Web Analytics Made Easy - Statcounter

طبق آیین نامه سازمان لیگ که مورد تایید فدراسیون فوتبال است، حتی اگر اثبات شود اریک باگناما، مهاجم گابنی تیم گل گهر با دور زدن قانون جذب بازیکنان خارجی، به صورت غیرقانونی در ایران بازی کرده و دارای شرایط لازم نبوده، قرار نیست بازی هایی که گل گهر از این بازیکن خارجی اش استفاده کرده، 3-0 شود...

باشگاه های سپاهان، پیکان و استقلال به دلیل این که تیم گل گهر در بازی مقابل آن ها از اریک باگناما، مهاجم گابنی اش استفاده کرده، به فدراسیون شکایت کرده اند و معتقدند در تمام بازی هایی که گل گهر از اریک باگناما استفاده کرده، باید نتیجه بازی به صورت آیین نامه ای 3-0 شود چرا که بازیکن جدید سیرجانی ها دارای شرایط لازم برای گرفتن مجوز بازی در ایران نبوده و هیچ بازی ملی ای نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

...

به گزارش طرفداری، حضور اریک باگناما در ترکیب گل گهر این روزها حواشی زیادی برای تیم گل گهر ایجاد کرده چرا که ظاهرا این بازیکن هیچ سابقه بازی ملی ای نداشته است و طبق قوانین فوتبال ایران، بازیکنی که شرایط لازم را از لحاظ تعداد بازی های ملی و باشگاهی بین المللی جهت اثبات کیفیتش نداشته باشد، نمی تواند در فوتبال ایران بازی کند و این در حالی است که در بازی هایی که باگناما برای سیرجانی ها به میدان رفته، برایش کارت بازی از سوی سازمان لیگ صادر شده و با صادر کردن کارت به نوعی صلاحیت این بازیکن از سوی مراجع قانونی فوتبال ایران تایید شده است.

تمام این حواشی هم در حالی است که هنوز برای فدراسیون فوتبال ثابت نشده این بازیکن سوابق لازم برای بازی در ایران را نداشته و حتی اگر این قضیه هم ثابت شود طبق آیین نامه سازمان لیگ خبری از 3-0 شدن بازی های مورد نظر نیست.

در آیین نامه (ماده 32-بند8) به صراحت آمده است به کارگیری بازیکن تا قبل از اثبات تخلف، جرم نیست و حتی اگر صلاحیت بازیکن خارجی تایید نشود، نتایج بازی های قبلی تیم تغییر نمی کند و فقط بعد از اثبات تخلف، باشگاه دیگر نمی تواند از بازیکن خارجی خود استفاده کند.

گفته می شود در صورتی که این موضوع به اثبات برسد که باشگاه گل گهر با همکاری فدراسیون فوتبال گابن، قانون جذب بازیکن خارجی را دور زده، به این دلیل که سازمان لیگ برای این بازیکن کارت صادر کرده بوده، نتایج بازی تغییر نمی کند اما گل گهر باید تمام خسارت های این اقدام را بپذیرد و احتمال جریمه سنگین این باشگاه و همچنین ابطال کارت بازی اریک باگناما وجود دارد.

اخبار داغ 

فیلم لو رفته از حضور مردان در بدنسازی زنان در بابل ! / ورود آقایان ممنوع بود! جشن تولد مهدی قائدی در دبی / عکس گل علیرضا جهانبخش به فورتونا (فاینورد 5-0 فورتونا) یوسوا کیمیش در برابر بارسلونا غایب خواهد بود کیلیان ام باپه: هر اتفاقی که رخ دهد، قرار است در یک باشگاه بزرگ بازی کنم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بازیکن خارجی اریک باگناما سازمان لیگ آیین نامه گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۵۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران‌پوریان: تراکتور همیشه در نقل‌وانتقالات بازنده است

بازیکن پیشین تیم فوتبال تراکتور اعتقاد دارد،‌ سرخپوشان تبریزی همیشه در فصل نقل‌وانتقالات بازنده هستند. - اخبار ورزشی -

محمد ایران‌پوریان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره آخرین وضعیت تراکتور و اینکه سرخپوشان تبریزی دوباره در راه رسیدن به قهرمانی در لیگ برتر ناکام ماندند، گفت: تراکتور در این فصل هم نتایج سینوسی داشته و در هفته‌ها هم خوب نتیجه نگرفته است. با تمام مانورهایی که در مورد جذب بازیکن داده می‌شود دوباره باید حرف‌های گذشته‌ام را تکرار کنم و بگویم که تراکتور همیشه در فصل نقل‌وانتقالات بازنده است. این باشگاه هر سال اسکلت اصلی خودش را از دست می‌دهد و همین موضوع بزرگ‌ترین ضربه را به تراکتور می‌زند.

مطهری: در تراکتور سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم و بیشتر کار کنم!

 

وی در ادامه افزود: من چشم‌داشتی برای حضور در تراکتور ندارم و نمی‌خواهم در این فوتبال فعالیت کنم، ولی معتقدم باشگاه تراکتور نیاز به افراد دلسوز دارد، آنهایی که بتوانند به تراکتور کمک کنند. آقای زنوزی به‌عنوان مالک باشگاه در این سال‌ها خیلی هزینه کرده، ولی این هزینه‌ها هیچ دستاوردی را به همراه نداشته‌ است. وقتی در پایان فصل 15 بازیکن از تراکتور جدا می‌شوند نمی‌توان توقع داشت که در فصل آینده اتفاقات خوبی رخ دهد، چون هر تیمی برای موفقیت نیاز به ثبات دارد.

ایران‌پوریان در مورد بحث‌های چند روز اخیر مبنی بر حضور یحیی گل‌محمدی در تراکتور و اینکه باشگاه به‌صورت موقت حمید مطهری را با صلاحدید گل‌محمدی به‌عنوان سرمربی انتخاب کرده است، خاطر نشان کرد: به هر حال گل‌محمدی یک مربی پرافتخار و باتجربه است که در سال‌های گذشته هم در تراکتور حضور داشته و می‌تواند گزینه مناسبی برای هدایت این تیم باشد. البته بحث من فراتر از این مسائل است و تراکتور باید برای موفقیت ثبات تیمی داشته باشد. متأسفانه افراد دلسوز در این باشگاه حضور ندارند و همین موضوع به تراکتور ضربه زده است. شما ببینید که در این سال‌ها خیلی از بازیکنان توسط چه افرادی به تراکتور آمده‌اند.

مدافع - هافبک پیشین تیم فوتبال تراکتور همچنین یادآور شد: باشگاه تراکتور باید یک کمیته نقل‌وانتقالاتی قوی داشته باشد، کمیته‌ای که در آن افراد فنی و متخصص حضور داشته باشند تا به‌صورت دقیق روی ورود و خروج بازیکنان نظارت کنند. تراکتور در این مقطع بیشتر از هر چیزی به افراد دلسوز نیاز دارد نه آدم‌هایی که دنبال منافع فردی باشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فوتبالیست قرمزپوش لیگ برتری در ۷ سال فقط یک‌دقیقه بازی کرده!
  • ایران‌پوریان: تراکتور همیشه در نقل‌وانتقالات بازنده است
  • ستاره سابق رئال: رفتم چون دیگر فوتبال را نمی‌خواستم
  • دو جام برای ملی پوشان و درخشش یک گلزن در ژاپن/شانس به طارمی برگشت
  • خبر خوب برای نکونام؛ ستاره مصدوم استقلال «آقا وسط» بازی کرد!
  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • فاجعه در بازی پیشکسوتان استقلال - تهرانجوان ؛بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • حیدری: پیشنهاد مدیریت آکادمی استقلال را قبول نکردم
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها