Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با اشاره به صدور رای ولیه اراذل و اوباش گفت: جایی برای اراذل و اوباش و مزاحمین نوامیس مردم و برهم زنندگان نظم و امنیت جامعه در استان وجود ندارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه ، ناصر عتباتی عصر امروز در جمع خبرنگاران، از صدور رای اولیه دادگاه انقلاب ارومیه در خصوص پرونده اراذل و اوباش و برهم زنندگان نظم عمومی شهر ارومیه خبر داد و اظهار داشت: این پرونده پس از طرح در دادسرا و انجام تحقیقات مقدماتی مفصل و دقیق، با صدور کیفرخواست به دادگاه ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: عتباتی بیان داشت: این افراد در طی ماه‌های گذشته به سبب ارتکاب جرایم مختلف و در قالب اراذل و اوباش سابقه دار دستگیر و تحویل دستگاه قضایی شده بودند.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی، عنوان کرد: دادگاه انقلاب ارومیه با هیئت قضات و به شکل تعدد قاضی به صورت دقیق و با حضور متهمین و وکلای آن‌ها، در چندین نوبت تشکیل و رسیدگی و دفاعیات متهمین و وکلای آن‌ها استماع و نماینده دادستان نیز از کیفرخواست تقدیمی دفاع کرده است.

نیروی انتظامی فرصت هرگونه شرارت را از اراذل و اوباش سلب کند اراذل و اوباش پس از تهدید به قتل، خودروی یک خیّر را به آتش کشیدند+فیلم و تصاویر حمله اراذل و اوباش به تکنسین اورژانس تهران! + تصاویر

وی تاکید کرد: پس از طی مراحل قانونی، با اعلام ختم رسیدگی، رای اولیه دادگاه انقلاب صادر شد.

عتباتی در پایان تاکید کرد: جایی برای اراذل و اوباش و مزاحمین نوامیس مردم و برهم زنندگان نظم و امنیت جامعه در استان وجود ندارد و دستگاه قضایی با عزم و اراده قوی و با اقتدار و قاطعیت با آن‌ها برخورد می‌کند.

انتهای پیام/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آذربایجان غربی آذربایجان غربی اراذل و اوباش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۸۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو ارومیه به زمین زده شد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌غربی در مراسم کلنگ‌زنی هتل و تله‌کابین خوشاکو ارومیه گفت: این پروژه دارای یک خط تله‌کابین به طول یک هزار و ۳۰۰ متر و یک هتل با ۷۰ تخت اقامتی است که افتتاح آن در توسعه گردشگری آذربایجان‌غربی تاثیر مهمی خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، با حضور معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی پروژه احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو ارومیه کلنگ‌زنی شد.

مرتضی صفری امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در این مراسم که با حضور مقامات استانی و کشوری برگزار شد، اظهار کرد: این پروژه در راستای توسعه مسیر گردشگری سبز سرو_اشنویه اجرا می‌شود.

وی افزود: این پروژه دارای یک خط تله‌کابین به طول یک هزار و ۳۰۰ متر و یک هتل با ۷۰ تخت اقامتی است که افتتاح آن در توسعه گردشگری آذربایجان‌غربی تاثیر مهمی خواهد داشت.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌غربی گفت: نزدیکی به مرز بین‌المللی سرو و وجود جاذبه‌های تاریخی و گردشگری آبشارهای سوله‌دوکل و سلوک، پیست اسکی خوشاکو، آب گرم هفت‌آباد و … از جمله ظرفیت‌های سیلوانا برای توسعه گردشگری است.

کد خبر 749513

دیگر خبرها

  • دستگیری عاملان ایجاد رعب وحشت در باقرشهر
  • شهید مطهری تکلیف محور و وظیفه‌مند بود
  • جمع‌آوری ۵۵۰ میلیارد ریال کمک برای آزادی زندانیان در آذربایجان‌غربی
  • ببینید | تصاویری از بازداشت اراذل و اوباش قمه به دست در بابلسر
  • کشف مواد مخدر شیشه در مرز ارومیه
  • کشف ۳۰ کیلوگرم موادمخدر شیشه در مرز ارومیه
  • افتتاح دوره دوم کارآموزی قضایی در دادگستری استان آذربایجان غربی با ۳۹ نفر 
  • کلنگ احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو ارومیه به زمین زده شد
  • حفاظت از خانه‌های تاریخی آذربایجان‌غربی در اولویت است
  • توزیع ۷۰۰ تن نهاده دامی در مناطق عشایری شهرستان ارومیه