Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@23:25:35 GMT

۱۶ آذر الگوی ماندگار حق طلبی در تاریخ ایران

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۶۱۲۸۶

۱۶ آذر الگوی ماندگار حق طلبی در تاریخ ایران

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت ۱۶ آذر روز دانشجو پیامی صادر کرد در این پیام آمده است: ۱۶آذر همواره یادآور  همگامی دوعرصه بلند مجاهده فی سبیل الله یعنی شهادت و دانش اندوزی است.

تجلی علم مبتنی بر تعهد درکنار شهامت و ظلم ستیزی ناشی از تقوا و آزادگی در دانشجویان آزادیخواه و فساد ستیز ومبارز در۱۶آذر ماه ۱۳۳۲ الگوی ماندگار ویادگار مقدس تلاش در راستای ترویج دین راستین اسلام و اهداف عالیه انقلاب اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از آن روز و روسپیدی دانشجو ودانشگاه و اهتزاز تعالی انسانیت تا امروز و به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب حضور دانشجویان به عنوان افسران جنگ نرم فرهنگی،همه نوشتار مقدس قاموس دین طلبی و آموختن دین مدارانه و آفریننده است.

جنبش عظیم نرم افزاری،تولید علم،گسترش پهنه اخلاق توام با تحصیل وتهذیب همراه با آموزش،امروز محصول دانشگاه ما و حضور درعرصه های گوناگون خدمت همه جانبه به مردم محصول دانشجویان متعهد وکوشای در تحصیل ماست. 

اینجانب با افتخار ضمن گرامیداشت یاد شهیدان دانشجوی استکبارستیز۱۶آذر،این روز بزرگ را درکنار همه دانشجویان عزیز،اساتید خستگی ناپذیر و همه دست اندرکاران تعلیم وتربیت گرامی داشته برای آن نور چشمان بهترین ها را آرزومندم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشجویان تاریخ ایران انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۱۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین با لابی رژیم صهیونیستی صورت می‌گیرد

به گزارش حوزه سایر رسانه ها خبرگزاری تقریب، محمدعلی زلفی‌گل، وزیر علوم و تحقیقات و فناوری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به ادامه روند سرکوب دانشجویان در آمریکا اظهار کرد: دولت آمریکا به جای اینکه ندای حق طلبی جامعه دانشگاهی را گوش دهد، با فشار و لابی‌گری رژیم صهیونیستی اقدام به سرکوب دانشجویان و اساتید دانشگاهی حامی فلسطین می‌کند.

وی افزود: نقض قوانین ورود نیروهای نظامی به دانشگاهی در حالی در آمریکا صورت می‌گیرد که در ناآرامی‌های سال گذشته، وزارت علوم اجازه ورود نیروهای امنیتی را به دانشگاه را نداد،‌ این موضوع نشان می‌دهد که دانشجو، استاد و عالمان علمی و دینی جایگاه بسیار والایی در نظام جمهوری اسلامی دارند، این الگوی احترام به صورت یک قانون درآمده است.

زلفی گل با بیان اینکه فریاد حق طلبی دانشجویان امروز در تمام نقاط جهان شنیده می‌شود و هر روز در اخبار برگزاری راهیپمایی در دانشگاهای جهان مخابره می‌شود، عنوان کرد: این ندای حق‌طلبی مانند حرکت امام حسین(ع) در کربلا ماندگار خواهد بود و نمی‌توان جریان حق طلبی را سرکوب کرد.

وی تصریح کرد: برخورد قهری با دانشجویان تأثیر منفی بر افکار عمومی جهان خواهد داشت و دامنه حمایت از دانشجویان را فراگیر خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین با لابی رژیم صهیونیستی صورت می‌گیرد
  • ۶ نکته در مورد پذیرش دانشجویان اخراجی در آمریکا
  • ایران جوان بمان (جمعیت) در البرز معرفی می شود
  • پیکر شهید گمنام در حسینیه نخل رفسنجان آرام گرفت
  • تحصیل رایگان دانشجویان معترض آمریکایی در ایران + اسامی دانشگاه‌ها
  • واکنش تند به دعوت دانشگاه‌های ایران از دانشجویان معترض آمریکایی
  • تحصیل رایگان دانشجوی معترض آمریکایی در ایران + اسامی دانشگاه‌ها
  • «خیلی بیل زن هستید، زمین خودتان را بیل بزنید»/ واکنش یک جامعه‌شناس به دعوت دانشگاه‌های ایران از دانشجویان معترض در آمریکا
  • تحصیل رایگان دانشجوی اخراجی آمریکایی در ایران؛ کدام دانشگاه‌ها صف کشیدند؟
  • تحصیل رایگان دانشجوی معترض آمریکایی در ایران؛ این دانشگاه‌ها اعلام آمادگی کردند/ اسامی