Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از موتور وان، شرکت مرسدس در حال کار روی یک خودروی هاچ بک بازطراحی شده کلاس A است و مجموعه جدیدی از تصاویر گرفته شده از این خودروی در حال آزمایش (در جاده‌های برفی سوئد) را به تصویر کشیده است. این خودرو تغییر چشمگیری نسبت به مدل قبل نخواهد داشت، زیرا مرسدس این مدل را با کمی استتار آزمایش می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته مرسدس در حال بازنویسی فرمول به روز رسانی کلاس A نیست و این خودرو تغییرات کوچکی را به خود خواهد دید. مثلا احتمالا این خودرو سپر جلو، جلو پنجره جدید و طرح‌های جدید چراغ‌های جلو را به عنوان تغییرات ظاهری تجربه خواهد کرد. تغییرات در طراحی عقب حتی از طراحی مجدد جلوی ماشین نیز کمتر خواهد بود. البته چراغ‌های عقب دارای چراغ‌های داخلی جدید هستند.

در داخل نیز احتمالا تغییرات زیادی رخ نخواهد داد اگرچه باید به‌ روز رسانی‌هایی برای ویژگی‌های سرگرمی و اتصال وجود داشته باشد، چون مشتریان عاشق داشتن آخرین فناوری هستند.

همچنین شایعاتی وجود دارد که نشان می‌دهد این شرکت می‌تواند از موتور‌های جدید دارای به روز رسانی استفاده کند. در هر حال باید منتظر باشیم تا مرسدس این مدل به روز شده را معرفی کند.

بیشتر بخوانید

خودروی لکسوس ۲۰۲۲ ES با قدرت ۳۰۰ اسب بخار وارد بازار می‌شود +تصاویر

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خودروی جدید مرسدس بنز جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۰۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمایش یخ زدن دو گوشی تلفن همراه + فیلم

در یک آزمایش دو گوشی گلکسی اس ۲۴ و آیفون ۱۵ پرومکس داخل ظرفی قرار داده شد تا درون فریزر قرار بگیرند. نتیجه این آزمایش را در ویدئوی زیر مشاهده می‌کنید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • واژگونی خودرو پراید در محور ارومیه تبریز ۴ مصدوم بر جای گذاشت
  • عجیب‌ترین حادثه تاریخ در مکانیکی؛ کتک زدن یک کارگر با جارو توسط مرسدس بنز! + ویدئو
  • ایران تحت اشغال به روایت تصاویر متفقین / شتاب فوق العاده مرسدس بنز‌ای ام جی ۲۰۲۴ / چگونه روانشناس در مغز ما تغییر ایجاد می‌کند؟ / ترفند فیلمبرداری مخفی با آیفون
  • (ویدیو) فرآیند فرآوری و بسته بندی «خرچنگ برفی» در کارخانه
  • دو حادثه رانندگی با ۱۵ مصدوم در اردبیل
  • آزمایش یخ زدن دو گوشی تلفن همراه + فیلم
  • انحراف خودرو و حادثه تصادف حاصل جاده خاکی برخی از روستا‌های انابد + تصاویر
  • فرستاپن: پیشنهاد ۲۵۰ میلیون یورویی مرسدس هم راضی‌ام نمی‌کند!
  • معرفی فورس گورکا پنج‌در، همتای ارزان‌قیمت مرسدس G کلاس از هند! (+عکس)
  • واژگونی کوئیک در جاده بهاباد-یزد ۶ مصدوم برجای گذاشت