Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی فرمانده سپاه ناحیه امامت تبریز از توزیع هزار بسته معیشتی دیگر در قالب کمک‌های مؤمنانه به خانواده‌های کم بضاعت و آسیب‌دیده از ویروس کرونا توسط این ناحیه خبر داد.

سرهنگ پاسدار حسین پوراسماعیل در این مراسم که در مسجد جامع امام خمینی(ره) آخماقیه برگزار شد، ضمن تقدیر از مردم، خیّرین، بسیجیان و هیأت امناء مساجد در راستای تهیه بسته‌های معیشتی گفت: سپاه ناحیه امامت تبریز از اولین روزهای شروع رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه در لبیک گویی به فرامین رهبر معظم انقلاب تاکنون ۱۸ مرحله کمک مؤمنانه برگزار و ۱۰ها هزار بسته معیشتی، بهداشتی، لوازم التحریر و گوشت گرم، به خانواده‌های نیازمند شناسایی شده توزیع کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در مرحله هجدهم نیز بیش از هزار بسته معیشتی به ارزش هر بسته حدود ۵۰۰ هزار تومان و ۶۰۰ بسته لوازم التحریر به دانش آموزان بی‌بضاعت و نیازمند اهداء شد.

فرمانده سپاه ناحیه امامت تبریز، نقش حرکتها و مشارکت‌های مردمی در حل مشکلات را یک امر مهم و تأثیرگذار عنوان کرد و گفت: سوابق نشان می‌دهد که هر وقت مردم پای کار آمده و در مسائل اجتماعی در کنار و همراه با نهادهای حاکمیتی بوده‌اند، نتیجه‌ی مطلوبی حاصل شده است.

خدمت به مردمانی که صاحبان اصلی انقلاب هستند، عبادت است

معاون اجرایی سپاه عاشورا نیز در این مراسم اظهار کرد: مردم، صاحبان اصلی انقلاب اسلامی ایران هستند و به همین خاطر خدمت به مردم در این انقلاب مثل عبادت برای خدا است.

سرهنگ پاسدار کاظم قلعه با بیان اینکه مردم ایران همواره در همه بزنگاه‌ها و بحران‌ها حامی و پشتیبان انقلاب بوده‌اند، گفت: در دوران همه‌گیری کرونا که از لحاظ اقتصادی، فشار و سختی‌هایی متوجه نظام بود، باز خود مردم در کنار مسئولین و خادمین ملت با انفاق و از خودگذشتگی، رزمایش کمک مؤمنانه را برگزار کردند.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه امامت تبریز، وی افزود: دین مبین اسلام و پیامبر اکرم(ص) خود مروج و الگوی اصلی انفاق بوده‌اند و به همین خاطر است که پیروان آنها از جان و مال خود برای کمک به همنوعانشان دریغ نمی‌کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی سپاه ناحیه امامت تبریز هزار بسته معیشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۱۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۸۰۰ تن آسفالت در مسیر جاده اوغلی و قوناخلارباغی تبریز

شهردار منطقه ۶ تبریز گفت: ۸۰۰ تن آسفالت در مسیر تعریض جاده اوغلی و باند کندروی قوناخلارباغی توزیع می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، رضا جان‌فشان نوبری صبح امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: عملیات آسفالت‌ریزی معابر اصلی سطح حوزه استحفاظی، طبق برنامه‌ریزی مدون و با اهتمام ویژه عوامل معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۶ تبریز به صورت مستمر در سطح منطقه تداوم دارد.

وی افزود: در این راستا، عملیات توزیع ۳۰۰ تن آسفالت در مسیر تعریض جاده اوغلی توزیع می‌شود.

شهردار منطقه ۶ تبریز خاطرنشان کرد: عملیات بهسازی و تعریض جاده اوغلی از سمت تبریز - مرند به طول ۳۰۰ متر از هر دو طرف آغاز شده است.

جان‌فشان نوبری با اشاره به عملیات آسفالت‌ریزی باند کندروی قوناخلارباغی، گفت: حدود ۵۰۰ تن آسفالت نیز در این مسیر توزیع خواهد شد.

کد خبر 748647

دیگر خبرها

  • آزادی بیان غربی‌ها اهداف استکباری و استبدادی دارد
  • توزیع ۸۰۰ تن آسفالت در مسیر جاده اوغلی و قوناخلارباغی تبریز
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • آیت‌الله مطهری فیلسوف زمان و یکی از متفکرین انقلاب بود
  • مسؤولان پیگیر رفع بیکاری و مشکلات معیشتی مردم باشند
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • ضرروت ایجاد برابری بیشتر در توزیع ابزار تولید
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی