Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدامین بابایی مدیر اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی افزود: ۸۵ درصد کارگران ثبت‌نام شده از خراسان رضوی در این جشنواره مرد و ۱۵ درصد زن هستند.

او ادامه داد: ۵۶ درصد این کارگران دارای تحصیلات دیپلم و کمتر از آن، ۱۰ درصد فوق دیپلم، ۲۶ درصد دارای مدرک کارشناسی، هفت درصد کارشناسی ارشد و یک درصد دکتری هستند و یک نفر هم دارای تحصیلات حوزوی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیر اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی عنوان کرد: همچنین ۵۹ درصد این کارگران در بخش صنعت، ۱۸ درصد در بخش کشاورزی و ۲۳ درصد در بخش خدمات شاغل هستند.

او  اظهار کرد: فرایند ثبت‌نام این جشنواره ۲۷ مهر ماه امسال پایان یافته و هم‌اینک در مرحله اولیه داوری قرار دارد.

بابایی افزود: از کارگران، گروه‌های کاری و واحد‌های نمونه کار منتخب جشنواره امتنان در سطوح استانی و ملی در مراسم هفته کار و کارگر سال آینده قدردانی خواهد شد.

انتهای پیام//ا.د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ثبت نام برگزاری مسابقات رفاه اجتماعی خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۱۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همت والای کارگران زمینه ساز تحقق شعار سال خواهد شد

به گزارش تابناک به نقل از مس‌پرس، متن پیام مدیرعامل شرکت صنایع مس ایران به مناسبت هفته کار وکارگر به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مقام معظم رهبری:

«رکن جهش تولید کارگر است؛ با جهش تولید، کشور و آحاد مردم ثروتمند می شوند و جیب و دست کارگر پر می شود.»

فرارسیدن هفته کار و کارگر، یادآور تلاش‌ بی‌وقفه و تعهد ارزشمند کارگران ساعی و خدوم در بخش های مختلف و فرصتی مغتنم برای پاسداشت مقام شامخ این قشر زحمتکش و تاکید بر نقش بی بدیل آنان در رونق تولید و اعتلای صنعت ایران اسلامی است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام کارگری و تبریک این ایام فرخنده، به پاس خدمات ارزنده و تلاش بی وقفه و به تأسی از سیره پیامبر اکرم (ص)، زحمات بی‌بدیل کارگران سخت کوش و جهادگر شرکت ملی صنایع مس ایران را ارج می نهم.

در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شده است، برای تحقق آن باید با هم افزایی و تلاش روز افزون و با تکیه بر همت بلند و اراده استوار کارگران خدوم، زمینه رشد تولید فراهم و بار دیگر پرچم صنعت مس ایران بر بلندای اقتصاد کشور عزیزمان برافراشته شود.

امید است با اتکا به همدلی و پشتکار ستودنی سربازان جهادگر عرصه تولید، هر چه زودتر شاهد بهر‌ برداری از طرح‌های توسعه‌ای و شکوفایی فزاینده صنعت مس در سایه‌سار پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران باشیم. 

با آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون برای تمامی کارگران عزیز

حسین مدرس خیابانی

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران

دیگر خبرها

  • نقش کلیدی کارگران در رونق اقتصادی
  • رقابت بیش از ۱۳۰۰ داوطلب کنکور در استان خراسان رضوی/ مشهد مقدس دارای ۸ حوزه برگزاری آزمون است
  • همت والای کارگران زمینه ساز تحقق شعار سال خواهد شد
  • ۸ درصد شرکت‌کنندگان کنکور از خراسان رضوی هستند
  • نرخ بیکاری خراسان شمالی روند کاهشی دارد
  • دیدارجمعی ازکارگران خراسان‌شمالی با مقام معظم رهبری
  • جمعی از کارگران خراسان جنوبی با رهبری دیدار می‌کنند
  • دیدار ۶۴ نفر از کارگران خراسان رضوی با رهبر انقلاب اسلامی
  • کاهش حوادث کار در خراسان رضوی
  • انتخاب سه کارگر فارس به عنوان نخبه ملی کشور