Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/ایلام استاندار ایلام گفت: هر استان و شهرستانی دارای ظرفیت‌های متفاوتی نسبت به سایر استان‌ها و شهرستان‌هاست و هر مدیری که بتواند ظرفیت های بالقوه و موجود آن را بالفعل کند و در اختیار مردم و در مسیر توسعه قرار دهد، موفق عمل کرده است.

دکتر "حسن بهرامنیا" در نشست با فرمانداران اظهار کرد: ارجاع امور مردم و رفع مشکلات آنان توسط فرمانداران یک موهبت الهی است که باید همه فرمانداران برای رفع مسایل و مشکلات مردم اهتمام داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه یکی از ملاکهای ارزشیابی فرمانداران مدیریت بر شهرستان به صورت خودگردان است و فرماندارانی می توانند بخوبی شهرستان ها را اداره کنند که ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ آن شهرستان را شناخته و برنامه مشخصی در راستای توسعه آن شهرستان داشته باشند.

نماینده‌ی عالی دولت در استان ایلام تصریح کرد: هر استان و شهرستانی دارای ظرفیت‌های متفاوتی نسبت به سایر استان‌ها و شهرستان‌هاست و هر مدیری که بتواند ظرفیت های بالقوه و موجود آن را بالفعل کند و در اختیار مردم و در مسیر توسعه قرار دهد، موفق عمل کرده است.

استاندار ایلام ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های ایلام را در تمامی حوزه‌ها نظیر کشاورزی، دامپروری، اقتصادی و سرمایه گذاری بسیار مثبت ارزیابی کرد و گفت: بخش زیادی از این ظرفیتها بالفعل شده و بخش های باقیمانده نیز باید با برنامه ریزی مسنجم، پیگیری مستمر فرمانداران برای خدمت به مردم با وجود حفظ زنجیره ارزش بالفعل شود.

وی با بیان اینکه مدیریت در نظام اسلامی  یک دو ماراتن است،  افزود: همه ما در بخش های مختلف دولت و نظام خدمت کردا ایم و تنها با تغییرات مدیریتی، پرچم خدمت به مردم از یک مدیر به مدیر دیگری واگذار می شود لذا تغییرات در هر حوزه مدیریتی نباید از فعالیت و کار جهادی هر مدیر در خدمت رسانی به مردم خللی وارد کند.

استاندار ایلام با اشاره به عملکرد فرمانداران و تشریح پتانسیل‌های هر شهرستان و اقدامات انجام شده آنان در دوره تصدی، گفت: فعالیت‌های انجام شده فرمانداران نشان دهنده تلاش همه آنان برای خدمت رسانی به مردم و توسعه شهرستان است.

بهرام‌نیا  بر رفع مشکلات معیشتی مردم تاکید و تصریح کرد: نظارت بر بازار به صورت میدانی با همه توان و خدمات رسانی به مردم با همه ظرفیت در دستور کار همه فرمانداران باشد و امیدواریم با همکاری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، نمایندگان مردم در مجلس و استفاده از نظرات نخبگان و مردم روند توسعه و پیشرفت استان با شتاب بیشتری دنبال شود. 

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی منطقه ایلام استاندار ایلام ظرفیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۸۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امنیت و اقتدار کشور مرهون خون پاک شهدا است

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام ظهر روز پنجشنبه در آیین استقبال از شهید تازه تفحص شده «محمدشفیع فیضی‌زاده» در جمع خبرنگاران با اشاره به این‌که شهدا موجب برکت هر جامعه‌ای هستند، گفت: عزت، افتخار، سربلندی و امنیت این کشور مرهون جانفشانی شهداست.

ساتاندار ایلام، آرمان و اهداف شهدا را اعتلای قرآن، دین اسلام و اعتلای نظام اسلامی و توجه به اصول دینی ذکر کرد و گفت: همه ما وظیفه داریم پاسدار شهدا باشیم که جان خود را برای اعتلای نظام اسلامی و پاسداری از خاک این کشور فدا کردند.

بهرام‌نیا بیان داشت: شهدا بر گردن ما حق دارند و باید با خدمت به مردم و اعتلای نظام و انقلاب بتوانیم گامی در راستای اهداف والای آن‌ها برداریم.

استاندار ایلام با اشاره به استقبال باشکوه مردم از این شهید بزرگوار، گفت: مردم و مسئولان استان از این شهید استقبال باشکوهی داشتند. به خانواده این شهید و مردم استان تسلیت عرض می‌کنم.

کد خبر 6095244

دیگر خبرها

  • استفاده از همه ظرفیت‌ها برای خدمت به مردم از وظایف جدی مسوولان
  • خدمت به مردم ادامه راه شهدا است
  • بازدید ۴۰ هزار نفر از مراکز صنعتی ایلام
  • امنیت و اقتدار کشور مرهون خون پاک شهدا است
  • استفاده از همه ظرفیت‌ها برای توسعه و پیشرفت مازندران
  • اعضای شورای اسلامی فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند
  • از ظرفیت شوراها برای پیشرفت چهارمحال و بختیاری استفاده شود
  • دولت سیزدهم نگاه ارزشمندی به مسایل اجتماعی و فرهنگی دارد
  • نگاه مجلس دوازدهم خارج از باندها و جناح‌های سیاسی است
  • نیروی انسانی زمانی موفق است که رویکرد الهی، دینی و تفکر توحیدی داشته باشد