Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ، دکتر محمد طاهری، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت:با از دست رفتن ۳ بیمار مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، آمار درگذشتگان از کوید ۱۹ در استان همدان از ابتدای همه گیری تاکنون به ۳ هزار و ۱۳۸ نفر رسید.

او افزود: در مجموع با ۴۱ مورد جدید تعداد بیماران سرپایی مثبت از ابتدای همه گیری کرونا تاکنون به ۹۹ هزار و ۶۱۴ نفر و بیماران بستری مثبت به ۳۱ هزار و ۱۸ مورد رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان اظهار داشت: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌ها با علایم تنفسی مشکوک به کرونا ۵۳۶ مورد بود که ۶۷ نفر از مراجعان در بخش عادی و ۱۰ بیمار در بخش آی. سی. یو بستری هستند.

طاهری درباره آخرین آمار بستری بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان نیز افزود: شمار بیماران کرونایی بستری از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون در بیمارستان‌های اسدآباد یک هزار و ۶۴۵، بهار یک هزار و ۵۶۷، تویسرکان یک هزار و ۵۸۱، رزن یک هزار و ۲۳۷، درگزین ۴۱۸، فامنین ۴۱۳ و کبودرآهنگ یک هزار و ۵۴۱ نفر است.

او گفت: همچنین تاکنون ۵ هزار و ۷۷۹ نفر در ملایر، ۴ هزار و ۱۵۴ نفر در نهاوند و ۱۲ هزار و ۶ نفر نیز در شهرستان همدان و خارج از استان ۶۷۷ مورد مثبت گزارش شده است.

حال ۳۱ بیمار مبتلا به کرونا وخیم گزارش شده است.

انتهای پیام/غ

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا بیماران بستری یک هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۸۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل در سومالی؛ ۷ کودک جان باختند

در پی جاری شدن سیل در مناطق مختلف سومالی ۷ کودک جان خود را از دست دادند.

به گزارش مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، در پی بارش شدید باران و جاری شدن سیل در مناطق مختلف سومالی، دست کم ۷ کودک جان خود را از دست دادند.

براساس اعلام این رسانه، بارش باران شدید در مناطق مختلف سومالی به ویژه در ایالت های جوبالند و هیرشبیلی سومالی طی روزهای گذشته باعث جاری شدن سیل شده است.

سیل در این مناطق بیش از ۱۲۴ هزار نفر را تحت تاثیر قرار داده و براساس آمار اولیه ۷ کودک جان خود را از دست دادند.

مقامات محلی نسبت به ادامه بارش ها و احتمال جاری شدن سیل در سومالی و دیگر کشورهای شرق آفریقا هشدار می دهند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • سیل در سومالی؛ ۷ کودک جان باختند
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی استان سمنان
  • بیش از ۱۸۷ هزار مادر همدانی مشاوره فرزندآوری دریافت کردند
  • بیش از ۱۸۷ هزار مادر همدانی مشاور فرزندآوری دریافت کردند
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • بستری شدن ۸۸ نفر به علت مشکلات تنفسی در خوزستان
  • «طرح نور» نیروی انتظامی مورد حمایت است
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع ۱۴۰۳ نهایی شد
  • تجمع دانشجویان همدانی در حمایت از آزادی خواهی دانشجویان جهان