Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-01@22:20:37 GMT

بودجه۱۴۰۱ با فرض ادامه تحریم نوشته شد

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۵۸۸۹۱

وزیر کشور: امروز کاملا توپ در میدان آنهاست...، ولی کار ما وابسته به عملکرد طرف مقابل در مذاکرات نیست. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، وزیر کشور گفت: بودجه ۱۴۰۱ با فرض ادامه تحریم نوشته شد نوشته شده است. کاملاً بودجه و حرکت اقتصادی ما، مستقل از مباحث تحریم دنبال خواهد شد.

وحیدی افزود: امروز کاملا توپ در میدان آنهاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمهوری اسلامی و دولت سیزدهم خیلی مبتکرانه و جدی، با دادن دو طرح، آمادگی خود را برای ادامه مذاکرات و رسیدن به نتیجه که نتیجه آن باید لغو تحریم همه جانبه باشد، اعلام کرده است.

وی گفت: آن‌ها رفتند با دولت‌های خود مذاکره کنند. برای دور بعدی مذاکرات، خواست ما کاملا مشخص است. یک کار عهد شکنانه توسط آمریکایی‌ها صورت گرفت و بی عملی مفرط توسط کشور‌های اروپایی که مقابل عهدشکنی آمریکا هیچ عکس‌العمل جدی نداشتند.

وحیدی افزود: آن‌ها هستند که باید نشان دهند که چقدر در اجرای تعهداتشان جدی هستند. ما هم آمادگی داریم در صورت لغو تحریم همه جانبه، برابر تعهدات خود عمل کنیم. این که این کار را خواهند کرد یا نه، تا کنون ما آثار خیلی مثبتی در گذشته از آن‌ها نداشتیم. کاملاً به آن‌ها بدبین هستیم، ولی کار ما هیچ وابسته به آن‌ها نیست.

وزیر کشور درباره نحوه مقابله با بیماری کرونا هم گفت: در صدد مدیریت هوشمند محدودیت‌های کرونا هستیم؛ یعنی با سامانه‌ای که طراحی شده، در هر جایی، حمل و نقل، اصناف و چند گروه دیگر با شناسایی زنجیره‌های مثبت، آن‌ها تحت مراقبت قرار گیرند و وقتی آن‌ها کاملاً فعال شدند، طبیعتاً محدودیت‌ها کاهش بیشتری پیدا خواهد کرد.

وحیدی افزود: به دنبال آن هستیم که محدودیت‌ها، هوشمند دنبال شود نه محدودیت عمومی. پاسخ نمونه صورت گرفته، خوب بوده و به کل کشور توسعه خواهیم داد.

احمد وحیدی از ستاد تنظیم بازار در همه استان‌ها خبر داد و گفت: در همین راستا کارگروه اقدام مشترک در همه استان‌ها با مسئولیت استاندار و حضور وزارتخانه‌های صمت، جهاد کشاورزی و دادگستری و اصناف شکل می‌گیرد.

احمد وحیدی همچنین از نهضت ملی مسکن هم سخن گفت که بر اساس ظرفیت‌های اعلامی به هر استان، ستاد مربوط، توسعه کار را پییگری می‌کند.

وی همچنین از حفظ آمادگی برای ورود به ساز و کار‌های لازم بودجه سال۱۴۰۱ گفت و افزود: این بودجه، نقاط تحولی دارد که باید با توجه به آن دنبال شود. برچسب ها: وحیدی ، بودجه ، فرض ادامه تحریم

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: وحیدی بودجه فرض ادامه تحریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۸۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحیدی: طرح تقسیم استان تهران در دست بررسی است

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، احمد وحیدی در حاشیه جلسه امروز هیات وزیران درخصوص اجرای طرح انسداد مرز در شرق کشور، بیان کرد: انسداد مرز یک پروژه قدیمی است و چند بار شروع و رها شده بود که با دستور جمهور و تخصیص منابع، در شرق کشور دنبال می‌شود و در حال اجراست.

بیشتر بخوانید: وحیدی: تعداد اندکی از بانوان حجاب را رعایت نمی‌کنند

وی درخصوص تقسیم استان تهران به تهران شرقی و غربی نیز عنوان کرد: برنامه تقسیمات کشوری طبق نیازهای هر منطقه طراحی می‌شود و تقسیم استان تهران در دست بررسی است.

وزیر کشور در مورد طرح نور، گفت: «طرح نور» بر اساس تکالیف قانونی است که فراجا به عنوان مقام ضابط قوه قضائیه انجام می دهد البته دستگاه های دیگر هم مسئولیت هایی دارند.

وحیدی تاکید کرد: همه دستگاه ها باید به مسئولیت خود عمل کنند و باید از ناهنجاری های تحمیلی جلوگیری شود. طرح نور تا الان مورد تشویق و استقبال مردم، نمایندگان مجلس، دستگاه های مرتبط و قوای سه گانه قرار گرفته است.

کد خبر: 1229136 برچسب‌ها وزیر کشور

دیگر خبرها

  • طرح تقسیم استان تهران در دستور کار قرار گرفت
  • وحیدی: پروژه انسداد مرز در حال اجراست
  • وحیدی: طرح تقسیم استان تهران در دست بررسی است
  • توضیحات وحیدی درباره طرح تقسیم استان تهران
  • وحیدی: تقسیم «استان تهران» در دست بررسی است
  • مخالفت وزیر خارجه انگلیس با اقدام علیه سپاه
  • ظرفیت کشور از اتباع اشباع شده است
  • تحریم ورود واکسن توسط مدعیان آزادی و حقوق بشر/ مرجعیت علمی الویت وزارت علوم
  • کریدور ریلی خواف - هرات، گرفتار تحریم‌های داخلی است
  • ایلان ماسک راه جولان خودروهایش در چین را باز کرد