به زودی بخش زیادی از این طرح وارد مدار می‌شود و بهره وری حداکثری از ظرفیت پروژه خواهیم داشت.

محمدی‌زاده اضافه کرد: در حوزه تجهیز و توسعه و نوسازی مدارس نیز یک تفاهم نامه ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی بین استانداری بوشهر با سازمان نوسازی مدارس کشور منعقد شده که این مهم برای نخستین بار در استان بوده و تحولی شگرف در بهبود وضعیت امکانات و تجهیزات مدارس ایجاد می‌شود.

وی گفت: امسال اعتبارات بیشتری برای فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی و هنری تخصیص می‌یابد و تلاش می‌شود، مشارکت مردم بویژه جوانان بومی در این فعالیت‌ها مورد حمایت ویژه و جدی قرار گیرد.

کد خبر 6087608

دیگر خبرها

  • پل خورگو وارد فاز اجرا شد
  • ٢٦ طرح فوق توزیع و انتقال برق تا پایان اردیبهشت وارد مدار می‌شود
  • ۲۶ طرح فوق توزیع و انتقال برق تا پایان اردیبهشت وارد مدار می‌شود
  • احداث و راه اندازی ۳۹۰۰ مترمکعب تصفیه خانه پساب در غرب تهران
  • عملیات اجرایی بیمارستان عسلویه نیمه نخست امسال آغاز خواهد شد
  • ۱۰ هزار نفر در طرح های صنعتی ایلام مشغول به کار هستند
  • تخصیص ۲۵۰۰ میلیارد تومان در طرح‌های آموزشی بوشهر
  • اعتبار توسعه راه‌های جنوب استان بوشهر تامین شد
  • تعیین و اختصاص ردیف اعتبار ملی برای طرح جامع آبرسانی البرز
  • ۳۱ پروژه تحقیقاتی در مرکز پردیس آموزش و تحقیقات کشاورزی بروجرد در حال اجرا است