Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@17:05:51 GMT

هوای لرستان سردتر می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۵۸۳۷۳

هوای لرستان سردتر می‌شود

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد،   بهروز مرادپور،مدیرکل هواشناسی لرستان گفت: براساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی در ساعات بعداز ظهر امروز کماکان با فعالیت سامانه بارشی انتظار داریم در مناطق شرقی علاوه بر ابرناکی، رگبار باران و برف و در سایر نقاط احتمال بارش خفیف باران و گاهی وزش باد قابل ملاحظه تا شدید لحظه‌ای را شاهد باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در نیمه شرقی استان با مخاطراتی از قبیل اختلال در تردد جاده‌ای و لغزندگی سطح جاده‌ها همراه خواهد بود و همچنین از ساعات غروب سامانه بارشی به طور کامل از جو استان خارج می‌شود.

مدیرکل هواشناسی لرستان بیان کرد: برای روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه جوی آرام و پایدار پیش‌بینی می‌شود و همراه با این شرایط پوشش ابر و گاهی افزایش سرعت باد و در اوایل صبح فردا به ویژه در مناطق کوهستانی صبحگاهی پدیده قالب استان است.

وی گفت: از نظر نوسانات دمایی طی ۲۴ ساعت آینده دمای کمینه و بیشینه روند کاهشی خواهد داشت.

مرادپور افزود: از ابتدای سال زراعی تاکنون به صورت پهنه‌ای در سطح استان ۶۷ میلیمتر بارندگی داشته‌ایم که در مقایسه با سال گذشته ۵۰ درصد و بلند مدت ۴۸ درصد در دوره آماری مشترک کاهش بارش داشته‌ایم.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی لرستان سامانه بارشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۸۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از معلم باید به فرهنگ همگانی تبدیل شود

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام سعید مرادپور در دیدار با فرهنگیان ابهر با اشاره به گرامی‌داشت هفته مقام معلم، اظهار کرد: هم جامعه و هم معلم باید قدر کار خود را بداند که اگر این مورد محقق شود، جایگاه معلمی در جامعه تقویت خواهد شد و نخبگان جامعه به معلم شدن تمایل بیشتر پیدا خواهند کرد.

امام جمعه ابهر با یادآوری اینکه معلمان مسؤولیت آموزش‌ و پرورش فرزندان ما را برعهده دارند، ادامه داد: زیان‌های کنار گذاشتن برخی مباحث فرهنگی را چند سال بعد مشاهده خواهیم کرد. برای نتیجه گرفتن در حوزه فرهنگ باید از هم‌اکنون سیاست‌گذاری درست داشته باشیم.

مرادپور اینکه آموزش‌ و پرورش یکی از دستگاه‌های تاثیرگذار در حوزه فرهنگ است، افزود: این نهاد تولیدکننده و پرورش‌دهنده منابع انسانی است. بنابراین باید تلاش داشته باشد به معنی واقعی دانش‌آموزان را تربیت کند.

کد خبر 6099426

دیگر خبرها

  • تقدیر از معلم باید به فرهنگ همگانی تبدیل شود
  • رشد ۱۲درصدی بارش در لرستان/ ۷۴۶میلی‌متر در «شول‌آباد» ثبت شد
  • صدور هشدار هواشناسی سطح زرد؛ هوای خراسان جنوبی دوباره بارانی می‌شود
  • دمای هوای آذربایجان‌غربی کاهش می‌یابد
  • دمای هوای کرمانشاه افزایش می‌یابد
  • هوای گرم در خراسان رضوی ماندگار است
  • بارش باران از امشب در لرستان
  • ۲ هشدار هواشناسی برای لرستان/ سامانه بارشی در راه است
  • هوای صاف و آفتابی در مازندران
  • ۱۱۲ میلی متر بارندگی در رومشکان لرستان ثبت شد