Web Analytics Made Easy - Statcounter

چهارمین جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان بویراحمد به ریاست مجید احمدی فرماندار مرکز استان در محل دفتر فرماندار برگزار شد .

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛رئیس کارگروه ویژه آرد و نان مرکز استان در این جلسه با تاکید بر نظارت بیشتر از دستگاه‌های صنعت معدن تجارت، مرکز بهداشت، جهاد کشاورزی، تعزیرات حکومتی، بخشداری مرکزی و صنف خبازان خواست با تشکیل تیم بازرسی گشت مشترک به صورت روزانه از نانوایی های سطح سطح شهر، بازرسی و کیفیت پخت نان مورد ارزیابی قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار بویراحمد با بیان اینکه آموزش خبازان نیز در ارائه نان با کیفیت به مردم  حائز اهمیت است؛ گفت:در تمام فرایندهای تولید نان، خبازان شهرستان باید استانداردهای لازم به منظور بالابردن سطح کیفی نان را رعایت و نسبت به اخذ کارت مهارت فنی خبازان اقدام نمایند .

در ادامه محمدی نماینده اداره غله و خدمات بازرگانی، توزیع آرد خارج از شبکه در شهرستان بویراحمد توسط خبازان را یکی از مشکلات عنوان کرد و افزود:دوره‌های آموزشی از طریق وبینار به منظور بالابردن کیفیت پخت نان راه‌اندازی شده است که در اختیار خبازان قرار خواهد گرفت.

قائدی رئیس امور عشایر شهرستان بویراحمد به عنوان عضو دیگری از این کارگروه گفت: از ۳۱۷ تن سهمیه آرد عشایر پس از توزیع ۳۸ تن کسری در توزیع وجود دارد که انتظار می رود با توجه به جمعیت ۳۲ هزار نفری عشایر مرکز استان این کسری برطرف شود.

نماینده نانوا داران که در این جلسه نیز حضور داشت کیفیت آرد توزیعی را ضعیف ارزیابی کرد و اظهار داشت:در استان های همجوار آرد با کیفیت بالاتری توزیع می شود که نماینده غله و خدمات بازرگانی به آن واکنش نشان داد و توضیح داده در صنایع تولید آرد استان از بهترین دستگاههای مد روز استفاده شده است و استانداردهای لازم در تولید آرد با کیفیت رعایت می شود.

نماینده مرکز بهداشت شهرستان در ادامه افزود: استفاده از نایلون پلاستیکی و فروش آن در نانوایی ها هم از نظر پزشکی و هم از نظر پایداری کیفیت نان مضر است و نباید استفاده شود.

وی گفت: استفاده از افزودنی های غیر مجاز در پخت نان نیز ممنوع است.

بنا بر این گزارش شهرستان بویراحمد دارای ۳۲۸ واحد خبازی است که بیش از ۲۰۰ واحد آن در شهر یاسوج فعالیت دارند و روزانه حدود ۵۸ هزار کیسه آرد بین خبازان توزیع می‌شود.

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا صنعت معدن تعزیرات مشکلات مد فرماندار بویراحمد شهرستان بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۸۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم | آخرین وضعیت ۴ مکانی که آژانس مشکوک بود | چند بازرس مجازند در ایران باشند؟

به گزارش همشهری‌آنلاین، اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت، گفت: بازرسی‌های آژانس مستمرا در چارچوب پادمان از سایت‌های هسته‌ای ایران در حال انجام است. ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم.

وی افزود: همواره در خصوص مسائل پادمانی با آژانس در حال گفتگو و تعامل هستیم. از ۴ مکانی که آژانس مشکوک بود ۲ مکان باقیمانده که امیدواریم به زودی حل شود.

اسلامی تاکید کرد: از نظر ما بیانیه اسفند ۱۴۰۱ همچنان پابرجاست. گروسی دیدارهایی در ایران دیدارهایی خواهد داشت و با بنده هم مذاکراتی انجام خواهد شد

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: مطمئنیم این گفتگو کمک می کند ابهامات بیشتر و بیشتر برطرف شودو بتوانیم در چارچوب پادمان و ان پی تی روابط مان را با آژانس تقویت بکنیم.
اسلامی تاکید کرد: بیش از ۱۳۰ بازرس آژانس مجاز هستند برای بازرسی در ایران حضور داشته باشند.

کد خبر 848651 منبع: فارس برچسب‌ها رافائل گروسی هسته‌ای - آژانس بین‌المللی انرژی اتمی محمد اسلامی - رئیس سازمان انرژی اتمی خبر ویژه

دیگر خبرها

  • از ۴ مکانی که آژانس مشکوک بود ۲ مکان باقیمانده که ... | ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم
  • ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم | آخرین وضعیت ۴ مکانی که آژانس مشکوک بود | چند بازرس مجازند در ایران باشند؟
  • رئیس سازمان انرژی اتمی: ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم
  • ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم
  • پلمب یک واحد نانوایی در شهر آبگرم
  • آغاز رسمی طرح جایگزینی کیسه‌های پارچه‌ای با پلاستیکی در بروجرد
  • پرداخت ۴۷ میلیارد تومان خسارت بدنی به علت حوادث رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد
  • سد «آبریز» مطالبه مهم مردم کهگیلویه و بویراحمد است/ راه آهن یاسوج مورد توجه قرار گیرد
  • کشف بیش از یک تن نان خشک در مشهد
  • ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به کهگیلویه و بویراحمد بعد از سال‌ها انتظار