Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سید جواد طبایی‌فرد سرپرست مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی شیراز گفت: مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی شیراز، پذیرش علاقه‌مندان به تحصیل در دوره‌های کاردانی و کارشناسی ناپیوسته، در رشته‌های مختلف را آغاز کرده است.

او با بیان اینکه داوطلبان واجد شرایط بدون شرط شرکت در کنکور سراسری، امکان ادامه تحصیل در این مرکز را دارند، گفت: برای ترم بهمن، در دوره کاردانی رشته‌های فناوری اطلاعات، حسابداری، مترجمی زبان انگلیسی، بورس، بیمه، روابط عمومی، برنامه نویسی کامپیوتری، گردشگری، هتلداری، آشپزی، قنادی و عکاسی ثبت نام از داوطلبان آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبایی‌فرد افزود: برای دوره کارشناسی ناپیوسته نیز علاقه‌مندان می‌توانند در رشته‌های فناوری اطلاعات، مترجمی زبان انگلیسی، روابط عمومی، مدیریت کسب و کار اینترنتی و شبکه‌های کامپیوتری اقدام به نام نویسی کنند.

این مقام مسئول گفت: علاقمندان به ادامه تحصیل در این مرکز می‌توانند با مراجعه حضوری به نشانی بولوار عدالت جنوبی، روبه روی کوچه ۲۱، مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی شیراز، ضمن دریافت مشاوره رایگان، در رشته و دوره مورد نظر ثبت نام کنند.

طبایی‌فرد با یادآوری اینکه مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی از مراکز معتبر آموزش عالی و دارای پیشینه قوی و کادر علمی برجسته است، گفت: دانشجویان این مرکز علاوه بر استفاده از امکانات آموزشی مناسب، می‌توانند از مزایای نسبی نیز برخوردار شوند.

رئیس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی شیراز خاطرنشان کرد که کارکنان دوایر دولتی و خانواده‌های آنان با ارائه معرفی نامه معتبر، امکان برخورداری از تخفیف ۱۰ درصدی در پرداخت شهریه را خواهند داشت.

طبایی‌فرد با یادآوری اینکه دانشجویان این مرکز، می‌توانند از درمانگاه و مرکز آموزش‌های کوتاه مدت جهاددانشگاهی با تخفیف استفاده کنند، گفت: صدور معافیت تحصیلی، پرداخت شهریه به شکل اقساط، برخورداری از وام دانشجویی و ... از مزایای تحصیل در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی شیراز است.

این مقام مسئول ضمن اشاره به اینکه با هدف ایجاد امکان تحصیل برای افراد شاغل، اغلب کلاس‌ها در ساعات بعدازظهر برگزار می‌شود، گفت: این مرکز در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی جهت پذیرش خواهران و برادران افغان تسهیلات ویژه ارائه می‌نماید.

سرپرست مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی شیراز گفت: داوطلبان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت این مرکز به نشانی www.shirazjju.ac.ir، صفحه اینستاگرام آن به نشانی @markaz.jahad مراجعه کرده یا با تلفن‌های ۳۸۲۶۴۹۲۲-۰۷۱ و ۰۹۱۶۴۴۹۴۸۰۶ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پذیرش دانشجوی بدون کنکور مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی شیراز مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۰۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهمیت تلاش برای توسعه پژوهش‌های کاربردی در جهان اسلام

ایسنا/فارس رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز بر اهمیت تلاش برای توسعه پژوهش‌های کاربردی و عملیاتی در جهان اسلام تاکید کرد.

سیدوحید حسینی امروز، ۸ اردیبهشت در دیدار با رئیس موسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام (ISC)، با اشاره به اهمیت توسعه پژوهش در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: فعالیت‌های تحقیقاتی و مستندسازی پژوهشی با توجه به تحریم‌ها و چالش‌های مختلف موجود، توسعه یافته است.

وی، اقدامات عملیاتی و کاربردی در حوزه پژوهشی و فناوری را در پیشبرد اهداف این حوزه ضروری خواند و با تاکید بر اهمیت گام برداشتن در مسیر توسعه دانش  و مقالات علمی، از روند افزایشی تعداد مقالات و تحقیقات علمی در مجموعه سلامت فارس با شیب معناداری خبر داد.

رئیس موسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام  (ISC) نیز در این نشست، دانشگاه علوم پزشکی شیراز و دانشگاه شیراز را ریشه تنومند حوزه علمی استان و کشور معرفی و بر تلاش برای افزایش همکاری و اقدامات مشترک این موسسه با مجموعه سلامت فارس تاکید کرد.

سید احمد فاضل‌زاده از برگزاری ۱۵ نشست مشترک مسئولان موسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام  (ISC) با مراکز عالی علمی در استان‌های مختلف کشور خبر داد و بر تداوم نشست مشترک با محوریت مشارکت داده‌ها و تبادل تجربه‌ها، دانش و علم تاکید کرد.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری پیرامون فعالیت در این حوزه، گزارشی از معرفی فعالیت‌های موسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام(ISC) با محوریت رصد و پایش وضعیت علم و فناوری جمهوری اسلامی ایران و کشورهای اسلامی و همچنین دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی استان فارس ارائه داد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عملیات امحاء مزارع آلوده در شرق شیراز آغاز شد
  • انتصاب رییس و اعضای شورای علمی و فناوری پارک علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی
  • تناقض عجیب در پذیرش دانشجویان خارجی و کیفیت دانشگاههای ترکیه
  • پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی در دانشگاه جامع انقلاب اسلامی
  • گام‌های بلند دانشگاه علمی کاربردی برای اشتغالزایی در کردستان + فیلم
  • آغاز برداشت خوشه‌های طلایی از مزارع کازرون از فردا
  • آیا دختران ازدواج کرده می توانند در مدارس روزانه هم تحصیل کنند؟
  • حل مشکلات جامعه با نسخه دانشگاهیان ممکن است
  • اهمیت تلاش برای توسعه پژوهش‌های کاربردی در جهان اسلام
  • آغاز به‌کار مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه آبادان ‌