Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از الجزیره، یک مقام بلندپایه جنبش مقاومت فلسطین «حماس» در گفت‌وگو با الجزیره به اشغالگران درباره ادامه محاصره و عدم بازسازی نوار غزه هشدار داد و اعلام کرد که حماس گزینه‌های مختلفی را برای رویارویی و مقابله با این رژیم بررسی خواهد کرد.

این منبع که نامش فاش نشد در ادامه با اشاره به ادامه حملات صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی و کشتار اسیران فلسطینی، گفت: «ما اجازه نمی‌دهیم این وضعیت ادامه یابد و در مرحله پیش رو حرف‌های خود را در عمل ثابت می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

او در ادامه ضمن ابراز نارضایتی از اقدامات مصر در میانجی گری و تعلل آن در عمل کردن به وعده هایش در قبال غزه، اظهار کرد: «مصر به تعهدات خود به حماس و دیگر گروه‌های مقاومت در زمینه بازسازی و امدادرسانی به غزه عمل نکرده و همچنان به آزار مسافران فلسطینی به باریکه ادامه می‌دهد.»

این مقام حماس همچنین اظهار کرد که مصر همچنان از سفر هزاران فلسطینی به نوار غزه بدون هیچ دلیل موجهی جلوگیری می‌کند  و با این شیوه رفتار عملا به تعهدات خود به عنوان یک میانجی که باید رژیم صهیونیستی را در مقابل پایبندی مقاومت به آرام‌سازی اوضاع، تحت فشار قرار دهد، پایبند نبوده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جنبش حماس رژیم صهیونیستی مسجد الاقصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۹۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات ترکیبی رزمندگان فلسطینی در نبرد ۱۵ ساعته با اشغالگران

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، گردان‌های قسام اعلام کردند که شهدای فلسطینی یک حماسه شریف را در منطقه دیرالغصون واقع در طولکرم رقم زدند. نبرد این شهدا با عناصر اشغالگر دست کم ۱۵ ساعت پی در پی به طول انجامید.

این گردان‌ها همچنین تاکید کردند که علاء ادیب شریتح، تامر عبدالرحمن و عدنان تیسیر سماره از فرماندهان قسام در طولکرم به شهادت رسیدند.

گردان‌های قسام اضافه کردند: شهدای فلسطینی ضربات سهمگینی به دشمن صهیونیستی وارد آوردند. آنها چند عملیات ترکیبی را که برجسته‌ترین آنها عملیات بیت لید و النبی الیاس بود علیه عناصر صهیونیست انجام دادند.

لازم به ذکر است که نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی پس از بیش از ۱۵ ساعت تخریب و محاصره خانه‌ای در منطقه «دیر الغصون» در شمال طولکرم عقب‌نشینی کردند.

برخی منابع گزارش داده بودند که یک مبارز فلسطینی در جریان این یورش نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده و پیکر وی از سوی نظامیان صهیونیست ربوده شد.

خبرنگار المیادین گزارش داد که نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی چند زخمی و احتمالاً شهید را از منطقه‌های پیرامونی این خانه محاصره‌شده به یک خودرو نظامی منتقل کردند.

کد خبر 6096794

دیگر خبرها

  • هشدار گروه‌های فلسطینی درباره جنایت صهیونیست‌ها در رفح
  • درگیری شدید مقاومت فلسطین و ارتش اسرائیل در شرق رفح/ شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۷۸۹ نفر رسید
  • تجلیل امیرعبداللهیان از ایستادگی ملت ‌و گروه‌های مقاومت فلسطینی در برابر صهیونیست‌ها
  • هشدار آنروا درباره حمله اسرائیل: رفح را ترک نخواهیم کرد
  • منابع مصری: مذاکرات آتش‌بس بی‌نتیجه بود/ گفت‌وگوها امروز ادامه دارد
  • تاکید مقاومت فلسطین بر کارشکنی اشغالگران در مذاکرات/ الرشق رژیم صهیونیستی را تهدید کرد
  • هشدار مصر به اسرائیل ؛ زرنگی ناشیانه صهیونیست‌ ها در طرح حمله به رفح
  • عملیات ترکیبی رزمندگان فلسطینی در نبرد ۱۵ ساعته با اشغالگران
  • منابع مصری: مذاکرات آتش‌بس ادامه دارد
  • منابع مصری:مذاکرات آتش‌بس بی‌نتیجه بود/گفت‌وگوها امروز ادامه دارد