Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد جلود تلاش‌های ازبکستان را در برگزاری هر چه بهتر رقابت‌های جهانی وزنه برداری ستود. به گزارش ایسنا و به نقل از استار، مسابقات وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان جهان از فردا (سه‌شنبه) در تاشکند آغاز می‌شود. 

محمد جلود دبیرکل فدراسیون بین المللی وزنه برداری، شاهرالله محموداف نایب رئیس اول فدراسیون وزنه برداری ازبکستان، بهروم مندی‌بایف سرمربی تیم ملی کشور ازبکستان و نمایندگان رسانه‌ها حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دبیر کل فدراسیون وزنه برداری گفت: ازبکستان همیشه انواع مسابقات را در سطح بالایی برگزار کرده است. امروز شاهد سطح بالای مسابقات جهانی در رده بزرگسالان هستیم. مایلیم از طرف تیم خود از دولت ازبکستان، وزارت گردشگری و ورزش و کمیته المپیک این کشور که مستقیماً مسئول این امر هستند، تشکر کنیم. در المپیک ۲۰۲۰ توکیو و تاکنون هیچ ورزشکاری تست دوپینگ مثبت نشده است  این بدان معناست که ورزش ما در رقابتی عادلانه رقابت می‌کند.

نایب رئیس فدراسیون وزنه برداری ازبکستان نیز گفت: قرار است حدود ۵۰۰ ورزشکار از بیش از ۸۰ کشور جهان در این مسابقات شرکت کنند. همچنین از وزارت گردشگری و ورزش، وزارت بهداشت و کمیته ملی المپیک بابت حمایت‌های فراوانی که در کار سازمانی داشتند تشکر می‌کنم. چین، ایتالیا، فیجی و برخی دیگر از کشورها به دلیل شرایط قرنطینه در کشورهای خود نتوانستند در مسابقات شرکت کنند. با این حال، این وضعیت هیچ تاثیر منفی ندارد.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مسابقات وزنه برداری قهرمانی جهان وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۱۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست صمیمی دبیر فدراسیون دوومیدانی با ورزشکاران شانس کسب ورودی المپیک ۲۰۲۴ پاریس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ با حمایت آقای دکتر مطیعی سرپرست فدراسیون دوومیدانی، نشست صمیمانه مابین دبیر فدراسیون آقای پژمان معتمدی با آقایان حسین رسولی، مهدی صابری، حسن تفتیان و مهدی پیرجهان، ورزشکاران شانس کسب ورودی المپیک ۲۰۲۴ پاریس در محل فدراسیون برگزار شد. در این جلسه زمان بندی تمرینی ورزشکاران با نظر مربیان هر ورزشکار، برنامه به اوج رسانی عملکرد ورزشی، زمان و محل برگزاری اردوهای تمرینی و الویت مسابقات پیشرو به بحث گذاشته شد.

در این راستا با حضور مدیر روابط بین الملل فدراسیون کلیه مسابقات ثبت شده در لیست فدراسیون جهانی و میزان اهمیت و امتیار کسب شده در هر کدام مورد بررسی قرار گرفت. و در نهایت با توجه به محدودیت زمانی تا کسب سهمیه المپیک که ۱۰ تیرماه سال‌جاری میباشد، مسابقات مد نظر، زمان برگزاری، امکانات مورد نیاز تا کسب سهمیه و هزینه های اردو، ماسور و فیزیوتراپ ورزشی به تصویب طرفین رسید.

لازم به ذکر است این جلسات بصورت مجازی با دو شانس دیگر کسب سهمیه المپیک، خانم فرزانه فصیحی و حمیده اسماعیل نژاد ادامه خواهد داشت.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899772

دیگر خبرها

  • لیگ کشتی از شهریور آغاز می شود/ میزبانی اهواز از جام تختی خوب بود
  • نشست صمیمی دبیر فدراسیون دوومیدانی با ورزشکاران شانس کسب ورودی المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • هاشمی: ۵٠٠ میلیارد برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم/ تشکر رهبری از ورزشکران بی سابقه بود
  • اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان
  • میزبان رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028 مشخص شد
  • میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • امروز بهترین روز ورزش ایران است/ ۵ درصد استقلال و پرسپولیس برای پیشکسوتان
  • وعده جدید: ورزشگاه آزادی متحول می‌شود
  • دبیر جديد فدراسیون کبدی معرفى شد