Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علیرضا احمدی پور، معاون امور توانبخشی بهزیستی استان کرمان گفت: استقلال وتوانمند سازی جامعه هدف از ارزشمندترین اهداف مجموعه‌های حمایتی از جمله بهزیستی بوده است که این مهم به لطف خدا وهمت خیرین وهمچنین تلاش وپشتکار ارزشمند توان خواهان تاکنون به خوبی محقق شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به آثار شگفت آور و بی نظیر تولید شده به همت معلولین جسمی و ذهنی افزود: آثار ارزشمند وبعضا کم نظیر به نمایش در آمده در این نمایشگاه تنها بخش کوچکی از موفقیت‌های افراد دارای معلولیت به نماش گذاشته شده است.

احمدی پور ابراز امیدواری کرد: با تداوم همکاری‌های خیرین و همت افراد دارای معلولیت شاهد شکوفاتر شدن هرچه بیشتر توان واستعداد تعداد بیشتری از این افراد باشیم.

او با دعوت از همه مردم کرمان برای بازدید از این نمایشگاه اظهار داشت: قطعا دیدگاه همشهریان با دیدن آثار متنوع خلق شده به همت افراد دارای معلولیت نسبت به این تغییر خواهد کرد.

این نمایشگاه با آثارمتعدد هنری خلق شده باکمک افراد دارای معلولیت در نگارخانه ارغوان واقع در کوچه شماره ۱۰ بلوار شهید صدوقی کرمان به مدت یک هفته از ساعت ۱۶ و۳۰ دقیقه تا ۱۹ و ۳۰دقیقه دایر شده و پذیرای بازدیدکنندگان است.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خیریه توانخواهان بهزیستی افراد دارای معلولیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۸۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیخ بهایی، عالمی چندبعدی بود

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، «دلال عباس»، استاد دانشگاه لبنان در وبینار بین‌المللی «شیخ بهایی، معمار تمدن‌ساز» که از سوی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی برگزار شد، تصریح کرد: شیخ بهایی، عالمی چندبعدی، حکیم، فقیه، مفسر، دانشمند علوم ریاضی و هندسه، ادیب و شاعر و دارای دیدگاهی متمایز بود.


وی با بیان این که آثار شیخ بهایی در ایران و جهان اسلام همچنان باقی است، اظهار داشت: آثار شعر و نثر شیخ بهایی، تصویری واضح از تضاد موجود میان واقعیت محیط زندگی شیخ بهایی و موضعی که همگان را به آن دعوت می‌کرد، به ما نشان می‌دهد.

دلال عباس با اشاره به اشعار فارسی شیخ بهایی تصریح کردک اشعار فارسی وی که دارای پیشینه عرفانی بود، نشان دهنده تاثیر  پذیرفتن وی از شعرای فارسی بزرگ است و در اشعار وی برخی از ابیات برخواسته از اشعار منسوب به مولوی از شعرای عارف فارسی یافت می‌شود.



 

 

دیگر خبرها

  • نمایشگاه کاریکاتور "فرهنگ شهروندی" در اردبیل
  • گشایش نمایشگاه نقاشی در نگارخانه حوزه هنری
  • نمایشگاه آثار هنری هنرجویان هنرستان هنر‌های زیبای دختران یزد
  • نمایش 600 اثر هنرمندان ایرانی در دبی
  • ۶۰۰ اثر از هنرمندان ایرانی در نمایشگاه هنر جهانی دبی به نمایش درآمد
  • شیخ بهایی، عالمی چندبعدی بود
  • خودنمایی سیاه قلمهای بانوان کردستانی در گالری سوره سنندج
  • خودنمایی ‌سیاه قلم‌های بانوان کردستانی در گالری سوره سنندج
  • خودنمایی «سیاه قلم‌های بانوان» کردستانی در گالری سوره سنندج
  • کرمان میزبان همایش سرمایه‌گذاری آیدکس ۲۰۲۴