Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@19:45:37 GMT

صدرنشین لیگ برتر هندبال با حداکثر امتیازات در صدر

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۶۰۰۶۷

صدرنشین لیگ برتر هندبال با حداکثر امتیازات در صدر

تیم هندبال نیروی زمینی شهید شاملی کازرون امروز موفق شد بازهم با برد کار خود را به پایان برساند. آن‌ها اکنون شکست‌ناپذیرترین تیم لیگ برتری هستند.

به گزارش "ورزش سه"، از مهم ترین بازی‌های دور چهارم از مرحله رفت رقابت‌های لیگ برتر هندبال، امروز بین دو تیم نیروی زمینی کازرون و مس کرمان برگزار شد و در نهایت این تیم کازرونی بود که توانست با برد به کار خود پایان دهد و به‌قولی نتیجه نهایی دیدار اصلی این هفته را به سود خود به پایان برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بازی دو تیم نیروی زمینی و مس که آخرین بازی از روز دوم این مرحله از رقابت‌های لیگ به حساب می آمد در حالی آغاز شد که هر دو تیم با توجه به وضعیت خود در جدول رده‌بندی، نیازمند تمام امتیازات این بازی بودند. نیروی زمینی شهید شاملی برای ادامه تثبیت صدرنشینی خود و مس کرمان هم برای بهبود اوضاع خود در جدول رده‌بندی دنبال این بودند تا بازی را با برتری به پایان برسانند اما در نهایت این تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون بود که توانست با اختلاف قابل‌توجهی به عنوان تیم پیروز از زمین خارج شود. 

 

تیم شهید شاملی نیمه اول که بازی را با نتیجه ١٧ بر ١٣ به پایان رساند پس‌از آغاز نیمه دوم، توانست این فاصله را بیشتر کند و تا پایان بازی این در اختلاف گل را به عدد ٩ رساند و در نهایت با نتیجه ٣۴ بر ٢۵ از حریف خود پیش افتاد و نتیجه نهایی مهم ترین دیدار هفته را به سود خود به پایان رساند. 

 

نکته جالب‌توجه در نتیجه پیروزی تیم نیروی زمینی در این دیدار به ادامه رکورد شکست‌ناپذیری این تیم برمی‌گردد، تیم نیروی زمینی شهید شاملی با برد در دیدار امروز توانست در هفتمین بازی خود باز هم حریف را شکست  دهد و به این ترتیب از ابتدای رقابت‌های لیگ برتر بدون از دست دادن حتی یک امتیاز کار خود را به پایان رساند.

 

 

 

 

هندبال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: هندبال نیروی زمینی شهید شاملی تیم نیروی زمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۰۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروی زمینی یک برد تا جشن قهرمانی 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ روز گذشته در یکی از مهمترین بازی ها دو تیم شهرداری ماهشهر و بهمن تهران به مصاف هم رفتند که این بازی شش امتیازی با برتری 1-0 شاگردان فرشاد پیوس در تیم ماهشهر به پایان رسید.
حالا این دو تیم 45 امتیازی شدند و نماینده ماهشهر به لطف تفاضل گل بهتر در رده دوم قرار دارند. اما در تهران تیم صدرنشین نیروی زمینی با برتری 4-0 مقابل شهدای بابلسر 49 امتیازی شد و حالا که آنها در فاصله دو هفته به پایان فصل شانس اول قهرمانی و صعود به لیگ یک هستند.
با این حساب چنانچه نیروی زمینی اگر از دو بازی پایانی خود مقابل شهرداری ساری و شهرداری بم سه امتیاز بگیرد، حتی اگر دو تیم بهمن و شهرداری ماهشهر هر دو بازی شان را با پیروزی پشت سر بگذارند باز این شاگردان ابهری هستند که به عنوان تیم اول به لیگ یک صعود می کنند.
در عین حال شاگردان این مربی کاربلد در نیروی زمینی هم قسم شده اند که تا لحظه آخر برای رسیدن به این مهم تلاش کنند.
تیم قدیمی تهران حالا با مدیریت دکتر مسیب زاده و مربیگری ابهری،در اختیار داشتن بازیکنان مصمم و پرسنل دلسوز در آستانه قهرمانی است.
تیمی که با کمترین هزینه و حمایت های همیشگی فرمانده نیروی زمینی، امیر سرتیپ حیدری فوتبال تهران را صاحب یک سهمیه در لیگ آزادگان کند و ثابت کند که می توان در فضایی سالم و بدون حاشیه هم نتیجه گرفت.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901516

دیگر خبرها

  • نیروی زمینی یک برد تا جشن قهرمانی 
  • تلاش‌مان کسب حداکثر امتیازات است
  • ال‌کلاسیکوی ایرانی در پایتخت / پذیرایی تراکتور از صدرنشین در جهنم سهند
  • الکلاسیکو فوتبال ایران در پایتخت / پذیرایی تراکتور از صدرنشین در جهنم سهند
  • قهرمانی زود هنگام مسی‌در روز تقسیم امتیازات/ تلاش پرواز برای بقا
  • برتری نیروی زمینی و گیتی پسند در روز جشن قهرمانی زود هنگام مسی‌ها
  • تلاش قعرنشینان برای بقا در لیگ برتر هندبال مردان
  • قهرمانی زودهنگام مس و تلاش قعرنشینان برای بقا در لیگ برتر هندبال مردان 
  • مس کرمان قهرمان لیگ برتر هندبال شد
  • قهرمانی مس کرمان سه هفته زودتر از پایان لیگ برتر هندبال