Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حشمت رضایی سرپرست فرمانداری گیلانغرب گفت : ۲۰۵ واحد از مجموع این یک هزار واحد جزو طرح مسکن محرومان است که به هریک از این واحد‌ها ۳۰۰ میلیون ریال تسهیلات بلاعوض اعطا شده است.

او با اشاره به آغاز نهضت ملی مسکن توسط دولت از ۲برابر شدن تسهیلات احداث مسکن خبر داد و گفت : سهم احداث مسکن شهری در گیلانغرب و سرمست طی مدت چهار سال تعداد یک هزار و ۹۷۶ واحد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست فرمانداری گیلانغرب افزود: باید زمین مورد نیاز احداث واحد‌های طرح ملی مسکن در این شهرستان شناسایی و تامین شود.

رضایی ادامه داد: در بخش اقدام ملی در شهر گیلانغرب تاکنون احداث ۱۳۱ واحد مسکونی در سه فاز شروع شده که فاز نخست از ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است و فاز دوم و سوم در مرحله واگذاری به پیمانکار است.

او ادامه داد: در طرح نهضت ملی مسکن تاکنون ۲ هزار و ۸۰۰ نفر ثبت نام شده اند و در بخش ودیعه مسکن هم یک هزار مورد در سامانه ثبت شده است.

واکسیناسیون ۹۴.۵ درصد دانش آموزان سرپل ذهاب

معاون شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرپل ذهاب گفت: ۹۴.۵ درصد دانش آموزان سرپل ذهاب واکسن کرونا را دریافت کردند.

محسن مرادی افزود: شهرستان سرپل ذهاب با اعلام دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در وضعیت زرد کرونایی قرار داشته و انتظار می‌رود با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط مردم به وضعیت آبی کرونایی تغییر رنگ پیدا کند.

او افزود: سویه جدید جهش یافته کرونا اومیکرون که به تازگی از سوی سازمان جهانی بهداشت مورد تأیید قرار گرفته می‌تواند زمینه ساز موج جدید کرونا در شهرستان سرپل ذهاب شود و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی باید توسط مردم تداوم پیدا کند.

معاون شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرپل ذهاب با اشاره به وضعیت تزریق واکسن کرونا دانش آموزان، ادامه داد: ۹۴.۵ درصد از دانش آموزان بالای ۱۲ سال واکسن کرونا را دریافت و بیش از ۶۰۰ نفر هنوز واکسن خود را دریافت نکرده‌اند که با توجه به وضعیت مدارس لازم است که تمام جمعیت دانش آموزی واکسینه شوند.

مرادی گفت: میزان واکسیناسیون کرونا طی نوبت نخست و دوم در سرپل ذهاب از وضعیت مطلوبی برخوردار بوده و تزریق دز سوم افراد بالای ۱۸ سال که چهار ماه از زمان تزریق نوبت دوم آن‌ها گذشته در سرپل ذهاب آغاز شده است.

او افزود: افرادی که از تزریق واکسن کرونا خودداری کنند باید با هزینه شخصی هفته‌ای ۲ مرتبه تست پی. سی. آر انجام دهند تا اجازه حضور در مدارس و ادارات را داشته باشند.

اختصاص بیش از ۶۰۰ هکتار از اراضی قصرشیرین به کشت کلزا

امسال بیش از ۶۰۰ هکتار از اراضی قصرشیرین به کشت کلزا اختصاص پیدا کرده که این میزان سطح زیر کشت نسبت به پارسال ۵۰۰ هکتار افزایش داشته است.

مدیر جهاد کشاورزی قصرشیرین گفت: پیش بینی میشود از این میزان سطح زیر کشت با میانگین ۲تن در هکتار بالغ برهزار و ۲۰۰ تن کلزا برداشت شود.

محمودیان فر افزود: با ارائه آموزش‌های لازم به کشاورزان موفق به افزایش چشمگیر کشت کلزا در شهرستان قصرشیرین شدیم که این افزایش سطح زیر کشت در استان نسبت به سهمیه ابلاغی و میزان اراضی آبی بی سابقه است.

او نیاز آبی کم، ارزش اقتصادی بالا و قرار گرفتن در تناوب با کشت گندم که باعث از بین رفتن علف هرز مزارع و افزایش عملکرد گندم می‌شود را از مزایای کشت کلزا اعلام کرد.

محمودیان گفت: پارسال با کشت کلزا در سطح ۱۲۳ هکتار از مزارع قصرشیرین ۱۷۴ تن محصول تولید شد.

او افزود: دانه کلزا دارای ۲۵ تا ۵۵ درصد روغن، ۱۸ تا ۲۴ درصد پروتئین و ۱۲ تا ۲۰ درصد پوست و روغن کلزا به علت اینکه دارای اسید‌های چرب اشباع نشده و فاقد کلسترول است از کیفیت تغذیه‌ای بالایی برخوردار است .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه جهاد کشاورزی ویروس کرونا شهرستان سرپل ذهاب دانش آموزان واکسن کرونا کشت کلزا یک هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۹۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱ فوتی و ۱ مصدوم در برخورد پراید با کامیون در محور قصرشیرین به سرپل‌ذهاب

مدیرعامل هلال‌احمر استان کرمانشاه گفت: در برخورد پراید با کامیون در محور قصرشیرین به سرپل‌ذهاب یک فوتی و یک مصدوم بر جای ماند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمد باقر محمدی امروز _ سه شنبه یازدهم اردیبهشت _ به خبرنگاران اظهار کرد: ساعت ۱۷:۳۸ سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت ۱۴۰۳ در محور قصرشیرین به سرپل‌ذهاب دو دستگاه خودرو پراید و کامیون با هم تصادف کردند.

وی افزود: تیم عملیاتی پایگاه هلال‌احمر شهرستان قصرشیرین بلافاصله به محل حادثه اعزام شده و عملیات رهاسازی را انجام دادند.

مدیرعامل هلال‌احمر استان کرمانشاه تصریح کرد: در این حادثه نیروهای هلال احمر یک نفر فوتی و یک نفر مصدوم را از لابه‌لای آهن‌آلات رهاسازی نمودند فرد فوتی را به عوامل قضایی حاضر در محل حادثه تحویل دادند و یکمصدوم توسط عوامل اورژانس حاضر در محل حادثه به مرکز نزدیکترین مرکز درمانی منتقل شد.

کد خبر 749524

دیگر خبرها

  • پیشرفت انبوه سازی طرح نهضت ملی مسکن سمنان ۶۵ درصد است
  • یادگاری زلزله در سی‌سخت، نیمه تمام ماندن ۲۷۰ واحد مسکونی
  • برنامه ریزی برای ساخت ۱۳۰ هزار واحد مسکونی در استان همدان
  • ۳۹۳۹ واحد مسکونی در بندرلنگه احداث می‌شود
  • مقاوم‌سازی ۲۵۶ واحد مسکن روستایی در فامنین
  • ۱ فوتی و ۱ مصدوم در برخورد پراید با کامیون در محور قصرشیرین به سرپل‌ذهاب
  • ۵۰ واحد مسکونی در خراسان جنوبی بر اثر سیلاب اخیر خسارت دید
  • غرق شدن نوجوان ۱۴ ساله در سرپل ذهاب
  • احداث ۱۰۵۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در خوی
  • شتاب اجرای طرح ملی نهضت مسکن در خوی با مشارکت انبوه سازان