Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، دوین نونز، جمهوری خواه ارشد کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا با استعفا از سمت خود به دنبال ملحق شدن به تیم رسانه ای ترامپ است. گفته می‌شود دوین نونز پس از استعفا از مجلس نمایندگان آمریکا قرار است به عنوان مدیر اجرایی رسانه‌ اجتماعی جدید دونالد ترامپ فعالیت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گروه رسانه و فناوری ترامپ در بیانیه‌ای در واکنش به این استعفا اعلام کردند: نونز ۴۸ ساله نقش جدید خود را در ژانویه ۲۰۲۲ آغاز خواهد کرد.
نونز برای نخستین بار در سال ۲۰۰۲ توانست به عنوان نماینده وارد کنگره شود و از ژانویه ۲۰۱۵ تا ژانویه ۲۰۱۹ ریاست هیئت اطلاعاتی مجلس نمایندگان را برعهده داشت. او از حامیان سرسخت دونالد ترامپ محسوب می شود. 

نونز همچنین در جریان تحقیقات درباره نقش روسیه در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا یکی از سرسخت‌ترین مدافعان ترامپ بود. ترامپ نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد: نونز می‌داند که باید رسانه‌های لیبرال و فناوری‌های بزرگ را توسعه دهیم تا از نابود شدن آزادی در آمریکا جلوگیری کنیم.

بسیاری معتقدند که استعفای نونز از مجلس آمریکا می‌تواند انتخابات سال آینده مجلس را با مشکلات زیادی مواجه کند. جمهوری خواهان تنها باید ۵ کرسی را در انتخابات ۲۰۲۲ برای تصاحب دوباره مجلس نمایندگان به دست بیاورند تا از این طریق بتوانند بر دولت جو بایدن اعمال نفوذ کنند.

به گفته رسانه‌های خبری، مقامات وال استریت در حال بررسی قرارداد ۱.۲۵ میلیارد دلاری دونالد ترامپ برای عرضه سرمایه گذاری جدید رسانه‌های اجتماعی او در بازار‌های سهام هستند. شرکت فناوری و رسانه‌های اجتماعی ترامپ روز گذشته فاش کرد: کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا در حال بررسی این قرارداد است.

شرکت رسانه‌های اجتماعی ترامپ هنوز هیچ واکنشی به انتشار این اخبار نشان نداده است.بسیاری از نمایندگان مجلس آمریکا می‌گویند دونالد ترامپ برای سرمایه گذاری در بورس این کشور برخی از قوانین مربوط به بازار سرمایه را نقض کرده است.

الیزابت وارن، یکی از نمایندگان مجلس آمریکا در این باره می‌گوید: بررسی مجدد پیشنهاد دونالد برای سرمایه گذاری در بورس به معنای نادیده گرفتن تخلفات وی نیست.

دونالد ترامپ بار‌ها از زمان شکست در انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرده قصد دارد رسانه اجتماعی مخصوص خود را راه اندازی کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جمهوری خواه مجلس نمایندگان دونالد ترامپ شبکه های اجتماعی مجلس نمایندگان دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۰۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصل ۷۵ اصل ۶۴ قانون اساسی را به زمین زد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، جوکار در ارتباط با خبر ۲۰ شبکه یزد گفت: از سال ۷۸ تاکنون به تعداد نمایندگان مجلس شوراي اسلامي اضافه نشده است و با توجه به  شاخص هاي جمعیت و پراکندگی در حوزه جغرافیایی یک نابرابری در حوزه‌های انتخابیه ایجاد شده است. 
وی ادامه داد: ۵ طرح در مجلس یازدهم در اين زمينه به کمیسیون رسید و در هم ادغام  که  در نهايت مقرر شد با توجه به اینکه ۲۴ سال است نماینده‌ای به تعداد نمایندگان مجلس شورای  اضافه نشده، ۴۰ نفر نماینده به تعداد کلی نمایندگان مجلس اضافه شوند ونهایتا باید  ۲۰ نفر متعلق به حوزه هاي جدید و مستقل و ۲۰ نفر هم به حوزه فعلی  افزوده شوند. 
نماینده مردم یزد، اشکذر و زارچ در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: طبق اين قانون مي بايست در استان یزد در حوزه یزد، اشکذر و زارچ یک نماینده و در حوزه مهریز، ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم و مروست یک نماینده دیگر  اضافه می‌شدند که شاخص ما محرومیت، جمعیت و بحث‌های امنیتی و ... بود که براساس اصل ۶۴ قانون اساسی و سیاست‌های کلی انتخابات در سال ۱۳۹۵  بود. در سیاست‌های کلی انتخابات در سال ۱۳۹۵ رهبر معظم انقلاب مطرح کردند "تعیین حوزه‌های انتخابیه بر اساس جمعیت و مقتضیات اجتناب ناپذیر به گونه‌ای که حداکثر عدالت انتخاباتی و شناخت مردم از نامزد‌ها فراهم گردد یک اصل است" 
جوکار خاطرنشان کرد: تعیین حوزه انتخابیه بر مبنای جمعیت و مقتضیات مطرح  بود و نکته اساسی اینکه خیلی از حوزه‌ها سهمی در اين مقوله  نداشتند و براساس این شاخص‌ها نماینده‌ای به آنها تعلق نمی‌گرفت و قرار شد کلیات مطرح شود که کلیات رای نیاورد و دولت هم مخالفت کرد و اصل ۷۵ که هزینه برای دولت دارد را د ر اين زمينه مطرح کردند و این طرح مصوب نشد.

و ي ابراز اميدواري کرد: در مجلس دوازدهم این طرح مطرح و این بی عدالتی‌ها رفع شود. 

نمایندگان مجلس با ۹۴ رأی موافق، ۱۲۰ رأی مخالف و ۵ رأی ممتنع، با کلیات طرح دوشوری اصلاح جداول حوزه‌های انتخابیه مجلس شورای اسلامی و افزایش تعداد نمایندگان مخالفت کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا
  • اصل ۷۵، اصل ۶۴ قانون اساسی را به زمین زد
  • حملات تند به نماینده مجلس و مرکز پژوهش های مجلس در رسانه دولت / چرا قیمت دلار را بین ۶۵ تا ۷۵ هزار تومان نگه داریم؟
  • اصل ۷۵ اصل ۶۴ قانون اساسی را به زمین زد
  • عدم‌همراهی بیش از ۱۰۰ نماینده در حمایت از طرح «نور»
  • ۱۰۰ نماینده مجلس بیانیه حمایت از «طرح نور» را امضا نکردند؟
  • بیش از ۱۰۰ نماینده مجلس بیانیه حمایت از طرح «نور» را امضا نکردند
  • این ۳۵ نماینده مجلس باعث تعطیلی مجلس شدند
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها