Web Analytics Made Easy - Statcounter

گل گهر، آلومینیوم و مس رفسنجان در رتبه های بالای جدول حضور دارند

جدول لیگ برتر گویای حضور تیم های جوان در رتبه های بالای جدول است، تیم هایی که دومین الی سومین سال حضور خود در مسابقات فوتبال لیگ برتر را تجریه می کنند.

به گزارش طرفداری، هفته گذشته نوشتیم 3 تیم آلومینیوم اراک، گل گهر سیرجان و مس رفسنجان از شهرهای غیر فوتبالی در لیگ می درخشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته جالب این که گل گهر در سومین و 2 تیم دیگر در دومین سال حضور خود در لیگ برتر حضور دارند.

حالا این 3 تیم در حالی 3 رتبه از 5 پله صدر را اشغال کرده اند که کمتر کسی طی سالهای گذشته باور داشت این 3 شهر در لیگ حضور داشته باشند چه برسد به این که چنین موقعیت شایسته ای در لیگ برتر داشته باشند.

امروز تیم گل گهر با درخشش شایسته با 4 برد و 4 مساوی صدرنشین مسابقات فوتبال لیگ برتر است، تیم آلومینیوم در پله سوم، پایین تر از سپاهان و بالاتر از پرسپولیس است و مس رفسنجان با کسب عنوان پنجم بالاتر از تیم استقلال در جدول رده بندی مسابقات فوتبال لیگ کشور قرار دارد.

سپاهان، پرسپولیس و استقلال به عنوان مدعیان سنتی مسابقات فوتبال لیگ برتر در رده های دوم، چهارم و ششم مسابقات فوتبال لیگ برتر قرار دارند و 3 تیم جوان لیگ برتر رقابتی تنگاتنگ را با 3 تیم مدعی شروع کرده اند.

 

اخبار داغ 

فیلم لو رفته از حضور مردان در بدنسازی زنان در بابل ! / ورود آقایان ممنوع بود! سهم پرسپولیس از بهترین های لیگ برتر؛ صفر! سه مهاجم هدف استقلال با تنها یک گل زده تیم ملی بوکس افغانستان در صربستان پناهنده شد کنی دالگیش: اگر رالف رانگنیک موفق باشد چرا نباید سرمربی دائمی شود؟

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مسابقات فوتبال لیگ برتر مس رفسنجان گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۰۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناگر نابغه سندروم داون مهابادی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، بیست و هفتمین دوره رقابت‌های شنای قهرمانی کشور و پانزدهمین دوره مسابقات با نظارت مستقیم IPC برگزار می‌شود.

این دوره از رقابت ها طی روزهای سیزدهم وچهاردهم اردیبهشت ماه و در تهران  برگزار و شاهو محمدی از شهرستان مهاباد به همراه تیم استان در مسابقات حضور خواهد داشت.

گفتنی است نتایج بدست آمده توسط شرکت کنندگان در جدول رنکنیگ IPC به ثبت خواهد رسید.

 

 

دیگر خبرها

  • مبارزه کاراته‌کاران خراسان رضوی در مسابقات آسیای مرکزی
  • فولاد میزبان آلومینیوم
  • اوسمار ویرا:‌ ضمانتی برای حضور بیرانوند نیست/باخت ما به خاطر تعویض‌ها نبود
  • شناگر نابغه سندروم داون مهابادی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارد
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال | نصف پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال بدون کاپیتان در تبریز
  • قهرمان جام حذفی ایران سهمیه لیگ نخبگان می‌گیرد؟
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر/ ۱۱ خرداد پایان مسابقات
  • زمان پایان لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی
  • فصیحی: استاد اولین‌ها هستم و از حضور در لیگ الماس خوشحالم