Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان  ،  از زاهدان ،  رحمدل بامری معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان  در آیین تودیع و معارفه فرماندار شهرستان میرجاوه سیستان و بلوچستان گفت: آنچه که امروز مسلم است نظام با برکت جمهوری اسلامی ایران طی ۴۰ سال در مقابل همه تهاجمات دشمنان چه جنگ تحمیلی و چه جنگ تحریمی- اقتصادی هر چه در توان داشت انجام و ایستادگی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه جنگ تحریمی نتوانست جلوی پیشرفت، ترقی و تعالی جمهوری اسلامی ایران را بگیرد و خللی ایجاد کند افزود: این نظام الهی به برکت خون شهیدان و به رهبری امام (ره) با استراتژی دینی و اتحاد مردم طی سال‌های متمادی و در گام دوم انقلاب امتداد داشته است.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: هر جا ندایی، پرچمی، ایستادگی‌ای در مقابل ظلم و حمایت از مظلوم وجود دارد قطعا حمایت معنوی جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی در آنجا جاریست.

وی با اشاره به اینکه امروز با وجود همه مشکلات و جنگ تحریمی افتخارمان بر این است که، ولی حکیم و فرزانه‌ای داریم گفت: امروز تمام ارکان نظام از، ولی فقیه گرفته تا شورا‌های اسلامی شهر و روستا توسط مردم انتخاب می‌شود که این در واقع همان مردم‌سالاری دینی است.

بامری  گفت:در جهانی که یک طرف همه ظالمان هستند تنها نظامی که ایستاده و نه به کسی ظلم می‌کند و نه زیر بار ظلم به کسی می‌رود جمهوری اسلامی ایران است.

وی گفت: سند افتخار ما خدمت به مردم و سربازی جمهوری اسلامی ایران است.

در این نشست از فرماندار سابق میرجاوه محمود امیریان قدردانی و مهدی جمشیدزهی به عنوان فرماندار جدید این شهرستان منصوب و معرفی شد.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری سیستان و بلوچستان انقلاب اسلامی جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۹۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهید مطهری مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید عبدالرضا هاشمی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با اشاره به نقش شهید مطهری در پیشبرد اهداف الهی انقلاب اسلامی افزود: شهید مطهری ایده پرداز بزرگ انقلاب اسلامی در تمامی حوزه‌های علوم عقلی و نقلی بود و در یک کلام پاره تن و ثمره عمر با برکت حضرت امام (ره) محسوب می‌شد.

سید عبدالرضا هاشمی با بیان اینکه شهید مرتضی مطهری فردی آگاه به زمان و مسلط بر دسیسه‌های دشمنان اسلام بود اذعان کرد: این شهید والامقام کارگشایی قدر در پاسخگویی به شبهات معاندان نظام، شخصیتی انقلابی و مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود.

وی با اشاره به هدف از ترور شهید مرتضی مطهری به دست دشمنان انقلاب تصریح کرد: اقدامات شایسته‌ی این شهید والا مقام در عرصه‌های مختلف انقلاب و تفکرات ارزشمند آن برای حل مشکلات از دلایل اصلی ترور این شهید به دست گروه‌های تروریستی بود.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر گفت: علامه شهید مرتضی مطهری شخصیت عظیمی بود که توانست دیانت و معنویت را همراه با سیاست الهی مبتنی بر عقلانیت به خوبی تفسیر نماید و با زبان روز، معارف مکتبی اسلام ناب را به جامعه خصوصاً جوانان بشناساند.

کد خبر 6090992

دیگر خبرها

  • توازن قدرت جدید در جهان برخاسته از تئوری‌های امام راحل است
  • دستاوردهای عملیات‌ وعده صادق ‌در عرصه علم و فناوری چه بود؟
  • توسعه همه جانبه مناسبات با آفریقا از اولویت‌های سیاست خارجی ایران است
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • وزیر صنایع کوچک و متوسط آفریقای مرکزی با وزیر خارجه دیدار کرد
  • حمایت دانشگاه‌های جهان از فلسطین یادآور رسالت معلمی در دفاع از مظلومان است
  • جهان ایران را به عنوان قدرت برتر پذیرفت
  • تاکید وزیر راه و شهرسازی به توسعه ناوگان هوایی ایران
  • دانشگاه‌های ایران اجازه ورود نیرو‌های امنیتی به دانشگاه را نمی‌دهد
  • شهید مطهری مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود