Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@13:00:17 GMT

بازگشت نادری به جمع شاگردان دنیزلی(عکس)

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۵۹۶۱۲

مدافع چپ ایرانی آلتای اسپور با رفع مصدومیت دوباره در تمرینات گروهی تیمش شرکت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، محمد نادری که از ابتدای فصل تبدیل به مهره ثابت در ترکیب آلتای اسپور شد و تا هفته دهم سوپر لیگ ترکیه حضور متوالی و همیشگی در جمع نفرات اصلی این تیم داشت، بخاطر آسیب‌دیدگی نتوانست در پنج مسابقه اخیرشان به میدان برود و دراختیار مصطفی دنیزلی نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نادری در مسابقه هفته دهم سوپر لیگ ترکیه مقابل ینی مالاتیا اسپور که حضور ثابت داشت، در همان ابتدای بازی مصدوم و در دقیقه ۱۹ تعویض شد و از ترکیب تیمش بیرون رفت و در پنج دیدار سوپر لیگ و یک جدال جام حذفی ترکیه نتوانست تیمش را همراهی کند.

 

این مدافع چپ ایرانی در آخرین مسابقه آلتای اسپور که دو روز قبل مقابل گالاتاسرای برگزار شد، به دلیل آسیب‌دیدگی حضور نداشت ولی او اکنون شرایط خوبی به دست آورده و می‌تواند از بازی آینده در جمع شاگردان دنیزلی حاضر باشد.

 

محمد نادری از امروز به تمرینات گروهی آلتای اسپور اضافه شد و نشان داد آمادگی بدنی خود را به دست آورده و می‌تواند در بازی آینده شاگردان دنیزلی مقابل هاتای اسپور که چهار روز دیگر در هفته شانزدهم سوپر لیگ ترکیه برگزار می‌شود، حضور پیدا کند.

 

 

محمد نادری ترکیه آلتای

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: محمد نادری ترکیه آلتای آلتای اسپور سوپر لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۹۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بچه تپل و بامزه آبی در تمرین شاگردان نکونام؛ از کرج تا تهران به عشق استقلال!

یکی از هواداران کم سن ‌و سال استقلال، در تمرین دیروز این تیم سوژه عکاسان و خبرنگاران شد.

طرفداری | تمرین روز گذشته استقلال با حضور تماشاگران برگزار شد و یک میهمان بامزه داشت.

جواد نکونام تصمیم گرفت تمرین دیروز شاگردانش با حضور تماشاگران برگزار شود. در لحظاتی از این تمرین، برخی هواداران کم سن و سال استقلال برای گرفتن عکس با بازیکنان محبوب خود وارد زمین شدند که در این بین یکی از آن‌ها سوژه خبرنگاران شد. سورن پسر استقلالی که به علت ظاهر بامزه‌اش غالبا با دختر بچه‌ها اشتباه گرفته می‌شود.

پدر این کودک استقلالی در گفتگو با طرفداری گفت:

من استقلالی دو آتیشه هستم و پسرم هم به این تیم علاقه دارد. وقتی متوجه شدیم جواد نکونام گفته تمرین با حضور تماشاگران است، خودمان را از کرج به تهران رساندیم تا در تمرین حاضر باشیم.

وی ادامه داد:

خیلی‌ها سورن را با دختر بچه‌ها اشتباه می‌گیرند. من لحظه‌ای چشمم را از او برداشتم و دیدم به سمت زمین دوید. نزدیک بود بیافتد که پیمان بابایی او را از روی هوا گرفت. غلامپور هم وقتی او را دید تصور کرد دختر است و بعدا به او گفتم پسر است. یامگا را خیلی دوست دارد اما هنوز نمی‌تواند اسمش را به درستی تلفظ کند. پیراهنی هم که دیروز تنش بود، نام یامگا روی آن به چشم می‌خورد. دوست داشت با روزبه چشمی هم عکس بگیرد اما شلوغ بود و نتوانستیم. امیدوارم تمرین استقلال بیشتر با حضور تماشاگران برگزار شود و در آخر فصل هم قهرمان شویم.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • ترکیه برای بازگشت به برنامه مونتاژ F-35 شرط گذاشت
  • بچه تپل و بامزه آبی در تمرین شاگردان نکونام؛ از کرج تا تهران به عشق استقلال!
  • خبری از علی کریمی و حسینی نیست(عکس)
  • نیمه‌نهایی لیگ اروپا | گام بلند لورکوزن برای صعود با پیروزی مقابل یاران آزمون+ فیلم خلاصه بازی
  • معرفی یک گلر جدید از تیم اخباری(عکس)
  • نیمه‌نهایی لیگ اروپا | گام بلند لورکوزن برای صعود با پیروزی مقابل یاران آزمون
  • ناکامی آزمون مقابل تیم سابق / لورکوزن در آستانه فینالیست شدن
  • شهرداری گرگان فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا را به بازی سوم کشاند
  • تداوم صدرنشینی دانشگاه آزاد اسلامی تا پایان هفته دوم سوپر لیگ کاراته مردان
  • تداوم صدرنشینی دانشگاه آزاد در سوپر لیگ کاراته