Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@23:01:15 GMT

نجات ۴ فرد گمشده در ارتفاعات آستارا

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۵۹۱۳۳

نجات ۴ فرد گمشده در ارتفاعات آستارا

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان گفت: بلافاصله پس از دریافت گزارش، با تلاش های رئیس هلال احمر شهرستان آستارا عوامل امدادی جمعیت هلال احمر متشکل از دو تیم امدادی با یک دستگاه خودروی آمبولانس و خودروی کمک دار به منطقه مذکور اعزام شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان؛ سیاوش غلامی مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: در ساعت: ۱۹:۰۰ یکشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۰، گزارش مردمی مبنی بر گم شدن ۴ نفر در ارتفاعات آستارا منطقه کانرود به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان گیلان اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با اعلام این خبر گفت: بلافاصله پس از دریافت گزارش، با تلاش های رئیس هلال احمر شهرستان آستارا، عوامل امدادی جمعیت هلال احمر متشکل از دو تیم امدادی با یک دستگاه خودروی آمبولانس و خودروی کمک دار به منطقه مذکور اعزام شدند.

غلامی با اشاره به نجات ۴ فرد مورد نظر گم شده افزود: پس از کمتر از ۲۴ ساعت عملیات جستجو، ۴ فرد مورد نظر توسط نیروی های امدادی هلال احمر پیدا و به منطقه امن منتقل شدند.

سیاوش غلامی در انتها افزود: تلفن ۱۱۲ (ندای امداد) به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارش حوادث احتمالی از سوی مردم است.

 

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا مدیرعامل جمعیت هلال احمر جمعیت هلال احمر هلال احمر استان جمعیت هلال احمر شبانه روزی کوهنورد مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان ارتفاعات آستارا جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۹۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی خودرو در جاده اراک به ازنا یک کشته بر جای گذاشت

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا شهرجردی گفت: طی اعلام حادثه توسط اورژانس به مرکز پیام ۱۱۲ جمعیت هلال‌احمر استان مرکزی مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودروی پژو پارس در کیلومتر ۳۰ محور اراک-ازنا در محدوده روستای سرسختی، عوامل امدادی پایگاه شهید خرمی (قاقان) جمعیت هلال‌احمر شهرستان شازند به فوریت جهت رهاسازی راننده خودرو به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه، حادثه در ساعت ۱۲ و ۵۷ دقیقه ظهر امروز جمعه اتفاق افتاد، افزود: متأسفانه قبل از رسیدن عوامل امدادی هلال احمر راننده حادثه دیده فوت شده که پس از رهاسازی پیکر متوفی تحویل عوامل عوامل اورژانس حاضر در صحنه شد.

کد خبر 6089351

دیگر خبرها

  • واژگونی خودرو در جاده اراک به ازنا یک کشته بر جای گذاشت
  • نجات طبیعت‌گرد ۵۸ ساله از مرگ حتمی در اشنویه
  • نجات گردشگران گم‌شده در جنگل‌های خلیل‌شهر بهشهر
  • نجات مرد ۵۸ ساله طبیعت گرد در ارتفاعات تالاجار اشنویه
  • طبیعت‌گرد اشنویه‌ای از مرگ حتمی نجات یافت
  • ️کشف جسد غرق شده فنوجی توسط هلال احمر
  • نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق در استان یزد
  • نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق
  • تامین و توزیع اقلام ضروری امدادی در سراسر استان سمنان
  • غرق شدن دو کودک در رودخانه ماشکید سراوان