Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، علی حسن پور دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان بوشهر در بازدید سرزده از انبار‌های اداره جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان برای تسریع در تعیین تکلیف کالا‌های موجود دستور لازم را صادر کرد و افزود: از ابتدای امسال تاکنون با همکاری دستگاه قضائی، هزار و ۳۸۷ فقره پرونده درباره کالا‌های موجود در انبار‌های اموال تملیکی به ارزش افزون بر ۳۲۵ میلیارد تومان از طریق فروش و مزایده داخلی، استرداد، اعاده و یا امحا تعیین تکلیف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: در زمینه کالا‌های موضوع مزایده نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۸۵ درصد افزایش فروش وجود داشته است و کالا‌های ممنوعه و کالا‌های فاقد ضوابط فنی و بهداشتی  نیز در ۱۷ مرحله با حضور نمایندگان دستگاه‌های مربوط امحا شده‌اند.

دادستان بوشهر تاکید کرد: پیگیری جدی برای تعیین تکلیف بقیه کالا‌ها موجود در این انبار‌ها در دستور کار دادستانی قرار دارد.

بیشتر بخوانید

کالا‌هایی که هنوز در انبار‌های اموال تملیکی بوشهر تکلیفشان مشخص نیست دستور رئیس جمهور برای تعیین تکلیف اموال تملیکی گمرک بوشهر تا سه ماه آینده

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اموال تملیکی دادستان بوشهر دادگستری اموال تملیکی تعیین تکلیف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۹۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق گسترده انبار کالا در جنوب تهران

سخنگوی سازمان آتش نشانی از وقوع حریق گسترده انبار کالا در جنوب تهران خبر داد.

به گزارش ایسنا، جلال ملکی در این باره اعلام کرد: انبار کالای ۵۰۰ متری به همراه یک هزار متر فضای باز در مجاورت انبار لوازم یدکی دوچرخه مورد آتش سوزی قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در یک محوطه نیز چندین انبار و کانتینر کالا وجود داشت که آتش نشانان مانع رسیدن آتش به این نقاط شدند اما صدای چندین انفجار در محل آتش سوزی شنیده می شود و سقف انبار نیز تخریب شده که تاکنون مورد مصدومی نداشته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سفر مدیرکل دفتر موسیقی برای تعیین تکلیف کنسرت‌های موسیقی
  • فرصت برای تعیین تکلیف املاک ادارات کرمان
  • رفع توقیف بیش از ۲۴ هزار وسیله نقلیه در قم
  • لزوم تعیین تکلیف پرونده‌های محکومین به قصاص در کردستان
  • ضرورت تعیین تکلیف پرونده‌های محکومان به قصاص در کردستان
  • تعیین تکلیف پرونده‌های محکومین به قصاص در کردستان ضروری است
  • اجرای طرح تعیین تکلیف پرونده‌های موجود در مراجع انتظامی کشور
  • طرح تعیین تکلیف پرونده‌های مراجع انتظامی کشور اجرا می‌شود
  • حریق گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • بررسی پرونده‌ها و کالاهای موجود در انبار مرکزی اموال تملیکی گیلان